dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:
Ploef dido trekt haar broek uit weg dido.
Talpa is echt een kutzender
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
Ik schrok al...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mij
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
Daar zie je net zo weinigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijken
ja dat was inkoppertje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik schrok al...
staat er nog meer op die foto dan
Liekse is niet dikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
oke stevig slankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Het is gewoon babyvet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Hear!, hear!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
ik vind lieske een prachtig mooie meid die lekker in haar vel zit... vind haar mooier dan dido!!
zelf dido figuur heeft
'quote:
Let us be the judge of that!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
zelf dido figuur heeft
Ook Chello? Was hier ook even weg maar niets gemist zo te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Kimske het volgende:
flikkert me internet eruit, ik doe er een kwartier over alles weer op gang te krijgen, en voila, nog altijd Rob en Chantal... wat een zooitje zeg die twee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |