Vind ze ook wel erg grappig saampjes. Hopelijk houdt Bridgetquote:Op
donderdag 13
oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende: Ik vind
trouwens het duo Ruud & Bridget wel heel erg leuk. Ben ik nu de enige?
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef teamlead het volgende:
Juist.. .ik ben er weer bij
Als ik het nu goed begrepen heb, staat ons volgens Ruud "een verrassing" te wachten, maar meer dan dat weten we dus nog niet?
Dat zou zonde zijn,... maar zolang ze bridget houden ben ik tevreden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappig
Ik denk dat de meest waarschijnlijke "verassing" is dat Ruud met de presentatie van bb ophoud.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef teamlead het volgende:
Juist.. .ik ben er weer bij
Als ik het nu goed begrepen heb, staat ons volgens Ruud "een verrassing" te wachten, maar meer dan dat weten we dus nog niet?
Hmmm ja, hoop niet dat dit gerucht uitkomt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja het gerucht gaat dus dat ruud zelf exit gaat bij BB... zou ik wel zonde vinden eik, vind hem wel grappig
Hier sluit ik me volledig bij aan! Thanks Scanman.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Scan, bedankt voor je caps. Ze zijn mooi, zo in de verslagen.![]()
Graag gedaan. Het is ook leuk om te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Scan, bedankt voor je caps. Ze zijn mooi, zo in de verslagen.![]()
Rob denkt ook dat Talpa een hit is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef Kimske het volgende:
Rob gelooft in de eerlijkheid met stemmen.. totdat hij eruit moet, dan was t ineens doorgestoken kaart, zal ie wel zeggen
en ze zijn bij elkaar stroop aan het smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
ah.... rob en chantal proberen punten te scoren bij Talpa![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is ook leuk om te doen
Jij bedankt voor de verslagen
Volkomen mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Alles is best, als er maar geen Gordon bij BB komt. Ik vind die lul al teveel het gezicht van Talpa bepalen en daardoor heeft Talpa bij mij toch een beetje een negatieve klank gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |