Laat Maud dat nog maar effies blijven ja, weekje of 6 minimaal graagquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Bjoro het volgende:
Lekker positief DIGGER
zo houdt de burger moed !
* Bjoro gaat zo weer even een flesje geven aan de jongste mascotte !
hoop van harte met je mee !quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Laat Maud dat nog maar effies blijven ja, weekje of 6 minimaal graag
quote:
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk dan toch hdtv
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1970
En dat met zulke grote orenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Aah lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef dndiek het volgende:
Een biertje voor Vom!
Morgen maar weer eens een keer naar de uni toe
Voilaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
Video-opname van Spoorloos nog even bekeken.
Waarom moet ik als ouwe volwassen man toch elke keer janken als ik die mensen op het laatst elkaar in de armen zie vliegen?![]()
dat mag ook in de krant, laatste tijden niet erg vlotjes met die torrentjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar mn torrentjes gaan ineens naar 500 kb/s, dus ik blijf nog even hangen
Heb zelf ook wel een leuke verbindingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat mag ook in de krant, laatste tijden niet erg vlotjes met die torrentjes![]()
mja ik ook wel, maar vond het de laatste tijden toch niet bijzonder snel meer, en ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel een leuke verbinding
laten we daar maar niet aan beginnen, dan zijn we zo lang bezig dat maud het nog moet uitleggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:pascal, heb je Bjoro je sig al uitgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |