potpourri achtige bendequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me al tijden af wat er op de rode borden ligt![]()
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurdquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Heb ergens gehoord dat alles bij Leen Bakker vandaan kwam??
Ik zal eens letten op de aftiteling, daar zal de sponsor wel bijstaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Die drinkbekers zijn van de Hema, zag ze daar laatst liggen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
LOL inderdaad, moet wel wat ernstigs aan de hand zijn... vandaar ook dat BB de haan niet laat kraaien, dat zou redelijk gevoelloos zijn als Rob daar dood ligt te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:44 schreef Kinga het volgende:
Rob is dood.
Dit kán gewoon niet......
Edit: doelend op dat ze allemaal nog in hun nest liggen en Rob normaal altijd als eerste wakker is.
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurd.
Mwah, Het debiele broertje dan. Doorgaans steekt de Ikea qua kwaliteit met kop en schouders boven Leen 'Spaanplaat' Bakker uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??
hahaha nou dan heb ik het vast mis, en volgens mij weet ik ook wel wat ik mis heb... ik meen me te herinneren dat die ballen van de afgelopen weekopdracht bij leen bakker vandaan kwamen, denk dat ik me daar mee vergist hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leen Bakker is volgens mijn nog erger dan Ikea...
Oh dear, degene die wordt geselecteerd mag een weekje in het BB-huis logeren...quote:
Hummie vindt Chantal een sterke en positieve vrouw!!quote:Nu minimaal drie serieuze kandidaten
Mannen in de rij voor Chantal
AMSTERDAM - Zowel op het adres van Big Brother als op het speciale liefdesmailadres (Chantal@telegraaf.nl) stroomden na de start van de zoektocht vorige week de reacties voor een man voor de sympathieke officemanager Chantal (40) binnen. BB-hoofdredacteur Hummie van der Tonnenkreek gaat de komende dagen doorpraten met minstens drie van de in totaal zo'n zestig serieuze aanmeldingen. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal", zegt matchmaker Hummie.
"Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft. Want hij kan Chantal natuurlijk de hele dag en nacht volgen. Ook nu ze gewoon loopt te huilen van ellende omdat ze van BB heeft moeten stoppen met roken."
"Hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien. Het is uiteraard afwachten wat Chantal er straks van vindt, maar ik kan wel onthullen dat de drie met wie we praten allen heel goed aan het profiel voldoen. Ze zien er goed uit, zijn langer dan 1.75 m, ze zijn ondernemend en ze zijn jonger dan 40. Het zijn ook allemaal mannen die, zeg maar, in het café geen echt serieuze levenspartner hebben kunnen vinden. En daar wel aan toe zijn. Oh ja, nog meer goed nieuws, er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
Logeren
Hummie onthult dat het drietal hetzelfde strenge Big Brother-traject ingaat als de andere bewoners hebben doorlopen. "Het is de bedoeling dat Chantal straks uit, laten we hopen, zes mannen kan kiezen wie er een weekje bij haar in het BB-huis mag logeren. Het is denkbaar dat we in dat stadium ook de andere bewoners laten meedenken over de ideale partner. Zij kennen Chantal natuurlijk ook. Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan."
Omdat Hummie Chantal wil laten kiezen uit zes mannen blijft inschrijving voor een liefdesontmoeting met Chantal nog mogelijk op de eerder genoemde e-mailadressen. Er moet steeds ook een foto worden gemaild. Want, zo zegt Hummie, het oog wil ook wat. Tussen de mails zaten tot nu toe ook mails uit verre buitenlanden. Hummie vindt dat geen bezwaar: "Als we geloven in zo'n kandidaat is een vliegticket snel gekocht."
Leuk! Charles Manson heeft zich aangemeld zo te lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
FF gekopieerd van de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/prive/article26657161.ece?rss
schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft. Want hij kan Chantal natuurlijk de hele dag en nacht volgen. Ook nu ze gewoon loopt te huilen van ellende omdat ze van BB heeft moeten stoppen met roken."
"Hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien.
[..]
GNA GNA GNA GNA?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Er reageert alleen niemand. Volgens mij moet BB een ander geluid verzinnen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
heb me ook aangemeld.... volgende week selectie gesprekken
Dat was ook het eerste wat ik dacht!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:09 schreef teun911 het volgende:
Leuk! Charles Manson heeft zich aangemeld zo te lezen.![]()
Je bent op Roel zijn euro's uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
Hummie wil chantal door deze actie langer in het huis houden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
FF gekopieerd van de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/prive/article26657161.ece?rss
[..]
Hummie vindt Chantal een sterke en positieve vrouw!!
En die vent mag een weekje blijven, misschien wel langer?? Kunnen we Chantal niet snel ff wegstemmen ofzo, ik vind een hoop leuk maar het idee dat Chantal daar misschien amoureuze avonturen gaat beleven...
lieskequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
kijk eens wie daar de keueken instrompelt..
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Jumparound het volgende:
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3
no problem!
1 2 3 4 5 | Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'cint' /catalogo/product.asp, line 31 |
*klik*quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Jumparound het volgende:
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3
no problem!
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd, maar als je dat niet zegt kan je eindeloos 'proberen'quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef linebear het volgende:
nee zekers niet.... ben dol op babies maken
De baby krijgt niksquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
[blontmodus]quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Dat hebben die vroedvrouwen haar wijsgemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:
[blontmodus]
Er zit toch een filter aan die sigaret
[/blontmodus]
ooooowwww nu snap ik hetquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermen
Echt waar
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, bij mij doet ie het wel
ga anders even naar:
http://www.luceplan.it
klik op prodotti -> catalogi
klik op cera, en dan staat hij op 1/3 aan de rechter kant!
Kinderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Loedertje het volgende:
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijd
dat heeft ie wel beloofd, rob zei dat ie niets meer zou doen deze week, ze zijn niet dankbaar genoeg want de boefjes hebben hem ondanks ál zn talloze kwaliteiten op de bak gezet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Rob zijn ochtendritueel plichten een beetje verzaakt
Dan moet ze die maar goed bewaren. Kan ze 'm drogen en oproken als ze weer eens geen sigaretten heeft tijdens rantsoenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Loedertje het volgende:
Haar placenta is de filter volgens hen.
Ondanks alle veelbeloivende ingredienten (drank, geen sigaretten, goed gezelschap) is er verdomd weinig gebeurtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
enorme obstipatie danquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Persbericht:
Zoals BB vandaag bekend heeft gemaakt is Tanja niet zwanger, maar zoekt de stichting Strijd tegen Overgewicht op een ludieke wijze aandacht voor een levensbedreigend probleem.
arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
Nee joh, er is genoeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteelquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat tanja uit ziet alsof ze elk moment kan knappen trouwens....
Bij allemaal??quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
Rob zit bij zijn vrienden?
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteel
Ik heb gegokt op donderdag!!
Het was erg leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommend
dus hij zit in zijn eentje !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Bij allemaal??
Lekker rustig zal dat zijn...
ow gezellig, naar Rob en ál zn vriendenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik was in alle rust naar de keuken aan het luisteren. Komt dat mens van een Chantal binnen
Hop, naar de tuin dan maar
quote:
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen brekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef linebear het volgende:
[..]
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen breken
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
Ik snap mensen niet die nu al kunnen nadenken over wat ze vanavond willen eten..... Ik ben al blij als ik voor 5 uur bedacht heb wat ik die dag wil eten...
nee momenteel daalt hij af in de grotten van Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ligt het nu aan mij, of daalt roel zijn status?
Ik mag ook komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
Nou, al een weekje of anderhalf?? Vrijwel direct nadat BB in de groep gooide het gerucht homo, ging het hard omlaag met Roelquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat gaat roel echt niet doen.. na het neuken moet je roken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
Linda wil echwel neuken nu
ja.. wist je dat niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef linebear het volgende:
is Roel homo dan !?
Dat had ze vannacht moeten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
En daarvoor moed indrinkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat gaat roel echt niet doen.. na het neuken moet je roken...
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hij daar niet blij mee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ah maakt niet uit, ze lopen nu al drie dagen om elkaar heen te draaien, zou het dan vanavond toch nog wat worden?? Als Linda maar eens gaat drinken..quote:
Die wilde je toch al niet meenemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef KRIBBET het volgende:
Wel twijfelen ze nog of mijn gehooraparaten niet gaan storen op de zenders maar dat zien we wel![]()
quote:
ja, want je moet het niet opkroppenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
jammer dat ze bijna nooit douched, had ze 'm nu onder de douche verder kunnen opgeilen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
Dat denk ik ook ja, en denk ook dat ie dan mooi de verkeerde aanpaktquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
gatverdamme!! alweer overbodige info!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef teun911 het volgende:
[..]
jammer dat ze bijna nooit douched, had ze 'm nu onder de douche verder kunnen opgeilen..![]()
Is hij zijn been nu in de was aan het zetten?quote:
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef muizemeis het volgende:
Dat denk ik ook ja, en denk ook dat ie dan mooi de verkeerde aanpaktDaalt zn status nog verder
waarschijnlijk heel lang, want het was vroeger een gewone onderbroekquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme!! alweer overbodige info!!
en hoelang heeft ze die string al aan??
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de lieve stem en lach van Chantalquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die wilde je toch al niet meenemen.
Hup Joost laat je niet overRoelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.
Ergens ben ik bang dat Joost gaat huilen als Roel tegen hem begint te zeiken.
Bo Concept staat er ook bij. (ook meubels dus)quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef -TDJ- het volgende:
Volgens mij komt grotendeels van de inboedel bij Loods 5 vadaan.
Als je bij "Partnersites" kijken op de bb site staan volgens mij alleen loods 5 als bedrijf die intrieur verzorgd.
http://www.talpa.tv/web/s(...)712/typeofpage=51230
maffia!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
Wat zit Menno zijn haar eng
Je vindt dat kleine beetje van Roel eng?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef linebear het volgende:
Ik vind roel ook wel een klein beetje eng....
ik denk dat dat wel meevalt, ik heb gezien op tv of gelezen in de streamverslagen, wil ik van afwezen, dat Joost buiten het huis flink van zich af kan bijten en houdt van een pittige discussie en tegengas, en hij zei dat hij normaal wel flink boos kan worden maar dat dat hier nog niet nodig is geweest, of iets van die strekking.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.
Ergens ben ik bang dat Joost gaat huilen als Roel tegen hem begint te zeiken.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:12 schreef linebear het volgende:
[..]
waarschijnlijk heel lang, want het was vroeger een gewone onderbroek![]()
Ik was net ijsthee aan het drinken en ik verslik me verdorie terwijl ik dit leesquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
Je vindt dat kleine beetje van Roel eng?
ff die foto;s opzoeken van die rellen met Feyenoord laatstquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef linebear het volgende:
Ik weet uit bronnen dat Joost in zijn vroegere leven een enorme Hooligan is geweest
En joost ernaast: Toe jongens, doe niet zo eng....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff die foto;s opzoeken van die rellen met Feyenoord laatst
http://www.politie-rijnmond.nl/Spoorzoekers/intro.htmquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
ff die foto;s opzoeken van die rellen met Feyenoord laatst
en dat is een reden om over Linda heen te gaan !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Roel heeft tegen Dido gezegd dat ze de diepvriesmethode toepast![]()
Hoe wil dat arme jong het anders warm krijgen??quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat is een reden om over Linda heen te gaan !?
jaccuzi, Lieske, Dido.... keuze genoegquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hoe wil dat arme jong het anders warm krijgen??
Is ze er vandaag al weer klaar mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dido boos op Roel...
Hij is gevaarlijk zeker als hij dronken is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vindt dat kleine beetje van Roel eng?
Laat haar gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
Dido wil het liefst nu naar de dbk... en zeggen... ik ga naar huis... tabee... dat was het dan
Geen van de dames op een dronken linda wil meer iets met roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaccuzi, Lieske, Dido.... keuze genoeg
Als Lieske niet geblesseerd is, laat ze zich vast wel overhalen hoor....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen van de dames op een dronken linda wil meer iets met roel.
Zo vreemd is dat niet, als je ziet hoe hij met vrouwen omgaat
Wat extra vitamine kan geen kwaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gatverdamme, Lieske zat uit haar neus te eten
Ze moeten rekening met haar houden en dat Roel niet want hij ligt steeds bij Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dido boos op Roel... (en tevens ff test of de cap werkt)
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een trut die Dildo. Ze kwam Roel tegen op de gang.. "Dag klootzak..."
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
cap!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gatverdamme, Lieske zat uit haar neus te eten
Wat ben je voor type als je doet zoals Linda????quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat is een reden om over Linda heen te gaan !?
wat is er gebeurt dan, waar hadden ze ruzie over??quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
'quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn ze nu nog niet klaar met zeiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:
Dido zou het liefst naar de dbk gaan en zeggen dat ze naar huis wil...... dat stoppen met roken valt haar echt niet mee
Heeft ze dat vandaag gezegd en wat nog meer dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens Dido houdt Roel geen rekening met haar tijdens deze moeilijke week en gaat elke keer bij Linda liggen en dat wil ze nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan, waar hadden ze ruzie over??
Denk het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Lieske niet geblesseerd is, laat ze zich vast wel overhalen hoor....
Hoogswaarschijnlijk wel, hij heeft nog wat moeite met uit de kast komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef linebear het volgende:
is Roel homo dan !?
Je meent het....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze moeten rekening met haar houden en dat Roel niet want hij ligt steeds bij Linda![]()
Ze wil hem niet en voelt niets voor hem maar bla bla bla
(ik heb vrouwen nooit begrepen maar Dido snap ik al helemaal niet)
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'
Het zit haar nu echt zó hoog, die knapt bijna.![]()
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
Kortom: gezellig sfeertje daar nu
wmb mag Dido subiet vertrekken maar dat ben ik
Wat voor een gezicht trok ze erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oww vandaar dat kleintjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Roel heeft tegen Dido gezegd dat ze de diepvriesmethode toepast![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:30 schreef Kinga het volgende:
Roel ziet er belachelijk uit met dat petje
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.
Goede middag trouwens
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.
(Roel had weer bij Linda gelegen (gisterochtend ofzo)
Dat denk ik ook, ik ken ook een paar van die pseudo-macho die heel vervelend worden als ze gedronken hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is gevaarlijk zeker als hij dronken is.
dàt is nu vrouwenlogicaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.
Moet hij zich dan tot het einde bij haar wensen aanpassen![]()
Je hebt daar wel een punt, maar Roel zoekt wat genegenheid en warmte.. en Dido die "hield" van roel, maar stoeide met Joost en alleman, behálve Roel. Die jongen zit gewoon anders in elkaar, die dacht na de openbaring van Dido dat hij een knuffel/zoenmaatje had.. en zij keek hem niet aan. Geeft continue tegenstrijdige signalen. Wij begrijpen die hier iets beter omdat wij ook gesprekken van Dido kunnen volgen, maar voor Roel is het allemaam een mysterie..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Hoe kan er iets groeien tussen mensen als Roel doet zoals hij doet?
Dat is toch puur respektloos,om over Linda maar niet te spreken.
Ik weet niet of je je Dido haar woorden herinnert toen aan tafel,dat ze een klein beetje van hem was gaan houden....
Weet je nog wat Roel daarna allemaal gedaan heeft?
Zeker niet nee.....
Dido kan er niet goed tegen dat Roel niet compleet instort. Dat hij gewoon weer verder gaat(lees: naast Linda gaat liggen) kan ze niet hebben. Ze had gehoopt dat hij minimaal een maand van slag zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
goedemiddagquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goede middag trouwens
Idd, viel me net ook op, laatst bijgewerkt rond 05:12 ergensquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk voelt niemand nog de behoefte streamverslagen bij te houden?
Tuurlijk. Ze wil hem niet, ze hoeft hem niet, maar hij moet eigenlijk toch wel als een schoothondje klaarzitten, en vooral niet bij andere vrouwen in de buurt komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.
(Roel had weer bij Linda gelegen (gisterochtend ofzo)
Dat kan toch in 1 zinnetje...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk voelt niemand nog de behoefte streamverslagen bij te houden?
hai Scanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goede middag trouwens
Ja het wordt hoog tijd voor wat rellen, flinke scheldpartijen over en weer enzo, maarja dan gaan de streams op zwart en zien we er nog niets van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
scanman.
De spanningen nemen toe gelukkig maar want ze zijn al veel te lang poeslief tegen elkaar.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Ik weet niet of je je Dido haar woorden herinnert toen aan tafel,dat ze een klein beetje van hem was gaan houden....
Zeker niet nee.....
Het meeste wat Roel heeft gedaan is na de zoveelste afwijzing van Queen Dido.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Zeker niet nee.....
Volgens mij kunnen ze het allebei niet hebben dat de ander niet zondermeer voor hen valt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
Roel is ook chagerijnig van het roken. En bovendien was hij vannacht nogal lomp, zoniet grof tegen jan en alleman. Dan moet ie ook maar incasseren. Dido mag deze opmerking gewoon maken, na de manier hoe hij gisteren tegen haar deed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Je hebt daar wel een punt, maar Roel zoekt wat genegenheid en warmte.. en Dido die "hield" van roel, maar stoeide met Joost en alleman, behálve Roel. Die jongen zit gewoon anders in elkaar, die dacht na de openbaring van Dido dat hij een knuffel/zoenmaatje had.. en zij keek hem niet aan. Geeft continue tegenstrijdige signalen. Wij begrijpen die hier iets beter omdat wij ook gesprekken van Dido kunnen volgen, maar voor Roel is het allemaam een mysterie..
Ik praat zijn gedrag niet goed, het is een beetje een Hurk.. weet alles van Psychologie.. maar weinig van tolerantie..
enfin..:
- Dido.. speelt té hard , hard to get.. en dat breekt nu op
- Roel.. Tja. kan slecht tegen drank, en dingen die hij niet begrijpt.. en van beide krijgt hij daar teveel
Ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan de ergernis van Dido WEL begrijpen
Volgens mij laat ze ex-vriendjes een contract tekenen dat ze tot een jaar of 5 na het verbreken van de relatie niet met een andere vrouw mogen omgaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze wil hem niet, ze hoeft hem niet, maar hij moet eigenlijk toch wel als een schoothondje klaarzitten, en vooral niet bij andere vrouwen in de buurt komen.
En ze is er helemaal klaar mee hoor. Wel tientallen keren per dag
.
Gewoon een verwende troela die het niet kan hebben als ze haar zin niet krijgt, en niet de volledige aandacht kan opeisen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
- "Ik wil dat je me weer leuk gaat vinden"
- "Misschien mag ik je masseren" etc.
Maar aan de andere kant haar proberen te kakken te zetten in de groep, en bij Linda in bed duiken. Dat is tegenstrijdig.
En om de meute voor te zijn: Ja, dat mag Roel zelf weten. En nee, ze hebben geen relatie.
Maar daarom hoeft Dido dat nog niet léuk te vinden.
Als ik Dido was, zou ik Roel ook een klootzak vinden.
In het dagelijks leven zou ze Roel gewoon niet meer aankijken.
Maar ja, dat kan niet nu. Dit is het Big Brother-huis. Whehehehe.![]()
Het leuke was dat lieske gisterenavond roel redelijk de baas bleef.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef area51 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik ken ook een paar van die pseudo-macho die heel vervelend worden als ze gedronken hebben
Ik hoop zo dat er een van waarheid inzitquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef guzzie het volgende:
Quote ;
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef Cherryman het volgende:
Ik praat zijn gedrag niet goed, het is een beetje een Hurk.. weet alles van Psychologie.. maar weinig van tolerantie..
Dan snap jij niet wat er allemaal door hem heengaatquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan er niet goed tegen dat Roel niet compleet instort. Dat hij gewoon weer verder gaat(lees: naast Linda gaat liggen) kan ze niet hebben. Ze had gehoopt dat hij minimaal een maand van slag zou zijn.
bovendien heeft ze toen geen enkel "ik-ken-iemand-verhaaltje" verteld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leuke was dat lieske gisterenavond roel redelijk de baas bleef.
Zonder dat hij echt boos en agressief werd.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert
exact zoals ik het zie, jij snap het vrouwelijk brein
![]()
Ja, mooi was dat!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:04 schreef PID61 het volgende:
Chantal:
Doe een zonnebril op Roel als je gaat gluren....... Hier
GNAGNAGNA![]()
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
bovendien heeft ze toen geen enkel "ik-ken-iemand-verhaaltje" verteld.
Ik vond haar ook erg mooi uitzien.
Een heel ander persoon.
Theorie en praktijk zijn 2 verschillende dingen. Iets weten is één, maar het toepassen is een heel andere zaak.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.
Misschien omdat neuropsychologie minder op sociale interaktie is toegespitst.
En zichzelf compleet 100% belachelijk gemaakt. De rest zat het met plaatsvervangende schaamte aan te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.
Terecht. Denk je nou echt dat Dido voor haar lol met Joost zit te knuffelen e.d.? Reken er maar op dat ijskoningin Dido wel degelijk dat doet met het oog Roel jaloers te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Roel zei net tegen Chantal dat hij Linda een 10x warmere persoonlijkheid vindt hebben dan Dido.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
hoewel het vanuit m'n pik geschreven was.
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.
Nee, joh! Ze heeft écht lol met Joost.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Terecht. Denk je nou echt dat Dido voor haar lol met Joost zit te knuffelen e.d.? Reken er maar op dat ijskoningin Dido wel degelijk dat doet met het oog Roel jaloers te maken.
Joost is de lachende derde.
precies....daar word ik nou zo moe van...alsof psychologen zelf allemaal perse stabiel in t leven moeten staan en alles snappen van sociale interactie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.
Misschien omdat neuropsychologie minder op sociale interaktie is toegespitst.
En Dido niet zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef riri het volgende:
[..]
Dan snap jij niet wat er allemaal door hem heengaat
Die is jaloersssssssss
knap dat je er mee kan typen... blind ?!?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
hoewel het vanuit m'n pik geschreven was.
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:16 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, joh! Ze heeft écht lol met Joost.
Eigenlijk heeft ze het met Joost leuker dan met Roel.
O jeej...quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:15 schreef cuall het volgende:
Oh Roel lust wel een biertje
He ja precies, met d'r natte droom.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, toen was ze weer helemaal in haar kleine meisjes rol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
Chantal wil aan de ene kant graag weg zijn voor de ruzies beginnen.
Ze voelt het overal om haar heen broeien
Roel ziet niets zegt ie
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:19 schreef avonne het volgende:
Roel is aan een studie Biologische en Cognitieve Psychologie begonnen en staat op het punt van afstuderen (talpa-site)
De cognitieve psychologie is een tak van de psychologie waarin men zich bezighoudt met interne geestelijke processen, zoals het oplossen van problemen, geheugen en taal.
Cognitieve psychologen zijn geïnteresseerd in hoe mensen begrijpen, diagnosticeren en problemen oplossen, en houden zich bezig met de geestelijke processen die tussen stimulus en reactie liggen.
Biologische psychologie bestudeert gedrag aan de hand van genetica en fysiologie. Er wordt vooral gekeken hoe het gedrag zich evolutionair en/of fysiologisch heeft ontwikkeld. Het fysiologische aspect hierin gaat vooral over het zenuwstelsel, waarin in dit geval het brein centraal staat. Aan de hand van de opbouw van het brein (en het zenuwstelsel in het algemeen) kan onderzocht worden hoe dit zich heeft ontwikkeld gedurende de evolutie (door bijvoorbeeld het menselijke brein te vergelijken met dat van een mensaap) of tijdens de groei van het individu
(bron Wikipedia)
Tja, ik wou nu toch wel eens weten wat er in de hersencellen van Roel zit.
Ik moet het nog even laten bezinken.
Wbquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef -Delta- het volgende:
Chantal zegt dat er verdeeldheid in de groep is ontstaan door Roel.
Hoi Bongquote:
Pokerfacequote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno is benieuwd wat het casino zegt wanneer hij weer moet beginnen.
Ik denk nooit met de uitspraken van vanacht.
wat heeft ie gezegd dan ?!? Ik heb meestal snachts andere dingen te doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno is benieuwd wat het casino zegt wanneer hij weer moet beginnen.
Ik denk nooit met de uitspraken van vanacht.
En ze vindt het gek dat ze nog niet aan de man is???quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
Chantal stapt nooit op mannen af, en als ie haar niet ziet, dan heeft ie pech gehad
het doet HEEL VEEL PIJN, MOET DE HELE DAG ZITTEN, ik word al gek van de gedachtequote:Op maandag 10 oktober 2005 13:40 schreef Thelonious het volgende:
Janktrut Lies
En thuis doet het minder pijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
PIEPERDEPIEPERDEPIEP PIEPPIEPPIEPERDEPIEP Ik wil naar huis. Het doet heel veel pijn PIEPERDEPIEPERDEPIEP PIEPPIEPPIEPERDEPIEP
Flikker dan ook op kleuter![]()
![]()
Als ze pijn heeft moet ze daar toch medicijnen voor krijgen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Ooow wat is ze zielig.
Daar was gisteravond niks van te merken anders.
Ze is gewoon pissed omdat ze niet voldoende medeleven kreeg in de DBK net.
Die heeft ze. Ze kan wel zwaardere gaan halen via de arts. Maar dan kan ze niet meer zielig doen als ze niets voeltquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:51 schreef svann het volgende:
[..]
Als ze pijn heeft moet ze daar toch medicijnen voor krijgen?
Normaal gesproken zou ze toch voor pijnstillers ofzo naar de dokter zijn gegaan?
Zag haar vanmorgen (begin van de middag) door de badkamer lopen en had niet het idee dat ze er nu echt last van hadquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Ooow wat is ze zielig.
Daar was gisteravond niks van te merken anders.
Ze is gewoon pissed omdat ze niet voldoende medeleven kreeg in de DBK net.
Volgens mij is elke week wel raakquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik zeg het toch altijd, om de paar weken komt Lieske weer met d'r jankbuiën.![]()
Zou wel ontzettend humor zijn als Rob nu een opmerking in die richting maaktquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zag haar vanmorgen (begin van de middag) door de badkamer lopen en had niet het idee dat ze er nu echt last van had![]()
Wat een jank kind zeg denk dat Rob iets meer last heeft gehad en er nu het zijne van denkt![]()
Sorry... zal direct proberen meer mee te leven met haar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen![]()
dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
Zoals ze zich zostraks op die fatboy liet vallenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zag haar vanmorgen (begin van de middag) door de badkamer lopen en had niet het idee dat ze er nu echt last van had![]()
Wat een jank kind zeg denk dat Rob iets meer last heeft gehad en er nu het zijne van denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |