5 weken hebben ze elkaar nauwelijks gesproken... pas nadat Rob genomineerd is spreken ze elkaar vrijwel elke dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en ze zijn bij elkaar stroop aan het smeren
en dat terwijl ik me nog heel erg goed Chantal's zwartmakerij van Rob kan herinneren
Ik denk dat John daar anders over denktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
De uitspraak van Rob over die directie-vriendjes van 'm, die desnoods voor een ton gaan stemmen voor hem....
Ik hoop toch echt dat dit grootspraak is geweest.![]()
Ne heeft Rob 'dramatische warrde' voor Chantal. Roddelvoer!! Yum Yumquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
5 weken hebben ze elkaar nauwelijks gesproken... pas nadat Rob genomineerd is spreken ze elkaar vrijwel elke dag.
voor een ton!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
De uitspraak van Rob over die directie-vriendjes van 'm, die desnoods voor een ton gaan stemmen voor hem....
Ik hoop toch echt dat dit grootspraak is geweest.![]()
Misschien kan een computernerd even een spelletje in elkaar zetten waarin Chantal kan worden gemarteld ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
Zeg denken jullie dat het tot de mogelijkheden behoort om Chantal ritueel te stenigen ofzo??
Zal vast wel mogelijk zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
Zeg denken jullie dat het tot de mogelijkheden behoort om Chantal ritueel te stenigen ofzo??
Dat is al besproken hier ja... hoogst waarschijnlijk een hoax... als het net zo waar is als dat kruis wat al door Rob zijn hoofd staat op die foto daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
en dan iets naar ondere scrollen, is dat al bekend hier, ?????
houden ze ons nouw echt voor de gek, en liggen de draaiboeken nouw al klaar???
wat denken jullie ervan ??
nee is hartstikke fake joh, hebben we gisteren al gezien idd. kijk nog maar eens naar die foto, rob zn kruis is enorm gefotosoeptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat John daar anders over denkt
hoax... oud nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Bommel12 het volgende:
HERSTEL
..... >> http://www.brillie.nl/
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee is hartstikke fake joh, hebben we gisteren al gezien idd. kijk nog maar eens naar die foto, rob zn kruis is enorm gefotosoept
edit: euh dat rode kruis dus, over zn hoofd...![]()
Klopt. Maar misschien is hij bang dat mensen Menno toch leuker vinden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef Kimske het volgende:
Menno is echt een obsessie voor Rob geworden hoor, niet normaal
Wat je al niet kan met photoshop!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Bommel12 het volgende:
www.briellie.nl
ik weet niet zeker of dat helpt hoor, volgens mij in dit geval werkt alleen irl echt verlichtend...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien kan een computernerd even een spelletje in elkaar zetten waarin Chantal kan worden gemarteld ofzo
Ik bedoel, wij zijn nu al 6 weken gemarteld.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rob: "Ik denk wel dat Talpa een succes is"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Strakkies maar eens een paar Euro tegen Rob aangooien alles beter dan Tanja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |