oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staan
Is goed, wanneer beginnen de inschrijvingen weer?? Begin bijna zo ver te raken dat ik denk, kom we gaan BB in en laten de wereld zien hoe het ook kan
De borrel doet je duidelijk goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOLLOL
hij had zn jonge buurjochie uitgenodigt voor indringend gesprek
Vond zn vader niet leuk, heel raar hoor...![]()
van mij ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
IK ook!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef charlysilva het volgende:
Doomscenario:
Rob blijft.
Tanja exit
Gordon gaat de presentatie van Ruud overnemen.
En daar krijg IK nu hartritmestoornissen van![]()
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik vind hem lang niet zo irritant als sommige anderen.
en hij doet nog wel eens nuttige dingen in het huis.
Meer een wens van mijn gedachtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IK ook!!
Ik stel voor:
Rob exit,
Tanja bevalt
Ruud blijft
daar wordt ik nou vrolijk van![]()
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
Roel zit weer aardig te plukken bij Dido.
en hij maakt Tanja pissig.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
van mij ook.
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer over
inderdaad!! *gloep*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Das vast om te proosten op het vertrek van Rob![]()
dat komt wel, ik wil eerst haar nog zien flippen omdat die vent in huis komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerd![]()
Alleen Menno en Ingrid denken het te weten. Maar hebben niks gezien. Alleen bewegende lakens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebt![]()
Lieske is ook een Tukkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef teamlead het volgende:
"Dat noemen we in Groningen een mietje"
en dit keer was het niet eens Lieske die dat zei...
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik zou je niet nomineren hoor!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mij
Ik heb er nu ook wel zin in om dat huis in te gaan en eens een beetje leven in de brouwerij te brengen
* teamlead is waarschijnlijk bij de eerste nominatieronde al de lul
Oh je niet meer aangedachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerde
ja vooral dat vele eten van vandaag helpt lekker meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef charlysilva het volgende:
[..]
De borrel doet je duidelijk goed![]()
Dat durft niemand haar te vertellen blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat durft niemand haar te vertellen blijkbaar.
Als ik erin ga, is het wel de bedoeling 100 dagen te blijven jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zou je niet nomineren hoor!!
blijf ik zeker met stelletje watjes over, niets daarvan
ik ga alleen als je belooft de volle 100 dagen bij me te blijven, anders vind ik het eng![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef arneaux het volgende:
Chantal krijgt een vent, in het huis bij de anderen, de andere mogen beslissen of hij mag blijven, niet in plaats van Chantal.
Linda heeft het toch bekend tegen Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.
ik heb haar toen wel zien liggen, maar zag pas goed wat er gebeurde bij de tv uitzending
De gehaktballen waren dus goed gelukt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja vooral dat vele eten van vandaag helpt lekker mee
halve muffin en koude gehaktbal![]()
ik ook niet denk ik... nouja aardig wel, probeer altijd wel beetje normaal te doen, maar op de een of andere manier kom ik toch altijd veel feller over dan ik bedoel dus dan heb je vanzelf wel ruzie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik erin ga, is het wel de bedoeling 100 dagen te blijven ja
maar ik vrees dat als ik met een vergelijkbare groep als deze zit, ik heeeeeeeel snel genomineerd word.... Ik zou niet zo aardig en beleefd kunnen blijven tegen rob, tanja, chantal, dido, roel en lieske
Nee, niet direct... ze zei zoiets van... je denkt maar wat je denkt of zoiets.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda heeft het toch bekend tegen Ingrid![]()
dat heb ik even gemist geloof ik....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze het ook niet zeker weten.
ik heb haar toen wel zien liggen, maar zag pas goed wat er gebeurde bij de tv uitzending
sterker nog, ingrid en menno waar erbij!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda heeft het toch bekend tegen Ingrid![]()
Ah joh,vanavond het laatste avondmaal voor Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
De gehaktballen waren dus goed gelukt?![]()
buitengewoon zelfs!! en dat terwijl het echt eeuwen geleden was, maar ben het nog niet verleerd dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
De gehaktballen waren dus goed gelukt?![]()
Had ze dat nu maar gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sterker nog, ingrid en menno waar erbij!!
ze hebben er later nog ff over gepraat...
zie je wel dat ingrid en menno heel netjes en eerlijlk zijn, chantal had het m,eteen aan de eerste de beste voorbijganger in kleuren en geuren verteld
sodemieter nou ff snel op!! Míjnh gehaktballen voor rob??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ah joh,vanavond het laatste avondmaal voor Rob![]()
Je kan het eventueel even nazien op uitzending gemist van BB...weet alleen niet meer welke dag het was dacht dinsdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist geloof ik....
euh begin beetje te twijfelen opf dat wel waar is gezien de andere reacties op je vraag... ik heb het iig wel zo begrepen van de uitzending van... ff denken... ik denk dinsdagavondquote:
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef kwakveense het volgende:
rob weet dat je gaat janken van het epileren van je neushaar....
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgen
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...quote:
dat zeggen ze toch elke week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
hahahaha ow daar zou ik helemaal niet raar van opkijken idd..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...
alhoewel, het zijn zn laatste uurtjes he.. nouja vooruit dan maar![]()
nouja dat vind ik dan weer minder, ik wil best ff checken of alles goed gedaan is enzo, maar zn neushaar knippen/epileren mag ie toch echt lekker zelf doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef kwakveense het volgende:
hij zet net dat reka of michelle of een ander vriendinnetje dat altijd bij hem deed, mee eters, neus en oorhaar etc.
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
[..]de laatste uren van de borsten van Lieske??
Knap triest ja. Maar ach.. als Dido zich ook al te dik vindtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:
Ploef dido trekt haar broek uit weg dido.
Talpa is echt een kutzender
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
Ik schrok al...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan had er wel gestaan het zijn HUN laatste uurtjes, zijn dr nog steeds twee volgens mij
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Terwijl ze in de woonkamer zitten wordt de babykamer blauw geschilderd.
Daar zie je net zo weinigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr moet toch íets overblijven om de internetters ook naar de reguliere uitzendingen te laten kijken
ja dat was inkoppertje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik schrok al...
staat er nog meer op die foto dan
Liekse is niet dikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef teamlead het volgende:
lieske vindt zichzelf dik zegt ze net
oke stevig slankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Het is gewoon babyvet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
kom op zeg...ze is niet eens stevig....gewoon slank. punt.
Hear!, hear!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
ik vind lieske een prachtig mooie meid die lekker in haar vel zit... vind haar mooier dan dido!!
zelf dido figuur heeft
'quote:
Let us be the judge of that!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
zelf dido figuur heeft
Ook Chello? Was hier ook even weg maar niets gemist zo te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Kimske het volgende:
flikkert me internet eruit, ik doe er een kwartier over alles weer op gang te krijgen, en voila, nog altijd Rob en Chantal... wat een zooitje zeg die twee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |