Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan zou Rob er dus eigenlijk uit hebben gemoeten... Ze schotelen ons dus in elk geval fake tussenstanden voor... (mocht jouw scenario kloppen)
Ach ja, de andere omroepen grijpen ook elke kans aan om Talpa zwart te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:38 schreef Utwodublin het volgende:
Zojuist op Ned1: Op teletekst van Talpa stond al 5 minuten dat Linda eruit ging, terwijl er nog gestemd mocht worden!! We worden belazerd.
Voor zover ik heb begrepen van mensen die het kunnen weten doen ze dat inderdaad ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.
Voor de rest weet ik het gewoon niet en zolang ga ik er maar vanuit (met een slag om de arm, dat wel) dat ze wel aan de keuze van het publiek houden.
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.
Voor de rest weet ik het gewoon niet en zolang ga ik er maar vanuit (met een slag om de arm, dat wel) dat ze wel aan de keuze van het publiek houden.
meer dan 5000 zullen het er toch wel zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschat.
Er kijken ongeveer 700.000 mensen naar de live uitzendingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschat.
Leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Ach ja, de andere omroepen grijpen ook elke kans aan om Talpa zwart te maken.
Dat wordt bewust gedaan om mensen te bewegen om te gaan stemmen. En ja, die percentages kun je aanpassen zonder met de echte uitslag te hoeven knoeien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er kijken ongeveer 700.000 mensen naar de live uitzending
Ga er vanuit dan 1 % stemt dat zijn 7.000 stemmen.
Met een klein aantal stemmen kunnen de verschillen in eens groot zijn.
Maar het gekke is dat bij de start van de tv uitzending bijna altijd het verschil tussen 2 & 3 1,2,3 % is
Klopt zo zullen ze het doen, alleen de einduitslag vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Dat wordt bewust gedaan om mensen te bewegen om te gaan stemmen. En ja, die percentages kun je aanpassen zonder met de echte uitslag te hoeven knoeien.
Stel: Er zijn 10.000 stemmen binnen, met de volgende verhouding:
A - 5000
B - 3000
C - 2000
totaal: 10.000
Dat zou een verhouding geven van 50 - 30 - 20 procent. Niet echt uitnodigend om te gaan stemmen, want procentueel gezien ligt dit sterk uit elkaar, dus lijkt het alsof stemmen niet zo veel zin heeft.
Geef nu alle kandidaten 10.000 stemmen cadeau:
A - 15000
B - 13000
C - 12000
totaal 10.000 + 30.000 = 40.000
Procentueel liggen de verhoudingen nu: 37.5 - 32.5 - 30.
Dat nodigt uit om te gaan stemmen! In absolute aantallen hoeft er totaal niet gesjoemeld te worden, want diegene die daadwerkelijk het meeste stemmen krijgt, is en blijft de winnaar. Alleen worden de percentages wat naar elkaar getrokken om mensen tot stemmen te bewegen.
We worden met zijn alle niet zo lekker genaaid door talpa.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:17 schreef tanjalies het volgende:
BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding behoorlijk verstoord heben. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om de kijkcijfers(dus geld), spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven Tijdens BB1 heb k dit al zeer uitvoerig uitgelegd. Ik kan het weten, ik werkte 30 jaar in de TV wereld.
platgedrukte longen maar het is niet zo erg want ze blijft rokenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:19 schreef Ravenna29 het volgende:
Tanja weet nog niet of het beter met haar gaat daar moet ze eerst voor wakker worden.
Volgens mij heeft ze niks te klagen ik ken mensen die het moeilijker hadden in de laatste weken. Platgedrukte longen, maagzuur enz, enz.
dido het leven kan hard zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Dido voelt zich schuldig, Chantal kan zich dat goed voorstellen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen altesaam
ff de aflevering van gisteren bekijken en dan bijlezen, dan ben ik er weer
H\e kijk nou dan...Tanjalies, nog een echte BB1-volger. Welkom bij BB5!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:17 schreef tanjalies het volgende:
BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding behoorlijk verstoord heben. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om de kijkcijfers(dus geld), spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven Tijdens BB1 heb k dit al zeer uitvoerig uitgelegd. Ik kan het weten, ik werkte 30 jaar in de TV wereld.
Dido zit wel goed met d'r stemmen. Eerst Rikkert eruit, nu Linda.quote:
dido is wel de zwarte weduwe van BB tot nu toe. Ze is verantwoordelijk voor het nomineren van rikkert en nu met Linda......die allebei het huis prompt moesten verlaten..alleen lieske ontsprong de dans...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Dido voelt zich schuldig, Chantal kan zich dat goed voorstellen.
En straks Chantal....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dido is wel de zwarte weduwe van BB tot nu toe. Ze is verantwoordelijk voor het nomineren van rikkert en nu met Linda......die allebei het huis prompt moesten verlaten..alleen lieske ontsprong de dans...
geen drank meer deze week en feestvarken linda weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef Falco het volgende:
The day after, dat zijn altijd de saaiste dagen
Ik heb inderdaad niemand over die extra hand gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Ravenna29 het volgende:
Hebben ze nu echt nog niet door dat het niet bij zoenen is gebleven? Of hebben ze dat massaal geblokt?
Linda had de pik van roel 5 seconden vast en toen kwam hij al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Ravenna29 het volgende:
Hebben ze nu echt nog niet door dat het niet bij zoenen is gebleven? Of hebben ze dat massaal geblokt?
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niemand over die extra hand gehoord.![]()
Maar Bridget gaf gisteren zo'n goede hint. Had de onwetenden toch aan het denken moeten zetten. Misschien komt het nog...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda had de pik van roel 5 seconden vast en toen kwam hij al.
Ze is langer bezig geweest om dat dingetje te vinden dan dat hij klaarkwam![]()
Dat is wel raar normaal zijn die toch niet vies van een stevige roddel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.
Het kwartje is bij Dido nog niet gevallen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor lieske is een lief poeppiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef Bocaj het volgende:
Lieske was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai gister avond!
Saai toch, ruzie willen we!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor lieske is een lief poeppie
als Rob zijn 'overwinning' nou eens even gezellig met Tanja gaat vieren moet dat lukken vandaag:)quote:
Daar is het wachten op dan kan hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kwartje is bij Dido nog niet gevallen....
Roel en Chantal lijkt me wel een leuk sex-duo. Chantal wil wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar is het wachten op dan kan het![]()
weer beginnen.
Dan gaat roel gewoon verder met lieske.
Maar die laat zich niet gek maken dus er zal niet veel gaan gebeuren.
Misschien wel maar je ziet nu wel dat er verschillend karakters in het huis zitten.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me door deze post ineens weer dat ik gedroomd heb over de pik van Roel
Ik heb hem opgemeten om hier te komen vertellen dat hij groter was dan wij dachten
![]()
Oh wat erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |