lijkt me strak planquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal vast wel mogelijk zijn hoorMaar persoonlijk ben ik voor de wat pijnlijkere methodes
Enne: als we dan toch bezig zijn: gaan we Rob dan ook erg veel pijn doen?? Please??
Duidelijk fotoshop iddquote:
volgens mij is toch een onzin verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
en dan iets naar ondere scrollen, is dat al bekend hier, ?????
houden ze ons nouw echt voor de gek, en liggen de draaiboeken nouw al klaar???
wat denken jullie ervan ??
Euhh nou wat er bekent is over Rob is dat hij goed in de euries zit.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
voor een ton!!!![]()
![]()
![]()
man man man wat denkt die idioot nou eik??
Nee, niet duidelijk... als je ECHT met Photoshop om kan gaan... is het niet duidelijk dat het Photoshop is geweestquote:
Ligt ze nou alweer aan de fles te lurken?quote:
Fok, kan iemand deze user even een BAN geven ofzo??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanja![]()
eindelijk een goed idee van het mensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ligt ze nou alweer aan de fles te lurken?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
beledig ik nu mensen met een hartkwaal??misschien moet ik vandaag dan maar geen muts dragen binnenshuis...
Ik ken deze user...ze weet niet beterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Fok, kan iemand deze user even een BAN geven ofzo??
Ik begin echt last te krijgen van hartritmestoornissen op deze manier...![]()
beledig ik nu mensen met een hartkwaal??misschien moet ik vandaag dan maar geen muts dragen binnenshuis...
euriesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Euhh nou wat er bekent is over Rob is dat hij goed in de euries zit.....![]()
dus ik moet er maar begrip voor opbrengen?? vandaag ff niet hoor, geen zinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ken deze user...ze weet niet beter
Opdracht mislukt... sanctiequote:
Dat zien we vanavond dan welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
De uitspraak van Rob over die directie-vriendjes van 'm, die desnoods voor een ton gaan stemmen voor hem....
Ik hoop toch echt dat dit grootspraak is geweest.![]()
tapt?? je hebt niet alleen een broodmachine maar ook een tap??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
eindelijk een goed idee van het mens
* pilsje tapt
Niet aardig en beleefd doen.. gewoon jezelf blijven... je bent teveel bezig met het spel...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dus ik moet er maar begrip voor opbrengen?? vandaag ff niet hoor, geen zin![]()
mijn god ik lijk Tanja wel!! help!!
Ik ga ff roken, misschien cool ik dan wat af en kan ik weer aardig en beleefd doen enzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ken deze user...ze weet niet beter
whoehahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet aardig en beleefd doen.. gewoon jezelf blijven... je bent teveel bezig met het spel...
Ik zie hier soms dingen.........
![]()
Relax,trek een Tarot kaartje dat helpt Chantal ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euries![]()
albert verlinde napraten??
van dat soort termen krijg ik ook hart ritme stoornissen
[sorry, de spanning voor vanavond he, ik kan het ook allemaal niet meer aan... ben op van de zenuwen en het niet roken!!
Ownee ik rook wel
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tapt?? je hebt niet alleen een broodmachine maar ook een tap??
Echte metroman die teamlead... zie je wel dat je volgend jaar in BB moet??
Doe eens biertje deze kant op dan svp??![]()
We hakken zijn andere been er ook af!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal vast wel mogelijk zijn hoorMaar persoonlijk ben ik voor de wat pijnlijkere methodes
Enne: als we dan toch bezig zijn: gaan we Rob dan ook erg veel pijn doen?? Please??
he debiel, mn hele kapsel in de war!! En ik mocht wél roken, ik leek op tanja weet je nogquote:
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Samen staan we sterkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We hakken zijn andere been er ook af!![]()
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Relax,trek een Tarot kaartje dat helpt Chantal ook![]()
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Broodbakmachine, Biertender, senseo en magnetron.. meer heeft een mens toch niet nodig
Kom maar een biertje halen hoor
en ik ga alleen bb in als jij meegaat![]()
Das vast om te proosten op het vertrek van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
laat maar, ik ga goed beginnen vandaag, geheel in stijl... ik ga ff ontzettende lekkere borrel inschenken
wel een telefoon, geen vaatwasserquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus een vaatwasser en een telefoon om een bezorgdienst te bellen.
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef BBscanner het volgende:
Automatische nominatie voor Linda en Rob voor de volgende ronde als Tanja gelijk weg gaat!
LOLLOLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]ik snap opeens wat er met dat eerste been gebeurd is
![]()
Niks ongeluk... gewoon wraak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |