Heb je het nu over Lindaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee maar brugklas niveau "hihi pijpen beffen haha joost wat vind jij? oh swaffelen kies jij dat? haha roel ben je geil, dido ben je al nat, roel hoe lang is jouw lul" zit ik niet op te wachten.
![]()
Ik lees net je ondertitelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) voor nu maar ik win hem terug![]()
2) Nee want dan moet me gaan gedragen![]()
3) Dus niet![]()
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over Linda
Of over de VMBO-ers in deze topicreeks
Geen dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Dank voor de bokaal:D
Okay.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.
1 dag kan ik erom lachen, na een heel weekend heb ik het ermee gehad.
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef BlaBlub het volgende:
HalloZojuist de live uitzending terug gekeken, jammer dat Linda dr uit is (had zo gehoopt dat Rob wegging), maar ze bracht wel een leuke show in de studio
Verder weer een aardige Tanja show
Enne dr zit dus wel een gleuf in de geldpilaar
Nee, zij is gierend & rammend, dyslectisch .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:47 schreef BlaBlub het volgende:
Is Lieske dyslectisch of zit ze nou te lullen
Jammer genoeg is mijn vorige niet uit gekomen, voordeel is nu wel dat Tanja haar "vriend" niet is kwijt geraaktquote:
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was toch een wisseltrofee![]()
Ik heb hem als achtergrond op mijn laptop en zal hem zeker nog een keer terug winnen![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga echt maar eens richting bed, alweer bijna 3 uur![]()
Kijkze nog voor de rest en trusten voor later![]()
Heb vanavond geen alcohol op dat scheelt een stukquote:
Ja, want je mag niet aan mammie komen en aan kleutertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
Hij zit haar een verdere studie behoorlijk te ontmoedigen omdat je volgens hem puur datgene moet doen waar je echt heel veel zin aan hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Mijn oren gaan nl. af en toe automatisch op mute als ik te lang naar Lieske of Roel luister?
haha, uitgemoord door zelfmoord..........quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
Lieske lijkt zelfmoord wel relaxed![]()
Mijn hele familie is uitgemoord door zelfmoord
Ik ga talpa een mail sturen dat ze me kwetst
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Nu hebben ze toch al heel slordig al dat geld dr in gedumpt dus dan kan die 10.000 euro dr ook nog wel bij. Denk sowieso dat Roel snel weer een nieuwe plek gaat zoeken voor zn geld.
je vergeet die plee:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |