Dat ze zelf de graftering krijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
Ik haat maar 1 iemand en dat is Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
En mijn top 10:
1 Tanja (en ik haat haar ook ze staat in mijn top 3 qua haat)..haat / liefde dus
2 Joost
3 Dildo
4 Menno
5 Lieske
6 Ingrid
7 Roel
8 Natte Lie
Deze mensen haat ik:
9 chantal
10 Rob
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
bullshit Lieske: het is 7-8% universiteit en 20% HBO of Universiteit
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0EVXGYJBT80M34HNRA92WWG9S Madonna- HUNG Up de radio edit. Dit is hem vrijwel helemaal aan het eind word de muziek weggedraaid langzaam..bij de echte versie gebeurt dat 10 seconden later ofzo. De album versie heb ik niet..die is 2 minuten langer.
Ja tis apart dat Rob een beter figuur heeft dan Joost, terwijl hij 20 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
nee, laatst nog gecheckt op www.cbs.nl voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.
alles aan die die jongen is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
Ze overdrijft in alles, dus hier misschien ook wel in. haar vetpercentage is ook al te laag, die burnout die net voorbij kwam, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?
ja ik ook..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
KUt..ik laad hem net op. Ik mail hem wel effe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
Op cbs kan ik niets vinden hoor. Maargoed ik weet echt vrij zeker dat er relatief weinig mensen hbo/uni doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee, laatst nog gecheckt op www.cbs.nl voor mijn vriendin.
Vergis je niet in HBO, daar zitten behoorlijk veel mensen op en studeren ook af. En die 7% van universiteit klopt ook: zoveel universiteiten met zoveel capaciteit zijn er ook weer niet.
Is ze nog steeds bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Oke Lieske je praat nu al een uur of 3 (4?) over studie, in godsnaam, subject change please![]()
Wat lief, je krijgt een fok lintjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Ze praten er alledrie over Delta...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Oke Lieske je praat nu al een uur of 3 (4?) over studie, in godsnaam, subject change please![]()
Ik wel. Toch zeker inmiddels al de helft van de bewoners.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Wtf heeft het met BB te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=3AHF45K0B8WTX1MKTZ2010QQ2G nu moet ie het doen
Dat bedacht ik me later ook toen Kribbet vroeg of het nog steeds zo wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze praten er alledrie over Delta...![]()
thnQ...lekker nummertjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=3AHF45K0B8WTX1MKTZ2010QQ2G nu moet ie het doen
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat ze bij yousendit gewoon automatisch blocken als hung up erin voorkomt..kzal proberen het via een andere naam te doen:D
Had je dat met vorige BB edities ook? Of toen pas tegen het einde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Toch zeker inmiddels al de helft van de bewoners.
Ik heb voorgaande nooit gekeken, dus kan er helaas niet over meepraten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we er dan ook nog even een BB lijstje ingooien?
Tot nu toe, wat mij betreft:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
dit is de 1ste BB wat ik kijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Doe er een duidelijke disclaimer bij dan ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef LoveProfusion het volgende:
het heeft in zoverre met big brother te maken dat ik wil illustreren dat ze dit nummer niet horen en als ze hem wel horen worden ze emotioneel...gaat chantal roddelen dat ze achtergrondzangeres is geweest en Lieske kent een beste vriend die met madonna bekend is.
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Weer misquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op cbs kan ik niets vinden hoor. Maargoed ik weet echt vrij zeker dat er relatief weinig mensen hbo/uni doen.
Heb ze niet allemaal gezien, dus helaas geen lijstje van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Wat wil jij nou eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
Dat bedacht ik me later ook toen Kribbet vroeg of het nog steeds zo was![]()
Roel en Menno, op de strafbank![]()
Iig is het wel beter dan dat slappe ouwehoer gebeuren van afgelopen weekend toen Roel dronken was en Linda en Lieske weer uren doorgingen over sex en standjes en weet ik het wat allemaal.![]()
ow irritaties genoeg:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef doka het volgende:
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Had je dat met vorige BB edities ook? Of toen pas tegen het einde?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk
Dat Tanja met Dido over urineverlies praat
Dit is mijn eerste BB, maar denk ook niet dat ik aan de anderen veel gemist heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
1) voor nu maar ik win hem terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld geven![]()
Ruik ik hier mod-aspiraties Kribbet?
(Let op nu komt een post van 8 regels als reactie)
Het was toch een wisseltrofeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer weg![]()
Hoe godsgruwelijk veel postte je dan alle andere edities?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.
Heb je het nu over Lindaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee maar brugklas niveau "hihi pijpen beffen haha joost wat vind jij? oh swaffelen kies jij dat? haha roel ben je geil, dido ben je al nat, roel hoe lang is jouw lul" zit ik niet op te wachten.
![]()
Ik lees net je ondertitelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) voor nu maar ik win hem terug![]()
2) Nee want dan moet me gaan gedragen![]()
3) Dus niet![]()
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over Linda
Of over de VMBO-ers in deze topicreeks
Geen dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Dank voor de bokaal:D
Okay.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.
1 dag kan ik erom lachen, na een heel weekend heb ik het ermee gehad.
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef BlaBlub het volgende:
HalloZojuist de live uitzending terug gekeken, jammer dat Linda dr uit is (had zo gehoopt dat Rob wegging), maar ze bracht wel een leuke show in de studio
Verder weer een aardige Tanja show
Enne dr zit dus wel een gleuf in de geldpilaar
Nee, zij is gierend & rammend, dyslectisch .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:47 schreef BlaBlub het volgende:
Is Lieske dyslectisch of zit ze nou te lullen
Jammer genoeg is mijn vorige niet uit gekomen, voordeel is nu wel dat Tanja haar "vriend" niet is kwijt geraaktquote:
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was toch een wisseltrofee![]()
Ik heb hem als achtergrond op mijn laptop en zal hem zeker nog een keer terug winnen![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga echt maar eens richting bed, alweer bijna 3 uur![]()
Kijkze nog voor de rest en trusten voor later![]()
Heb vanavond geen alcohol op dat scheelt een stukquote:
Ja, want je mag niet aan mammie komen en aan kleutertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
Hij zit haar een verdere studie behoorlijk te ontmoedigen omdat je volgens hem puur datgene moet doen waar je echt heel veel zin aan hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Mijn oren gaan nl. af en toe automatisch op mute als ik te lang naar Lieske of Roel luister?
haha, uitgemoord door zelfmoord..........quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
Lieske lijkt zelfmoord wel relaxed![]()
Mijn hele familie is uitgemoord door zelfmoord
Ik ga talpa een mail sturen dat ze me kwetst
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Nu hebben ze toch al heel slordig al dat geld dr in gedumpt dus dan kan die 10.000 euro dr ook nog wel bij. Denk sowieso dat Roel snel weer een nieuwe plek gaat zoeken voor zn geld.
je vergeet die plee:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |