quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k google op thee is dit het eerste plaatje wat k krijg, dus alstublieft:
[afbeelding]
dan is het volgende plaatje bij Thee voor jouquote:
Speciaal met een rietje, voor Bjoroquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het volgende plaatje bij Thee voor jou
[afbeelding]
* Bjoro drinkt alleen thee in de rust van zijn voetbalwedstrijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Speciaal met een rietje, voor Bjoro
Dagje Texel heeft je goed gedaan kennelijkquote:
Je zat aan mijn thee en sandwichesquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dagje Texel heeft je goed gedaan kennelijk
Dat is heel simpel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
ken iemand mij wat vertellen over die fok awards?als newbie ben ik benieuwd..
welke?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Belastingdienst
Rondje van mij!!!![]()
forum awards?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
De forum awards of de awards die in elk subforum worden uitgereikt?
ja de awards over het hele forum, bestaande uit de awards voor users en de awards voor subforumsquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Belastingdienst
Rondje van mij!!!![]()
Zit er ook heel sterk aan te denkenquote:
De Fok!awards zijn prijzen die uitgereikt worden aan mensen die populair zijn hier in hools, idereen wil ze graag hebben en bij de uitreikingen in augustus is het een en al haat en nijd hier.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De Fok!awards zijn prijzen die uitgereikt worden aan mensen die populair zijn hier in hools, idereen wil ze graag hebben en bij de uitreikingen in augustus is het een en al haat en nijd hier.
Ik heb er dus geen gewonnen![]()
Nee, want ik moet ondernemers helpenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
kan je mijn afgifte dan regelen ?
vanuit het oogpunt van de ondernemer of vanuit de belastingdienst helpenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, want ik moet ondernemers helpen![]()
Je moet ondernemers helpen met het beantwoorden van vragen over bepaalde ondernemersregelingen (fiets, werkkleding, telefoonabbonement)....quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van de ondernemer of vanuit de belastingdienst helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |