ben in november vorig jar geweest, dtuurt ie in januari weer een afsprakenkaart, Ja Dag hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort ook nog eens een afspraak maken
Laten we dat maar doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
nog 40 minuten en hij is voorbij
Koffie?
wat hij zegtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Hier is het heerlijk weer! blauwe lucht....
Ik ookquote:
iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goed nieuws eend![]()
Coldplay Gelredome afterparty deel III
Pascal, ik loop me al een paar dagen te verbazen over jouw sig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef pascalheister het volgende:
goed nieuws eend![]()
Coldplay Gelredome afterparty deel III
tuurlijk welquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pascal, ik loop me al een paar dagen te verbazen over jouw sig.
Je begint met "ik wil" en je sluit de zin met een vraagteken....dat klopt toch van geen kanten
snap je hem echt nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pascal, ik loop me al een paar dagen te verbazen over jouw sig.
Je begint met "ik wil" en je sluit de zin met een vraagteken....dat klopt toch van geen kanten
neuh ......quote:
als k google op thee is dit het eerste plaatje wat k krijg, dus alstublieft:quote:
Nou dankjewel voor deze service, rekening kan ik naar je huis sturen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k google op thee is dit het eerste plaatje wat k krijg, dus alstublieft:
[afbeelding]
nee hoor deze was op kosten van nu werkeloze Gert Kruysquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou dankjewel voor deze service, rekening kan ik naar je huis sturen?
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan is het volgende plaatje bij Thee voor jouquote:
Speciaal met een rietje, voor Bjoroquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het volgende plaatje bij Thee voor jou
[afbeelding]
* Bjoro drinkt alleen thee in de rust van zijn voetbalwedstrijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Speciaal met een rietje, voor Bjoro
Dagje Texel heeft je goed gedaan kennelijkquote:
Je zat aan mijn thee en sandwichesquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dagje Texel heeft je goed gedaan kennelijk
Dat is heel simpel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
ken iemand mij wat vertellen over die fok awards?als newbie ben ik benieuwd..
welke?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Belastingdienst
Rondje van mij!!!![]()
forum awards?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
De forum awards of de awards die in elk subforum worden uitgereikt?
ja de awards over het hele forum, bestaande uit de awards voor users en de awards voor subforumsquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Belastingdienst
Rondje van mij!!!![]()
Zit er ook heel sterk aan te denkenquote:
De Fok!awards zijn prijzen die uitgereikt worden aan mensen die populair zijn hier in hools, idereen wil ze graag hebben en bij de uitreikingen in augustus is het een en al haat en nijd hier.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De Fok!awards zijn prijzen die uitgereikt worden aan mensen die populair zijn hier in hools, idereen wil ze graag hebben en bij de uitreikingen in augustus is het een en al haat en nijd hier.
Ik heb er dus geen gewonnen![]()
Nee, want ik moet ondernemers helpenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
kan je mijn afgifte dan regelen ?
vanuit het oogpunt van de ondernemer of vanuit de belastingdienst helpenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, want ik moet ondernemers helpen![]()
Je moet ondernemers helpen met het beantwoorden van vragen over bepaalde ondernemersregelingen (fiets, werkkleding, telefoonabbonement)....quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van de ondernemer of vanuit de belastingdienst helpen
Ja. inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
Wat zijn voetbalsupporters toch hardnekkig.
Blijven ze nog steeds achter Van Basten staan![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent ook niet te volgen soms SCH.
tja...dat zijn zeker van die kneuzen die hem beoordelen op zijn prestaties ipv zijn selektiebeleidquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
Wat zijn voetbalsupporters toch hardnekkig.
Blijven ze nog steeds achter Van Basten staan![]()
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...dat zijn zeker van die kneuzen die hem beoordelen op zijn prestaties ipv zijn selektiebeleid![]()
tuurlijk nietquote:
ik ben het WEL eens met zijn selectiebeleid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...dat zijn zeker van die kneuzen die hem beoordelen op zijn prestaties ipv zijn selektiebeleid![]()
Dat blijkt wel, het heeft alleen niks met simpel in elkaar zitten te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben heel consequent.
Natuurlijk is het blijmoedige Hallelujah roepen en alles okay vinden van mensen als BliksemSchigt makkelijker te volgen maar zo simpel zit ik niet in elkaar.
Je mag blijkbaar alleen Van Basten bejubelen terwijl daar echt niet zoveel reden voor is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, het heeft alleen niks met simpel in elkaar zitten te maken.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Een muur getext in het grijs/blauw. CHECK
Een kamer behangen in het grijs/blauw. CHECK
Witte plinten geplaatst. CHECK
Alles geveegd en gewassen in het app. CHECK
Vloerbekleding en zeil gelegd. CHECK
15 october kunnen we erin.....
Ow sorry, ik ben er al uit hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Dat vind jij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar alleen Van Basten bejubelen terwijl daar echt niet zoveel reden voor is.
Dan moet je toch ff je signature veranderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Een muur getext in het grijs/blauw. CHECK
Een kamer behangen in het grijs/blauw. CHECK
Witte plinten geplaatst. CHECK
Alles geveegd en gewassen in het app. CHECK
Vloerbekleding en zeil gelegd. CHECK
15 october kunnen we erin.....
Dat moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik spreek niet namens de hele straat inderdaad![]()
Ik wil wel even voor je gaan vragen wat de rest ervan vindt als je daar op staat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog eens bijkomen.
geeft zo'n mooi bruin gloedje en een frisse ademquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Koffie graag, dat is goed voor je tanden.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Koffie graag, dat is goed voor je tanden.
Wat wil je met hem gaan doen dan?quote:
Makkelijk hoor, iemand die een totaal andere mening heeft dan maar simpel noemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben heel consequent.
Natuurlijk is het blijmoedige Hallelujah roepen en alles okay vinden van mensen als BliksemSchigt makkelijker te volgen maar zo simpel zit ik niet in elkaar.
Waarschijnlijk heinekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk bier zit erin Sien?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
[Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!quote:
de tap is meestal ook niet de kosten........ maar het bier daarintegenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
Net ff een thuis tap geregeld voor mijn feest a.s. vrijdag.. valt nog best mee qua kosten
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de tap is meestal ook niet de kosten........ maar het bier daarintegen
Dat wordt met het bestelbusje naar de supermarkt....quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...
dammm voor 20 liter Hertog-jan ¤ 51,00 + tapkosten ¤ 7,00 = ¤ 58,-
3 kratten daar in tegen komt neer op 24 liter, kost ¤ 33,00 ...
ik denk dat we toch voor de kratten gaan..
tap bier is idd opver het algemeen dik 2 keer zo duur, en al helemaal als je ff de aanboiedingen in de gaten houdt dan is er altijd werl ergens goed bier op de reclame. Maarja er gaat niets boven tapbierquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...
dammm voor 20 liter Hertog-jan ¤ 51,00 + tapkosten ¤ 7,00 = ¤ 58,-
3 kratten daar in tegen komt neer op 24 liter, kost ¤ 33,00 ...
ik denk dat we toch voor de kratten gaan..
Dat doe ik wel als ik weer terug ben in Nederlandquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tap bier is idd opver het algemeen dik 2 keer zo duur, en al helemaal als je ff de aanboiedingen in de gaten houdt dan is er altijd werl ergens goed bier op de reclame. Maarja er gaat niets boven tapbier
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
zo...bijna huiswaarts.....en vanavond lekker niks behalve op de bank hangen, KUT roepen en lullig kijken
nee hoor....... ik ga gewoon helemaal niets doen vanavond !quote:
Als je niet te hard KUT roept en niet te lullig kijkt dan welquote:
doei!quote:weg is ...laters !
Sport verbroederd....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
Womé de Kameroenees die in de 95ste minuut een penaltie miste is in een geblindeerde auto het land uitgevlucht. Z'n huis was aangevallen door woedende suportyers net als de kapsalon van zijn vriendin. Gezellig potje voetballen.
eet je de hele week Hollandse kost of dat toch niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
En dat was het avond eten...toch leuk dat ik de hele week mag uitkiezen wat we gaan eten
Denk dat je het beste even dit topic : Het grote VBL-Reis topic kan lezen en daar anders ff aan DG vragen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef Superheld het volgende:
Hoi
Weet iemand hier een goedkope maatschappij/organisatie om naar engelse voetbalwedstrijden te gaan?
Dankequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk dat je het beste even dit topic : Het grote VBL-Reis topic kan lezen en daar anders ff aan DG vragen.
Nu nog wel.. morgen lekker gehaktbalquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
eet je de hele week Hollandse kost of dat toch niet?
jaquote:
nou ja, we hebben 2 eerste teams, eentje die NTTB speelt en eentje die hier in een plaatselijke bond speelt en daar mag k invallen, dus zo hoog is t allemaal ook weer nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Spannend Eend, succes!
Dat waren de laatste woorden van Michael Hutchkins van INXS.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:45 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga vanavond maar eens voor TV hangen
Morgen ga ik weerquote:
Morgen ga ik weer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nu op Nederland 2, Jan Jaap van der Wal in Kenia, echt een heel ontroerend, mooi, leuk programma
Ja, kan leuk wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
Wat een gave opdracht bij ER.
Ja, anders was het nu heel pijnlijk geworden, hij kan niets meer.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
ER is coooooool.
Daar wint Talpa het dik van NET5 hoor. ER versus TI.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]Dat hebben ze ook zo goed zelf verzonnen he.
Ja, vind ik ook. Laat ze maar zweten daar op dat eiland.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een wending trouwensErg mooi.
Filemon is goed bezigquote:
Emmer dr nou niet over door, dat hebben we allemaal wel eens gedaanquote:
Laat Maud dat nog maar effies blijven ja, weekje of 6 minimaal graagquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Bjoro het volgende:
Lekker positief DIGGER
zo houdt de burger moed !
* Bjoro gaat zo weer even een flesje geven aan de jongste mascotte !
hoop van harte met je mee !quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Laat Maud dat nog maar effies blijven ja, weekje of 6 minimaal graag
quote:
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk dan toch hdtv
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1970
En dat met zulke grote orenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Aah lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef dndiek het volgende:
Een biertje voor Vom!
Morgen maar weer eens een keer naar de uni toe
Voilaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
Video-opname van Spoorloos nog even bekeken.
Waarom moet ik als ouwe volwassen man toch elke keer janken als ik die mensen op het laatst elkaar in de armen zie vliegen?![]()
dat mag ook in de krant, laatste tijden niet erg vlotjes met die torrentjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar mn torrentjes gaan ineens naar 500 kb/s, dus ik blijf nog even hangen
Heb zelf ook wel een leuke verbindingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat mag ook in de krant, laatste tijden niet erg vlotjes met die torrentjes![]()
mja ik ook wel, maar vond het de laatste tijden toch niet bijzonder snel meer, en ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een leuke verbinding
laten we daar maar niet aan beginnen, dan zijn we zo lang bezig dat maud het nog moet uitleggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:pascal, heb je Bjoro je sig al uitgelegd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten we daar maar niet aan beginnen, dan zijn we zo lang bezig dat maud het nog moet uitleggen![]()
helaas dat mag niet, Wytske is er nogquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:04 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Doe mij maar een bakje appeltje....
je moet trouwens meer spammen.....deze had al vol moeten zijn
Nee, want ik had het drukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]weet je hoe traag Fok! was
En ik was vrij gisteren
Vandaag mijn laatste dag
Nou het gaat hier vandaag ook onwijs druk worden...quote:
Ach....je laatste dag.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou het gaat hier vandaag ook onwijs druk worden...
zoals de laatste tijd al het geval is.
Laatste dag werken, heb je er een beetje zin in?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]weet je hoe traag Fok! was
En ik was vrij gisteren
Vandaag mijn laatste dag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ach....je laatste dag.....
Dat kost je trouwens gebak![]()
Neeuh niet echt veel zin... maar goed.. we overleven het welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laatste dag werken, heb je er een beetje zin in?
Ja, zelfde smaakje als gisteren graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:02 schreef appelsientje het volgende:
Iemand behoefte aan een bakje koffie ???
DIIGGER thee ?
koffie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:57 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Dank u, ik had al. Mijn jarige collega heeft het zelfs nog opgefleurd met lekkere koekenquote:
Daar ben ik zeker niet van.quote:
Wat ben je nou met Glenn van plan, SCH?quote:
al je collega's sluizen alle moeilijke vragen door naar jou ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:54 schreef appelsientje het volgende:
En het is echt heel erg druk hier....
leuke afsluiting
Nu kunnen ze er nog gebruik van makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
al je collega's sluizen alle moeilijke vragen door naar jou ?
Wat ga je nog doen in de dagen voordat je De Grote Oversteek gaat maken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kunnen ze er nog gebruik van maken![]()
lekkerquote:
Moet 112 alvast gebeld worden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
Ik word weer strontziek van mijn collega .....
![]()
vrienden/innen opzoeken... tas inpakken.. enz enz.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat ga je nog doen in de dagen voordat je De Grote Oversteek gaat maken?
Daar gaan de boeken weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
Ik word weer strontziek van mijn collega .....
![]()
Je tas inpakken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vrienden/innen opzoeken... tas inpakken.. enz enz.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef Blumchen het volgende:
T is al bijna he sapje!
Ben je er verder klaar voor?
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Bier!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je tas inpakken?
Wauw, verrassend.
Zo ver is het NOG niet......quote:
11:00 Brand Bier tijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor mij ook!
Brand is goed te doen, maar liever een Jupiler.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef DarkShine het volgende:
Brand is goed te doen, maar liever een Jupiler.
Klinkt als een gezellige werk situatie ..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo ver is het NOG niet......
.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige week heeft hij een aantal dingen op papier gezet, die ik in acad moest zetten...
Nou staan er een aantal dingen niet in en krijg ik daar de schuld van.....klinkt op zich logisch, waar het niet dat de dingen die hij aanwijst nooit op papier zijn gezet....
Verder staan er nu dingen op een tekening, door de projectleider ingetekend, die nog verwerkt moeten worden. En dan vraagt hij waarom ik dat nog niet heb gedaan......
Maar ik moest eerst een groot aantal andere tekeningen, voor hetzelfde project, af hebben en nog met speod tekeningen voor een ander project...... Wanneer moet ik die tekeningen in hemels naam hebben aangepast???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maat van me heeft zo'n Philips-thuistap met Jupiler vaatjes!
Ben blij dat hij vanmiddag naar school isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige werk situatie ..![]()
Dat kan ik me voorstellen.. maar je hebt ons nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat hij vanmiddag naar school is![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. maar je hebt ons nog
Ik hoop dat het daar gezelliger is dan hier.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen maar weer naar stage...
Die gast vraagt me soms 1001 dingen tegelijk en zelf doet die dan niks, vind die het ook nog gek als je eens een ding vergeet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar gezelliger is dan hier.....
Ik negeer mijn collega maar effe.....![]()
snap er nog steeds geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:pascal, heb je Bjoro je sig al uitgelegd?
Dag Dikkie Dick.....tot de volgende keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens naar de uni..
Tot vanavond
Dat klopt.. maar goed daar is vast ook wel internetquote:
doe maar Meindert Talmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
snap er nog steeds geen pepernoot van
al krijg ik sterke gedachtes richting de types van v Kooten en de Bie, Carla en Frank v Putten.
hebben ze dat daar al danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef appelsientje het volgende:
Dat klopt.. maar goed daar is vast ook wel internetdus dat komt allemaal wel goed
blond uit een flesje ?quote:
Ik hoop het wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |