T werd ook wel eens tijd dat er een meisje weg ging. Volgende keer Chantal of Didoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieske wel blij is met het vertrek van Linda. Krijgt ze weer wat meer aandacht van de heren (positief bedoelt) Te veel dames in het huis zorgt voor teveel rivaliteit.
Tandenpoets-fetisj-timequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ze begint nu met poetsen!
Ik ben alleen bang dat ze daardoor weer meer stemmen krijgt. En dat die van Rob weggaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieske wel blij is met het vertrek van Linda. Krijgt ze weer wat meer aandacht van de heren (positief bedoelt) Te veel dames in het huis zorgt voor teveel rivaliteit.
En ze is nu klaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ze begint nu met poetsen!
Het is echt niet normaal idd was ook een topic wat helaas gesloten is.quote:
7 min valt mee het record staat volgens mij op 34 minquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En ze is nu klaar![]()
Tanden zijn weer grondig schoongemaakt
34 toen ik het eens een keer getimed had....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
7 min valt mee het record staat volgens mij op 24 min![]()
Lieske is de paroxetine-gebruiker: OCD (=dwangstoornis)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
7 min valt mee het record staat volgens mij op 34 min![]()
Ja had het net opgezocht in haar tanden topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
34 toen ik het eens een keer getimed had....
En ik werd nu al gek van t geluidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
34 toen ik het eens een keer getimed had....
Nog niet helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:01 schreef BBscanner het volgende:
Iedereen slaapt!
Ik ga er niet op zitten wachten tot ze wel allemaal slapenquote:
Scanman schijnt er alles van af te weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:59 schreef BlaBlub het volgende:
Misschien moet Lieske trouwens maar iets met tanden gaan doen, tandarts of orthodontist ofzo
GMTA weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Scanman schijnt er alles van af te weten.![]()
Wat ik heb gehoord is dat ze zeer slechte tanden heeft die preventief zijn gevuld en ze heeft een poets cursus gehad waardoor ze nu dus zo goed poetst.
Maar vindt het wel iets weg hebben van een dwang-neurose. Vooral al ze zich niet happy voelt poetst ze extreem lang, poetst ze haar problemen weg![]()
Wat houdt paroxetine in?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:55 schreef doka het volgende:
[..]
Lieske is de paroxetine-gebruiker: OCD (=dwangstoornis)
Anti-depressiva, onder andere gebruikt bij dwang-neuroses. En ik las op de bb-blog dat er paroxetine in het huis was gesignaleerdquote:
]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:09 schreef doka het volgende:
[..]
Anti-depressiva, onder andere gebruikt bij dwang-neuroses. En ik las op de bb-blog dat er paroxetine in het huis was gesignaleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |