In de vuilnisbak of stofzuigerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft hij met zn haar gedaan? Waar is het naar toe?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat worden dan dagelijks heftige discussies
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
* checkt mailadres in profiel
yep.. die doet het
* wacht in spanning afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal ff kijken of ik representatieve pic heb
Ja, mensen die smeken om genomineerd te worden zodat ze weer kunnen gaan Fokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat worden dan dagelijks heftige discussies
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal producerenquote:
Ja, echt? Wat leuk dat je dat vindt! Dank je wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal produceren
en dat moet ik raden ofzo??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:10 schreef demins het volgende:
@ muizemeis
Ik heb ook een e-mail adres!!!
ja.. maar jij zit dan ook in dat huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou denk het wel, persoonlijk kijk ik liever naar wat leuke discussies dan naar dat gezemel wat ze nu meestal produceren
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dat moet ik raden ofzo??
heb niet echt een recente foto op deze pc staan, zal ff kijken of ik nog hier nog cd'tje heb liggen met foto's...
Tsja.. op donderdag is het nu eenmaal meestal redelijk saaiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Jullie hebben het al over jullie auto's, erwtensoep, slaappatronen, kleding etc. gehad in dit topic en nu gaan jullie foto's uitwisselen en daten.
Wanneer wordt de eerste slowchat baby geboren en welk nummer krijgt dat kind?![]()
Asjeblieft zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
Ik stel voor dat de top 12 van mensen die posten in het BB-topic volgend jaar automatisch het huis ingaan.. hoeven we ook niet zo belachelijk veel bij te lezen als we er weer uitkomen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar jij zit dan ook in dat huis
Ik stel voor dat de top 12 van mensen die posten in het BB-topic volgend jaar automatisch het huis ingaan.. hoeven we ook niet zo belachelijk veel bij te lezen als we er weer uitkomen
Allemaal nervositeit voor vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Jullie hebben het al over jullie auto's, erwtensoep, slaappatronen, kleding etc. gehad in dit topic en nu gaan jullie foto's uitwisselen en daten.
Wanneer wordt de eerste slowchat baby geboren en welk nummer krijgt dat kind?![]()
nee volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd![]()
Staat dat niet in mn profiel?
Lijkt me een uitermate puik planquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar jij zit dan ook in dat huis
het nummer van de SC die loopt op het moment dat de conceptie plaats vondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
Ga je dan ook zo in het huis op de grond liggen als je lacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, jij hebt er duidelijk over nagedacht!!
APK mag van mij ook wel mee dat huis in, volgens mij is die ook niet saaiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.![]()
Al dat saaie geneuzel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |