Vind ze ook wel erg grappig saampjes. Hopelijk houdt Bridgetquote:Op
donderdag 13
oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende: Ik vind
trouwens het duo Ruud & Bridget wel heel erg leuk. Ben ik nu de enige?
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef teamlead het volgende:
Juist.. .ik ben er weer bij
Als ik het nu goed begrepen heb, staat ons volgens Ruud "een verrassing" te wachten, maar meer dan dat weten we dus nog niet?
Dat zou zonde zijn,... maar zolang ze bridget houden ben ik tevreden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappig
Ik denk dat de meest waarschijnlijke "verassing" is dat Ruud met de presentatie van bb ophoud.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef teamlead het volgende:
Juist.. .ik ben er weer bij
Als ik het nu goed begrepen heb, staat ons volgens Ruud "een verrassing" te wachten, maar meer dan dat weten we dus nog niet?
Hmmm ja, hoop niet dat dit gerucht uitkomt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappig
Hier sluit ik me volledig bij aan! Thanks Scanman.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Scan, bedankt voor je caps. Ze zijn mooi, zo in de verslagen.![]()
Graag gedaan. Het is ook leuk om te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Scan, bedankt voor je caps. Ze zijn mooi, zo in de verslagen.![]()
Rob denkt ook dat Talpa een hit is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef Kimske het volgende:
Rob gelooft in de eerlijkheid met stemmen.. totdat hij eruit moet, dan was t ineens doorgestoken kaart, zal ie wel zeggen
en ze zijn bij elkaar stroop aan het smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
ah.... rob en chantal proberen punten te scoren bij Talpa![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is ook leuk om te doen
Jij bedankt voor de verslagen
Volkomen mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Alles is best, als er maar geen Gordon bij BB komt. Ik vind die lul al teveel het gezicht van Talpa bepalen en daardoor heeft Talpa bij mij toch een beetje een negatieve klank gekregen.
5 weken hebben ze elkaar nauwelijks gesproken... pas nadat Rob genomineerd is spreken ze elkaar vrijwel elke dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en ze zijn bij elkaar stroop aan het smeren
en dat terwijl ik me nog heel erg goed Chantal's zwartmakerij van Rob kan herinneren
Ik denk dat John daar anders over denktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
De uitspraak van Rob over die directie-vriendjes van 'm, die desnoods voor een ton gaan stemmen voor hem....
Ik hoop toch echt dat dit grootspraak is geweest.![]()
Ne heeft Rob 'dramatische warrde' voor Chantal. Roddelvoer!! Yum Yumquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
5 weken hebben ze elkaar nauwelijks gesproken... pas nadat Rob genomineerd is spreken ze elkaar vrijwel elke dag.
voor een ton!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
De uitspraak van Rob over die directie-vriendjes van 'm, die desnoods voor een ton gaan stemmen voor hem....
Misschien kan een computernerd even een spelletje in elkaar zetten waarin Chantal kan worden gemarteld ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
Zeg denken jullie dat het tot de mogelijkheden behoort om Chantal ritueel te stenigen ofzo??
Zal vast wel mogelijk zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
Zeg denken jullie dat het tot de mogelijkheden behoort om Chantal ritueel te stenigen ofzo??
Dat is al besproken hier ja... hoogst waarschijnlijk een hoax... als het net zo waar is als dat kruis wat al door Rob zijn hoofd staat op die foto daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
en dan iets naar ondere scrollen, is dat al bekend hier, ?????
houden ze ons nouw echt voor de gek, en liggen de draaiboeken nouw al klaar???
wat denken jullie ervan ??
nee is hartstikke fake joh, hebben we gisteren al gezien idd. kijk nog maar eens naar die foto, rob zn kruis is enorm gefotosoeptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat John daar anders over denkt
hoax... oud nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Bommel12 het volgende:
HERSTEL
..... >> http://www.brillie.nl/
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee is hartstikke fake joh, hebben we gisteren al gezien idd. kijk nog maar eens naar die foto, rob zn kruis is enorm gefotosoept
edit: euh dat rode kruis dus, over zn hoofd...![]()
Klopt. Maar misschien is hij bang dat mensen Menno toch leuker vinden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Kimske het volgende:
Menno is echt een obsessie voor Rob geworden hoor, niet normaal
Wat je al niet kan met photoshop!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
ik weet niet zeker of dat helpt hoor, volgens mij in dit geval werkt alleen irl echt verlichtend...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien kan een computernerd even een spelletje in elkaar zetten waarin Chantal kan worden gemarteld ofzo
Ik bedoel, wij zijn nu al 6 weken gemarteld.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rob: "Ik denk wel dat Talpa een succes is"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanja![]()
lijkt me strak planquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal vast wel mogelijk zijn hoorMaar persoonlijk ben ik voor de wat pijnlijkere methodes
Enne: als we dan toch bezig zijn: gaan we Rob dan ook erg veel pijn doen?? Please??
Duidelijk fotoshop iddquote:
volgens mij is toch een onzin verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
Euhh nou wat er bekent is over Rob is dat hij goed in de euries zit.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
voor een ton!!!![]()
![]()
![]()
man man man wat denkt die idioot nou eik??
Nee, niet duidelijk... als je ECHT met Photoshop om kan gaan... is het niet duidelijk dat het Photoshop is geweestquote:
Ligt ze nou alweer aan de fles te lurken?quote:
Fok, kan iemand deze user even een BAN geven ofzo??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanja![]()
eindelijk een goed idee van het mensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ligt ze nou alweer aan de fles te lurken?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
beledig ik nu mensen met een hartkwaal??misschien moet ik vandaag dan maar geen muts dragen binnenshuis...
Ik ken deze user...ze weet niet beterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Fok, kan iemand deze user even een BAN geven ofzo??
Ik begin echt last te krijgen van hartritmestoornissen op deze manier...![]()
beledig ik nu mensen met een hartkwaal??misschien moet ik vandaag dan maar geen muts dragen binnenshuis...
euriesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Euhh nou wat er bekent is over Rob is dat hij goed in de euries zit.....![]()
dus ik moet er maar begrip voor opbrengen?? vandaag ff niet hoor, geen zinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ken deze user...ze weet niet beter
Opdracht mislukt... sanctiequote:
Dat zien we vanavond dan welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
tapt?? je hebt niet alleen een broodmachine maar ook een tap??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
eindelijk een goed idee van het mens
* pilsje tapt
Niet aardig en beleefd doen.. gewoon jezelf blijven... je bent teveel bezig met het spel...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dus ik moet er maar begrip voor opbrengen?? vandaag ff niet hoor, geen zin![]()
mijn god ik lijk Tanja wel!! help!!
Ik ga ff roken, misschien cool ik dan wat af en kan ik weer aardig en beleefd doen enzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ken deze user...ze weet niet beter
whoehahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet aardig en beleefd doen.. gewoon jezelf blijven... je bent teveel bezig met het spel...
Ik zie hier soms dingen.........
![]()
Relax,trek een Tarot kaartje dat helpt Chantal ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euries![]()
albert verlinde napraten??
van dat soort termen krijg ik ook hart ritme stoornissen
[sorry, de spanning voor vanavond he, ik kan het ook allemaal niet meer aan... ben op van de zenuwen en het niet roken!!
Ownee ik rook wel
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tapt?? je hebt niet alleen een broodmachine maar ook een tap??
Echte metroman die teamlead... zie je wel dat je volgend jaar in BB moet??
Doe eens biertje deze kant op dan svp??![]()
We hakken zijn andere been er ook af!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal vast wel mogelijk zijn hoorMaar persoonlijk ben ik voor de wat pijnlijkere methodes
Enne: als we dan toch bezig zijn: gaan we Rob dan ook erg veel pijn doen?? Please??
he debiel, mn hele kapsel in de war!! En ik mocht wél roken, ik leek op tanja weet je nogquote:
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Samen staan we sterkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We hakken zijn andere been er ook af!![]()
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Relax,trek een Tarot kaartje dat helpt Chantal ook![]()
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Kom maar een biertje halen hoor
en ik ga alleen bb in als jij meegaat![]()
Das vast om te proosten op het vertrek van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenken
wel een telefoon, geen vaatwasserquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellen.
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef BBscanner het volgende:
Automatische nominatie voor Linda en Rob voor de volgende ronde als Tanja gelijk weg gaat!
LOLLOLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]ik snap opeens wat er met dat eerste been gebeurd is
![]()
Niks ongeluk... gewoon wraak![]()
oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staan
Is goed, wanneer beginnen de inschrijvingen weer?? Begin bijna zo ver te raken dat ik denk, kom we gaan BB in en laten de wereld zien hoe het ook kan
De borrel doet je duidelijk goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOLLOL
hij had zn jonge buurjochie uitgenodigt voor indringend gesprek
Vond zn vader niet leuk, heel raar hoor...![]()
van mij ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
IK ook!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef charlysilva het volgende:
Doomscenario:
Rob blijft.
Tanja exit
Gordon gaat de presentatie van Ruud overnemen.
En daar krijg IK nu hartritmestoornissen van![]()
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik vind hem lang niet zo irritant als sommige anderen.
en hij doet nog wel eens nuttige dingen in het huis.
Meer een wens van mijn gedachtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IK ook!!
Ik stel voor:
Rob exit,
Tanja bevalt
Ruud blijft
daar wordt ik nou vrolijk van![]()
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
Roel zit weer aardig te plukken bij Dido.
en hij maakt Tanja pissig.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
van mij ook.
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer over
inderdaad!! *gloep*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Das vast om te proosten op het vertrek van Rob![]()
dat komt wel, ik wil eerst haar nog zien flippen omdat die vent in huis komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerd![]()
Alleen Menno en Ingrid denken het te weten. Maar hebben niks gezien. Alleen bewegende lakens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebt![]()
Lieske is ook een Tukkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef teamlead het volgende:
"Dat noemen we in Groningen een mietje"
en dit keer was het niet eens Lieske die dat zei...
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik zou je niet nomineren hoor!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mij
Ik heb er nu ook wel zin in om dat huis in te gaan en eens een beetje leven in de brouwerij te brengen
* teamlead is waarschijnlijk bij de eerste nominatieronde al de lul
Oh je niet meer aangedachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerde
ja vooral dat vele eten van vandaag helpt lekker meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
De borrel doet je duidelijk goed![]()
Dat durft niemand haar te vertellen blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat durft niemand haar te vertellen blijkbaar.
Als ik erin ga, is het wel de bedoeling 100 dagen te blijven jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zou je niet nomineren hoor!!
blijf ik zeker met stelletje watjes over, niets daarvan
ik ga alleen als je belooft de volle 100 dagen bij me te blijven, anders vind ik het eng![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef arneaux het volgende:
Chantal krijgt een vent, in het huis bij de anderen, de andere mogen beslissen of hij mag blijven, niet in plaats van Chantal.
Linda heeft het toch bekend tegen Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.
ik heb haar toen wel zien liggen, maar zag pas goed wat er gebeurde bij de tv uitzending
De gehaktballen waren dus goed gelukt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja vooral dat vele eten van vandaag helpt lekker mee
halve muffin en koude gehaktbal![]()
ik ook niet denk ik... nouja aardig wel, probeer altijd wel beetje normaal te doen, maar op de een of andere manier kom ik toch altijd veel feller over dan ik bedoel dus dan heb je vanzelf wel ruzie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik erin ga, is het wel de bedoeling 100 dagen te blijven ja
maar ik vrees dat als ik met een vergelijkbare groep als deze zit, ik heeeeeeeel snel genomineerd word.... Ik zou niet zo aardig en beleefd kunnen blijven tegen rob, tanja, chantal, dido, roel en lieske
Nee, niet direct... ze zei zoiets van... je denkt maar wat je denkt of zoiets.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda heeft het toch bekend tegen Ingrid![]()
dat heb ik even gemist geloof ik....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.
ik heb haar toen wel zien liggen, maar zag pas goed wat er gebeurde bij de tv uitzending
sterker nog, ingrid en menno waar erbij!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda heeft het toch bekend tegen Ingrid![]()
Ah joh,vanavond het laatste avondmaal voor Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
De gehaktballen waren dus goed gelukt?![]()
buitengewoon zelfs!! en dat terwijl het echt eeuwen geleden was, maar ben het nog niet verleerd dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
De gehaktballen waren dus goed gelukt?![]()
Had ze dat nu maar gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sterker nog, ingrid en menno waar erbij!!
ze hebben er later nog ff over gepraat...
zie je wel dat ingrid en menno heel netjes en eerlijlk zijn, chantal had het m,eteen aan de eerste de beste voorbijganger in kleuren en geuren verteld
sodemieter nou ff snel op!! Míjnh gehaktballen voor rob??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ah joh,vanavond het laatste avondmaal voor Rob![]()
Je kan het eventueel even nazien op uitzending gemist van BB...weet alleen niet meer welke dag het was dacht dinsdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist geloof ik....
euh begin beetje te twijfelen opf dat wel waar is gezien de andere reacties op je vraag... ik heb het iig wel zo begrepen van de uitzending van... ff denken... ik denk dinsdagavondquote:
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef kwakveense het volgende:
rob weet dat je gaat janken van het epileren van je neushaar....
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgen
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...quote:
dat zeggen ze toch elke week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
hahahaha ow daar zou ik helemaal niet raar van opkijken idd..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...
alhoewel, het zijn zn laatste uurtjes he.. nouja vooruit dan maar![]()
nouja dat vind ik dan weer minder, ik wil best ff checken of alles goed gedaan is enzo, maar zn neushaar knippen/epileren mag ie toch echt lekker zelf doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef kwakveense het volgende:
hij zet net dat reka of michelle of een ander vriendinnetje dat altijd bij hem deed, mee eters, neus en oorhaar etc.
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
[..]de laatste uren van de borsten van Lieske??
Knap triest ja. Maar ach.. als Dido zich ook al te dik vindtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:
Ploef dido trekt haar broek uit weg dido.
Talpa is echt een kutzender
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
Ik schrok al...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mij
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
Daar zie je net zo weinigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijken
ja dat was inkoppertje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik schrok al...
staat er nog meer op die foto dan
Liekse is niet dikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
oke stevig slankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Het is gewoon babyvet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Hear!, hear!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
ik vind lieske een prachtig mooie meid die lekker in haar vel zit... vind haar mooier dan dido!!
zelf dido figuur heeft
'quote:
Let us be the judge of that!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
zelf dido figuur heeft
Ook Chello? Was hier ook even weg maar niets gemist zo te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Kimske het volgende:
flikkert me internet eruit, ik doe er een kwartier over alles weer op gang te krijgen, en voila, nog altijd Rob en Chantal... wat een zooitje zeg die twee...
Een vrouw moet wel een beetje vet hebben hoor want anders rammelt het zo in bedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
ik vind lieske een prachtig mooie meid die lekker in haar vel zit... vind haar mooier dan dido!!
zelf dido figuur heeft
lang en slankquote:
Dan mogen ze wel wat stabielere bewoners uitzoeken, anders zitten ze binnen 2 weken allemaal jankend in een hoekjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow wat zou dát een goede stunt zijn zeg!! Mag ik jou voordragen om voor volgend jaar het BB scenario te schrijven??
Je geeft ze nog best lang! Onverbeterlijke optimist?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat stabielere bewoners uitzoeken, anders zitten ze binnen 2 weken allemaal jankend in een hoekje.
Tjsa.. nu past maar 1 opmerkingquote:
vind ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
zelf dido figuur heeft
Nee, je moet rustig opbouwen naar het breekpuntquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je geeft ze nog best lang! Onverbeterlijke optimist?
teamlead en ik geven ons bij deze op...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat stabielere bewoners uitzoeken, anders zitten ze binnen 2 weken allemaal jankend in een hoekje.
tuurlijk, hier in dit topic zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tjsa.. nu past maar 1 opmerking
PICS!!!!
stabieler dan wat er nu zit: vast welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
teamlead en ik geven ons bij deze op...
maar of wij stabieler zijn durf ik niet te zeggen...
inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:00 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Morgen weer lekker op je eigen kussentje, Rob
je mag ze me ook wel mailen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tuurlijk, hier in dit topic zeker
nee hoor dan krijg ik zo veel fanmail![]()
Dus eik alleen egaal gekleurde, langere benen. En voor de rest wint Dido??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
lang en slank
alleen zijn mijn benen een stuk langer en ben ik egaal gekleurd (voor zover ik gekleurd ben, ben beetje wit eik)
maar dido ziet er stukken knapper uit dan ik verder hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mag ze me ook wel mailen hoor![]()
![]()
![]()
zal menno dus wel zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:02 schreef amaranta het volgende:
nogmaals, wie is toch die man in de groene polo en wat heeft ie met zn haar gedaan?
Dat worden dan dagelijks heftige discussiesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
Zou op zich wel grappig zijn zeg, met een groep fokkers in dat huis...
nou hele lichaam egaal hoor, heb hekel aan rare streepjes en driehoekjes over mn borsten enzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus eik alleen egaal gekleurde, langere benen. En voor de rest wint Dido??
Ik kan alleen mar herhalen: Let us be the judge of that... please.![]()
* checkt mailadres in profielquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]ow naar dat e-mail adres in je profiel??
![]()
Ga jij ook mee Scanman??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat worden dan dagelijks heftige discussies
In de vuilnisbak of stofzuigerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft hij met zn haar gedaan? Waar is het naar toe?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
* checkt mailadres in profiel
yep.. die doet het
* wacht in spanning afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal ff kijken of ik representatieve pic heb
Ja, mensen die smeken om genomineerd te worden zodat ze weer kunnen gaan Fokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal producerenquote:
Ja, echt? Wat leuk dat je dat vindt! Dank je wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal produceren
en dat moet ik raden ofzo??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:10 schreef demins het volgende:
@ muizemeis
Ik heb ook een e-mail adres!!!
ja.. maar jij zit dan ook in dat huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal produceren
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dat moet ik raden ofzo??
heb niet echt een recente foto op deze pc staan, zal ff kijken of ik nog hier nog cd'tje heb liggen met foto's...
Tsja.. op donderdag is het nu eenmaal meestal redelijk saaiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Jullie hebben het al over jullie auto's, erwtensoep, slaappatronen, kleding etc. gehad in dit topic en nu gaan jullie foto's uitwisselen en daten.
Wanneer wordt de eerste slowchat baby geboren en welk nummer krijgt dat kind?![]()
Asjeblieft zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
Ik stel voor dat de top 12 van mensen die posten in het BB-topic volgend jaar automatisch het huis ingaan.. hoeven we ook niet zo belachelijk veel bij te lezen als we er weer uitkomen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar jij zit dan ook in dat huis
Ik stel voor dat de top 12 van mensen die posten in het BB-topic volgend jaar automatisch het huis ingaan.. hoeven we ook niet zo belachelijk veel bij te lezen als we er weer uitkomen
Allemaal nervositeit voor vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Jullie hebben het al over jullie auto's, erwtensoep, slaappatronen, kleding etc. gehad in dit topic en nu gaan jullie foto's uitwisselen en daten.
Wanneer wordt de eerste slowchat baby geboren en welk nummer krijgt dat kind?![]()
nee volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd![]()
Staat dat niet in mn profiel?
Lijkt me een uitermate puik planquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
het nummer van de SC die loopt op het moment dat de conceptie plaats vondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Ga je dan ook zo in het huis op de grond liggen als je lacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, jij hebt er duidelijk over nagedacht!!
APK mag van mij ook wel mee dat huis in, volgens mij is die ook niet saaiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.![]()
Al dat saaie geneuzel.![]()
hangt ervan af... hoe goed ben jij in het mij aan het lachen maken??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo in het huis op de grond liggen als je lacht?
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef BBscanner het volgende:
Aangezien het wat saai was op de streams heb ik wat 'Treasure Hunting' gedaan naar de 'Pot of Gold' met Roel zijn geld.
Heb wat capures gemaakt van uit de virtual tour van de Talpa site. Zie topic Roel's Geld.
Roel's geld. Graag jullie mening![]()
Is dit de pot![]()
[afbeelding]
Dan wordt het zeker dikke heibelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
APK mag van mij ook wel mee dat huis in, volgens mij is die ook niet saai
Ik ga Hummie ogenblikkelijk een boos mailtje sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef Bocaj het volgende:
De vrouwen zitten weer te miepen dat ze te dik zijn geworden...
Heb ik ook al over zitten nadenken een soort FOK- BROTHER op te zetten een huis wat webcams erin plaatsen goeie server voor wat streams. Iemand nog meer ideeen/ geld/ sponsors?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die gaat een drukke tijd tegemoet met al die interviews enzo.... tussendoor ook nog even bevallen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Tanja slaapt al weer dehele dag volgens mij.
Ik zou mij de tyfus vervelen met die erwtensoep gesprekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
APK mag van mij ook wel mee dat huis in, volgens mij is die ook niet saai
als ik jou was zou ik dan drie maanden vrij nemen Scan, anders red je het nooit; van alle mooie momenten een cap makenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker dikke heibel
Daar was ik al een beetje bang voor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:22 schreef muizemeis het volgende:
LOL nee dan reageer ik anders hoor
Nee, ik bedoel dat ik er dan ook in zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dan drie maanden vrij nemen Scan, anders red je het nooit; van alle mooie momenten een cap maken
Dan zou je toch gezellig met mij backgammon gaan spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou mij de tyfus vervelen met die erwtensoep gesprekken.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ga Hummie ogenblikkelijk een boos mailtje sturen
enig idee hoe pijnlijk dat is voor alle mensen die moeite moeten doen om beetje aan te komen
voor straf mogen ze twee dagen lang alleen volledig van top tot teen bedekt door het huis gaan
Euh, hij staat met stip op #1 met zijn postaantal hoor, die zit dan ook in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dan drie maanden vrij nemen Scan, anders red je het nooit; van alle mooie momenten een cap maken
beschuldig je mij nu van het voeren van erwtensoep gesprekken??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is ook krap vervelend!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zit te zeuren dat ze dik is geworden. Haar broeken passen niet meer en ze baalt als een stekker.
Uhm willen wij daar wel naar kijken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zou je toch gezellig met mij backgammon gaan spelen!
Dan tik ik wel met m'n neus ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, hij staat met stip op #1 met zijn postaantal hoor, die zit dan ook in het huis.![]()
Als hij nu beide armen zou verliezen staat hij in december nog op 1.
ow oke!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik er dan ook in zit.
Nee vandaag niet maar gisteravond/nacht wel na het interview/ vragen vuur van Joost Knevel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef cuall het volgende:
hallo hier, ik heb deel al wel gelezen
(fucking veel) maar ik lees nergens of Tanja nog wat heeft aangegeven of ze vanavond gaat vertrekken
Ze heeft vochtophoping aan de knie, Menno zegt dat ze wat meer moet bewegen, beetje hobbelen. Dat mag volgens Lieske niet, alleen met krukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zit te zeuren dat ze dik is geworden. Haar broeken passen niet meer en ze baalt als een stekker.
ik wil geen antwoord, ik wil dat ze ze voorleest in de dbkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Trust me: als je ze mailt, krijg je niet eens antwoord....
amenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef APK het volgende:
Cartwoman hoort er ook wel bij hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow oke!!
Nouja lekker belangrijk, alles voor de kijkcijfers toch??
Maar ziet er goed uit, teamlead, APK, Scanman01 en muizemeis... ben ik nog iemand vergeten??
Isabeau, Rica, LekkerSimpelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow oke!!
Maar ziet er goed uit, teamlead, APK, Scanman01 en muizemeis... ben ik nog iemand vergeten??
Ze wil weer gewoon bewegen inderdaad, maar dat mocht niet van de fysio. Ze zei vanmiddag dat ze weer wil gaan vragen of het nu eindelijk wel mag zonder krukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft vochtophoping aan de knie, Menno zegt dat ze wat meer moet bewegen, beetje hobbelen. Dat mag volgens Lieske niet, alleen met krukken.
"Ik wil niet op krukken."
ik zie hem niet hoor!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor!![]()
Nu wel
Toch aardig dat ze de schuld bij zichzelf legt. Tanja had daar vast 'anders over gedacht', en Rob verweten dat-ie te heet gewassen hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Nou die foto gaat er vandaag niet komen hoor, moet ff verder spitten en ik zit net zo lekker
Zal morgen wel ff kijken, moet gaan lukken hoop ik..
Mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow oke!!
Ik niet...quote:
Ze is enorm dwars nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil weer gewoon bewegen inderdaad, maar dat mocht niet van de fysio. Ze zei vanmiddag dat ze weer wil gaan vragen of het nu eindelijk wel mag zonder krukken.
Als ik in het huis zit met APK erbij breekt ongetwijfeld binnen een week de pleuris uit daarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Mij![]()
Lijkt me lekker met APK 3 maanden in een huis. Dan zal ik hem wel even resocialiseren en als dat niet lukt pleur ik hem tijdens een live uitzending over het hek.![]()
heb je nog ff om je dr op te verheugenquote:
En wie maakt de caps dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Isabeau, Rica, LekkerSimpelKribbet
Ga zelf wel lurken dan![]()
Lijkt me een leuke FOK-Brother worden![]()
Ach, frustraties dat ze niet mee kan doen. En al haar broeken schijnen dus niet meer te passen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is enorm dwars nu.
Als er vocht zit moet ze haar been wat hoger leggen, dat weet iedereen. De oefeningen zie ik haar ook niet doen.
En net kreeg ze een compliment dat ze er mooi uitziet... "Nee, ik ben moddervet! Echt!'
YES (Demins was voorbarig)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zie hem niet hoor!!
Nouja je hebt nog tot morgen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb je nog ff om je dr op te verheugen
ow god zijn de verwachtingen nog hoger gespannen... ik neem geen enkele verantwoording voor teleurgestelde en depressieve mensen!!
Oh eerlijk gezegd zou ik dat dus wel de hele dag doen. Maar tussen de potjes backgammon zou ik gewoon me als een megool gedragen en me ergeren aan iedereen. Daarnaast heb ik wel wat weg van Joost alleen dan wat minder josti-achtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Motiveer is waarom jij in Fok-Brother zou moetenNiet alleen om te trik trakken toch
![]()
Open er een eigen topic over zometeenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
Oke voor de Fok BB van volgend jaar hebben we nu:
Jernau.Morat.Gurgeh voor het schrijven van het script
als deelnemers:
teamlead
APK
Scanman01
Falco
Coos
CartWoman
Muizemeis
Nog meer aanmeldingen ondertussen??
Kunnen no0g wel wat leuke mannen bij... stuk of vijf zo ongeveer nog
Eerlijk gezegd zie ik het haar niet lang meer volhouden op deze manier, nu met die knie...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, frustraties dat ze niet mee kan doen. En al haar broeken schijnen dus niet meer te passen.
Kan me wel iets bij voorstellen dat je dan stevig baalt. Maar er is niets mis met haar figuur nu. Wel jammer dat ze dat zelf niet zo ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |