quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef Blumchen het volgende:
T is al bijna he sapje!
Ben je er verder klaar voor?
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Bier!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je tas inpakken?
Wauw, verrassend.
Zo ver is het NOG niet......quote:
11:00 Brand Bier tijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor mij ook!
Brand is goed te doen, maar liever een Jupiler.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef DarkShine het volgende:
Brand is goed te doen, maar liever een Jupiler.
Klinkt als een gezellige werk situatie ..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo ver is het NOG niet......
.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige week heeft hij een aantal dingen op papier gezet, die ik in acad moest zetten...
Nou staan er een aantal dingen niet in en krijg ik daar de schuld van.....klinkt op zich logisch, waar het niet dat de dingen die hij aanwijst nooit op papier zijn gezet....
Verder staan er nu dingen op een tekening, door de projectleider ingetekend, die nog verwerkt moeten worden. En dan vraagt hij waarom ik dat nog niet heb gedaan......
Maar ik moest eerst een groot aantal andere tekeningen, voor hetzelfde project, af hebben en nog met speod tekeningen voor een ander project...... Wanneer moet ik die tekeningen in hemels naam hebben aangepast???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maat van me heeft zo'n Philips-thuistap met Jupiler vaatjes!
Ben blij dat hij vanmiddag naar school isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige werk situatie ..![]()
Dat kan ik me voorstellen.. maar je hebt ons nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat hij vanmiddag naar school is![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. maar je hebt ons nog
Ik hoop dat het daar gezelliger is dan hier.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen maar weer naar stage...
Die gast vraagt me soms 1001 dingen tegelijk en zelf doet die dan niks, vind die het ook nog gek als je eens een ding vergeet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar gezelliger is dan hier.....
Ik negeer mijn collega maar effe.....![]()
snap er nog steeds geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:pascal, heb je Bjoro je sig al uitgelegd?
Dag Dikkie Dick.....tot de volgende keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens naar de uni..
Tot vanavond
Dat klopt.. maar goed daar is vast ook wel internetquote:
doe maar Meindert Talmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
snap er nog steeds geen pepernoot van
al krijg ik sterke gedachtes richting de types van v Kooten en de Bie, Carla en Frank v Putten.
hebben ze dat daar al danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef appelsientje het volgende:
Dat klopt.. maar goed daar is vast ook wel internetdus dat komt allemaal wel goed
blond uit een flesje ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |