oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb beter idee, heb nog goede fles whisky staan
Is goed, wanneer beginnen de inschrijvingen weer?? Begin bijna zo ver te raken dat ik denk, kom we gaan BB in en laten de wereld zien hoe het ook kan
De borrel doet je duidelijk goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOLLOL
hij had zn jonge buurjochie uitgenodigt voor indringend gesprek
Vond zn vader niet leuk, heel raar hoor...![]()
van mij ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
Van mij mag Rob ook blijven hoor
IK ook!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef charlysilva het volgende:
Doomscenario:
Rob blijft.
Tanja exit
Gordon gaat de presentatie van Ruud overnemen.
En daar krijg IK nu hartritmestoornissen van![]()
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik vind hem lang niet zo irritant als sommige anderen.
en hij doet nog wel eens nuttige dingen in het huis.
Meer een wens van mijn gedachtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Hoe wie wat en waar kom je aan die info ?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IK ook!!
Ik stel voor:
Rob exit,
Tanja bevalt
Ruud blijft
daar wordt ik nou vrolijk van![]()
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
Roel zit weer aardig te plukken bij Dido.
en hij maakt Tanja pissig.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
van mij ook.
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer over
inderdaad!! *gloep*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Das vast om te proosten op het vertrek van Rob![]()
dat komt wel, ik wil eerst haar nog zien flippen omdat die vent in huis komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel.. maar chantal is nu eenmaal niet genomineerd![]()
Alleen Menno en Ingrid denken het te weten. Maar hebben niks gezien. Alleen bewegende lakens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Weet ze dat nu nog niet? Waar is Chankwal als je haar nodig hebt![]()
Lieske is ook een Tukkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef teamlead het volgende:
"Dat noemen we in Groningen een mietje"
en dit keer was het niet eens Lieske die dat zei...
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
van mij ook.
ik zou je niet nomineren hoor!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
oei.. whisky is gevaarlijk spul voor mij
Ik heb er nu ook wel zin in om dat huis in te gaan en eens een beetje leven in de brouwerij te brengen
* teamlead is waarschijnlijk bij de eerste nominatieronde al de lul
Oh je niet meer aangedachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Zodra Dido weet krijgt van het 'helpen' van Linda is het meteen weer over
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar hij is wel de irritantste uit de genomineerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |