Je kan het eventueel even nazien op uitzending gemist van BB...weet alleen niet meer welke dag het was dacht dinsdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist geloof ik....
euh begin beetje te twijfelen opf dat wel waar is gezien de andere reacties op je vraag... ik heb het iig wel zo begrepen van de uitzending van... ff denken... ik denk dinsdagavondquote:
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef kwakveense het volgende:
rob weet dat je gaat janken van het epileren van je neushaar....
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat valt me dan weer mee van hem... hij weet iig wel dat ook mannen zich behoren te verzorgen
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...quote:
dat zeggen ze toch elke week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zei net, dat bigbrother tegen Tanja heeft gezegd dat het een avond vol verassingen zou worden.
hahahaha ow daar zou ik helemaal niet raar van opkijken idd..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heeft ie vast alleen maar van horen zeggen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zeg Scan, je weet dat ik normaliter je werk altijd zeer waardeer, maar dit mag je wel achterwege laten wat mij betreft...
alhoewel, het zijn zn laatste uurtjes he.. nouja vooruit dan maar![]()
nouja dat vind ik dan weer minder, ik wil best ff checken of alles goed gedaan is enzo, maar zn neushaar knippen/epileren mag ie toch echt lekker zelf doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef kwakveense het volgende:
hij zet net dat reka of michelle of een ander vriendinnetje dat altijd bij hem deed, mee eters, neus en oorhaar etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |