Dat deed Chantal eerder op de avond toch ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit haar een verdere studie behoorlijk te ontmoedigen omdat je volgens hem puur datgene moet doen waar je echt heel veel zin aan hebt.
Zat ik ook aan te denken, Roel wil je niet even gaan werken. Vindt het een goed plan van Roel. Wist ook niet wat ik wilde studeren na mijn VWO en ben toen 2 jaar gaan werken. Daarna was de keuze makkelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
Die deed het op een heel andere manier. Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat deed Chantal eerder op de avond toch ook?
Ik vermoed dat BB het hem binnenkort erg moeilijk gaat (proberen) te maken en slim als Roel (quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
OMG! Soms vraag ik me af wat die jongen aan het leren tijdens zijn studie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die deed het op een heel andere manier. Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....
quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....
Ja, ik vond die opmerking ook behoorlijk te ver gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
OMG! Soms vraag ik me af wat die jongen aan het leren tijdens zijn studie!![]()
Heb vandaag een Treasure Hunt Onderzoek gedaan zie hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
Mijn moeder is boos op je, zei ze net aan de telefoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn nu een beetje aan het lullen om het lullen volgens mij.
Een beetje wat wij hier ook doen zeg maar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:01 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wie heeft Tanja eigenlijk uitgekozen om gezond met haar mee te eten aankomende week??
Daar heb ik niks meer over gehoord.
Zal wel Died zijn. Alhoewel Died imho moet weigeren en gewoon op rantsoen moet gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:01 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wie heeft Tanja eigenlijk uitgekozen om gezond met haar mee te eten aankomende week??
Daar heb ik niks meer over gehoord.
Zie je welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepast
Ik weet ook niet meer wie er met het idee kwam, het klonk in eerste instantie als een goed plan maar er zitten toch wel haken, ogen en een slotje aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BB het hem binnenkort erg moeilijk gaat (proberen) te maken en slim als Roel ()is wil die dat misschien wel voor zijn
Ja dat risico is ook erg groot, t was ook niet mijn idee om dat geld daar te dumpen
Maar ik heb geen grootste lul van Groningen (waar ik mee kan rondzwaaien) in mijn arsenaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Laatste van mij: Lieskequote:
Die dop zit er volgens mij alleen om de lamp te verwisselen, daar kan BB wel wat mee natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vandaag een Treasure Hunt Onderzoek gedaan zie hier![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepast
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal wel Died zijn. Alhoewel Died imho moet weigeren en gewoon op rantsoen moet gaan.
O das dan wel weer positiefquote:
Ik ga voor de laatste optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste van mij: Lieske![]()
![]()
Of misschien nog niet de laatste
Niemand had er zin inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
[..]
[..]
O das dan wel weer positief
Ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
en jahoor Menno wil graag bij talpa op de marketing afdeling werken
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinnerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wie er met het idee kwam, het klonk in eerste instantie als een goed plan maar er zitten toch wel haken, ogen en een slotje aan![]()
Maar BB kan toch moeilijk iemand een opdracht geven van : he, kijk is in de bloempotten?![]()
Ik zou het zelf ook niet weten, er zijn plekjes genoeg waar niemand komt maar hij heeft rekening te houden met BB![]()
Hij heeft de bewijzen thuis liggen en dacht: "Dat kan ik ook".quote:
Weekopdracht:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Nee, want dan moesten ze Tanja voor eeuwig dankbaar zijnquote:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Beetje saai nu.. Mis Linda; Ben je geil!!!
nu al
![]()
Is niet de eerste keer dat hij dit verkondigt maar daar kan hij na zijn gedrag natuurlijk wel naar fluiten.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Ze laten hem niet zo makkelijk met die 10.000 euro de deur uitlopen maar ze zullen wel een verhaaltje er omheen moeten draaien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekopdracht:
Alle plantenbakken KOMPLEET verzorgen....
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Trustequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Volgende feestje Lieske maar volgooien met drank daarna volblaffen door Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Vergeet het helpende handje niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |