Hoe wil dat arme jong het anders warm krijgen??quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat is een reden om over Linda heen te gaan !?
jaccuzi, Lieske, Dido.... keuze genoegquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hoe wil dat arme jong het anders warm krijgen??
Is ze er vandaag al weer klaar mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dido boos op Roel...
Hij is gevaarlijk zeker als hij dronken is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vindt dat kleine beetje van Roel eng?
Laat haar gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
Dido wil het liefst nu naar de dbk... en zeggen... ik ga naar huis... tabee... dat was het dan
Geen van de dames op een dronken linda wil meer iets met roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaccuzi, Lieske, Dido.... keuze genoeg
Als Lieske niet geblesseerd is, laat ze zich vast wel overhalen hoor....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen van de dames op een dronken linda wil meer iets met roel.
Zo vreemd is dat niet, als je ziet hoe hij met vrouwen omgaat
Wat extra vitamine kan geen kwaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gatverdamme, Lieske zat uit haar neus te eten
Ze moeten rekening met haar houden en dat Roel niet want hij ligt steeds bij Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dido boos op Roel... (en tevens ff test of de cap werkt)
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een trut die Dildo. Ze kwam Roel tegen op de gang.. "Dag klootzak..."
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
cap!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gatverdamme, Lieske zat uit haar neus te eten
Wat ben je voor type als je doet zoals Linda????quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef linebear het volgende:
[..]
en dat is een reden om over Linda heen te gaan !?
wat is er gebeurt dan, waar hadden ze ruzie over??quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
'quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn ze nu nog niet klaar met zeiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:
Dido zou het liefst naar de dbk gaan en zeggen dat ze naar huis wil...... dat stoppen met roken valt haar echt niet mee
Heeft ze dat vandaag gezegd en wat nog meer dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens Dido houdt Roel geen rekening met haar tijdens deze moeilijke week en gaat elke keer bij Linda liggen en dat wil ze nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan, waar hadden ze ruzie over??
Denk het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Lieske niet geblesseerd is, laat ze zich vast wel overhalen hoor....
Hoogswaarschijnlijk wel, hij heeft nog wat moeite met uit de kast komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef linebear het volgende:
is Roel homo dan !?
Je meent het....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze moeten rekening met haar houden en dat Roel niet want hij ligt steeds bij Linda![]()
Ze wil hem niet en voelt niets voor hem maar bla bla bla
(ik heb vrouwen nooit begrepen maar Dido snap ik al helemaal niet)
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'
Het zit haar nu echt zó hoog, die knapt bijna.![]()
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
Kortom: gezellig sfeertje daar nu
wmb mag Dido subiet vertrekken maar dat ben ik
Wat voor een gezicht trok ze erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oww vandaar dat kleintjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Roel heeft tegen Dido gezegd dat ze de diepvriesmethode toepast![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:30 schreef Kinga het volgende:
Roel ziet er belachelijk uit met dat petje
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.
Goede middag trouwens
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.
(Roel had weer bij Linda gelegen (gisterochtend ofzo)
Dat denk ik ook, ik ken ook een paar van die pseudo-macho die heel vervelend worden als ze gedronken hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is gevaarlijk zeker als hij dronken is.
dàt is nu vrouwenlogicaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.
Moet hij zich dan tot het einde bij haar wensen aanpassen![]()
Je hebt daar wel een punt, maar Roel zoekt wat genegenheid en warmte.. en Dido die "hield" van roel, maar stoeide met Joost en alleman, behálve Roel. Die jongen zit gewoon anders in elkaar, die dacht na de openbaring van Dido dat hij een knuffel/zoenmaatje had.. en zij keek hem niet aan. Geeft continue tegenstrijdige signalen. Wij begrijpen die hier iets beter omdat wij ook gesprekken van Dido kunnen volgen, maar voor Roel is het allemaam een mysterie..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Hoe kan er iets groeien tussen mensen als Roel doet zoals hij doet?
Dat is toch puur respektloos,om over Linda maar niet te spreken.
Ik weet niet of je je Dido haar woorden herinnert toen aan tafel,dat ze een klein beetje van hem was gaan houden....
Weet je nog wat Roel daarna allemaal gedaan heeft?
Zeker niet nee.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |