quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepast
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal wel Died zijn. Alhoewel Died imho moet weigeren en gewoon op rantsoen moet gaan.
O das dan wel weer positiefquote:
Ik ga voor de laatste optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste van mij: Lieske![]()
![]()
Of misschien nog niet de laatste
Niemand had er zin inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
[..]
[..]
O das dan wel weer positief
Ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
en jahoor Menno wil graag bij talpa op de marketing afdeling werken
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinnerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wie er met het idee kwam, het klonk in eerste instantie als een goed plan maar er zitten toch wel haken, ogen en een slotje aan![]()
Maar BB kan toch moeilijk iemand een opdracht geven van : he, kijk is in de bloempotten?![]()
Ik zou het zelf ook niet weten, er zijn plekjes genoeg waar niemand komt maar hij heeft rekening te houden met BB![]()
Hij heeft de bewijzen thuis liggen en dacht: "Dat kan ik ook".quote:
Weekopdracht:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Nee, want dan moesten ze Tanja voor eeuwig dankbaar zijnquote:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Beetje saai nu.. Mis Linda; Ben je geil!!!
nu al
![]()
Is niet de eerste keer dat hij dit verkondigt maar daar kan hij na zijn gedrag natuurlijk wel naar fluiten.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Ze laten hem niet zo makkelijk met die 10.000 euro de deur uitlopen maar ze zullen wel een verhaaltje er omheen moeten draaien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekopdracht:
Alle plantenbakken KOMPLEET verzorgen....
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Trustequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Volgende feestje Lieske maar volgooien met drank daarna volblaffen door Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Vergeet het helpende handje niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |