Makkelijk hoor, iemand die een totaal andere mening heeft dan maar simpel noemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben heel consequent.
Natuurlijk is het blijmoedige Hallelujah roepen en alles okay vinden van mensen als BliksemSchigt makkelijker te volgen maar zo simpel zit ik niet in elkaar.
Waarschijnlijk heinekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk bier zit erin Sien?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
ken iemand mij wat vertellen over die fok awards?als newbie ben ik benieuwd..
[Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!quote:
de tap is meestal ook niet de kosten........ maar het bier daarintegenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
Net ff een thuis tap geregeld voor mijn feest a.s. vrijdag.. valt nog best mee qua kosten
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de tap is meestal ook niet de kosten........ maar het bier daarintegen
Dat wordt met het bestelbusje naar de supermarkt....quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...
dammm voor 20 liter Hertog-jan ¤ 51,00 + tapkosten ¤ 7,00 = ¤ 58,-
3 kratten daar in tegen komt neer op 24 liter, kost ¤ 33,00 ...
ik denk dat we toch voor de kratten gaan..
tap bier is idd opver het algemeen dik 2 keer zo duur, en al helemaal als je ff de aanboiedingen in de gaten houdt dan is er altijd werl ergens goed bier op de reclame. Maarja er gaat niets boven tapbierquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik net ook achtergekomen...
dammm voor 20 liter Hertog-jan ¤ 51,00 + tapkosten ¤ 7,00 = ¤ 58,-
3 kratten daar in tegen komt neer op 24 liter, kost ¤ 33,00 ...
ik denk dat we toch voor de kratten gaan..
Dat doe ik wel als ik weer terug ben in Nederlandquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tap bier is idd opver het algemeen dik 2 keer zo duur, en al helemaal als je ff de aanboiedingen in de gaten houdt dan is er altijd werl ergens goed bier op de reclame. Maarja er gaat niets boven tapbier
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
zo...bijna huiswaarts.....en vanavond lekker niks behalve op de bank hangen, KUT roepen en lullig kijken
nee hoor....... ik ga gewoon helemaal niets doen vanavond !quote:
Als je niet te hard KUT roept en niet te lullig kijkt dan welquote:
doei!quote:weg is ...laters !
Sport verbroederd....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
Womé de Kameroenees die in de 95ste minuut een penaltie miste is in een geblindeerde auto het land uitgevlucht. Z'n huis was aangevallen door woedende suportyers net als de kapsalon van zijn vriendin. Gezellig potje voetballen.
eet je de hele week Hollandse kost of dat toch niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
En dat was het avond eten...toch leuk dat ik de hele week mag uitkiezen wat we gaan eten
Denk dat je het beste even dit topic : Het grote VBL-Reis topic kan lezen en daar anders ff aan DG vragen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef Superheld het volgende:
Hoi
Weet iemand hier een goedkope maatschappij/organisatie om naar engelse voetbalwedstrijden te gaan?
Dankequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk dat je het beste even dit topic : Het grote VBL-Reis topic kan lezen en daar anders ff aan DG vragen.
Nu nog wel.. morgen lekker gehaktbalquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
eet je de hele week Hollandse kost of dat toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |