dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:
Ploef dido trekt haar broek uit weg dido.
Talpa is echt een kutzender
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
Ik schrok al...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mij
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
Daar zie je net zo weinigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijken
ja dat was inkoppertje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik schrok al...
staat er nog meer op die foto dan
Liekse is niet dikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
oke stevig slankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Het is gewoon babyvet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Hear!, hear!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
ik vind lieske een prachtig mooie meid die lekker in haar vel zit... vind haar mooier dan dido!!
zelf dido figuur heeft
'quote:
Let us be the judge of that!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
zelf dido figuur heeft
Ook Chello? Was hier ook even weg maar niets gemist zo te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Kimske het volgende:
flikkert me internet eruit, ik doe er een kwartier over alles weer op gang te krijgen, en voila, nog altijd Rob en Chantal... wat een zooitje zeg die twee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |