abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 10 oktober 2005 @ 19:25:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_31339852
Van het ANP

Rita Verdonk, minister van vreemdelingenzaken, is van plan de edele schermsport te verbieden. Ze gaf aan niks tegen de beoefenaars te hebben, maar het stoorde haar dat de gezichten van de deelnemers nooit te zien waren. 'Dat is levensgevaarlijk, met mensen met een wapen in hun hand.' Aldus Verdonk. 'Begrijp me niet verkeerd, iedereen heeft zijn verantwoordelijkheid, maar daar kan ik in deze sport niet voor instaan.' Vervolgde zij.
Verdonk probeert deze zaak zo snel mogelijk door de kamer te krijgen omdat het er op lijkt dat Nederland steeds beter wordt in deze sport en de TV-beelden veel jongeren op verkeerde gedachten kan gaan zetten.
'Ik scherm nu niet met waandenkbeelden, maar het is de realiteit van een moderne samenleving dat men elkaar recht in het gezicht kan kijken.' Vervolgde zij haar betoog.
Morgen gaat ze verder in op deze delicate materie. Ze zal dan uw verslaggever uitgebreider ter woord staan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31339987
Gelijk heeft ze.

WIJ IN NEDERLAND WILLEN MENSEN IN DE OGEN KUNNEN KIJKEN
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:35:29 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31340081
Er is al een topic over Verdonk & een verbod op de Burka. Goede actie van Verdonk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')