Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tapt?? je hebt niet alleen een broodmachine maar ook een tap??
Echte metroman die teamlead... zie je wel dat je volgend jaar in BB moet??
Doe eens biertje deze kant op dan svp??![]()
We hakken zijn andere been er ook af!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal vast wel mogelijk zijn hoorMaar persoonlijk ben ik voor de wat pijnlijkere methodes
Enne: als we dan toch bezig zijn: gaan we Rob dan ook erg veel pijn doen?? Please??
he debiel, mn hele kapsel in de war!! En ik mocht wél roken, ik leek op tanja weet je nogquote:
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Samen staan we sterkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We hakken zijn andere been er ook af!![]()
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Relax,trek een Tarot kaartje dat helpt Chantal ook![]()
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Kom maar een biertje halen hoor
en ik ga alleen bb in als jij meegaat![]()
Das vast om te proosten op het vertrek van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenken
wel een telefoon, geen vaatwasserquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellen.
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef BBscanner het volgende:
Automatische nominatie voor Linda en Rob voor de volgende ronde als Tanja gelijk weg gaat!
LOLLOLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]ik snap opeens wat er met dat eerste been gebeurd is
![]()
Niks ongeluk... gewoon wraak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |