Dido kan er niet goed tegen dat Roel niet compleet instort. Dat hij gewoon weer verder gaat(lees: naast Linda gaat liggen) kan ze niet hebben. Ze had gehoopt dat hij minimaal een maand van slag zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.
Moet hij zich dan tot het einde bij haar wensen aanpassen![]()
goedemiddagquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.
Goede middag trouwens
Idd, viel me net ook op, laatst bijgewerkt rond 05:12 ergensquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk voelt niemand nog de behoefte streamverslagen bij te houden?
Tuurlijk. Ze wil hem niet, ze hoeft hem niet, maar hij moet eigenlijk toch wel als een schoothondje klaarzitten, en vooral niet bij andere vrouwen in de buurt komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze zei ook: Ik hoef hem niet hoor, ben er klaar mee enz. enz. En laat ze dat lekker doen als ze het huis uit zijn.
(Roel had weer bij Linda gelegen (gisterochtend ofzo)
Dat kan toch in 1 zinnetje...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk voelt niemand nog de behoefte streamverslagen bij te houden?
hai Scanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit ze er al een maand te lang in.
Goede middag trouwens
Ja het wordt hoog tijd voor wat rellen, flinke scheldpartijen over en weer enzo, maarja dan gaan de streams op zwart en zien we er nog niets van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
scanman.
De spanningen nemen toe gelukkig maar want ze zijn al veel te lang poeslief tegen elkaar.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Hoe kan er iets groeien tussen mensen als Roel doet zoals hij doet?
Dat is toch puur respektloos,om over Linda maar niet te spreken.
Ik weet niet of je je Dido haar woorden herinnert toen aan tafel,dat ze een klein beetje van hem was gaan houden....
Weet je nog wat Roel daarna allemaal gedaan heeft?
Zeker niet nee.....
Het meeste wat Roel heeft gedaan is na de zoveelste afwijzing van Queen Dido.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je meent het....
Hoe kan er iets groeien tussen mensen als Roel doet zoals hij doet?
Dat is toch puur respektloos,om over Linda maar niet te spreken.
Ik weet niet of je je Dido haar woorden herinnert toen aan tafel,dat ze een klein beetje van hem was gaan houden....
Weet je nog wat Roel daarna allemaal gedaan heeft?
Zeker niet nee.....
Volgens mij kunnen ze het allebei niet hebben dat de ander niet zondermeer voor hen valt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef CartWOman het volgende:
Dat ze Roel niet wil is allang duidelijk; ook bij Roel.
Moet hij zich dan tot het einde bij haar wensen aanpassen![]()
Roel is ook chagerijnig van het roken. En bovendien was hij vannacht nogal lomp, zoniet grof tegen jan en alleman. Dan moet ie ook maar incasseren. Dido mag deze opmerking gewoon maken, na de manier hoe hij gisteren tegen haar deed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Je hebt daar wel een punt, maar Roel zoekt wat genegenheid en warmte.. en Dido die "hield" van roel, maar stoeide met Joost en alleman, behálve Roel. Die jongen zit gewoon anders in elkaar, die dacht na de openbaring van Dido dat hij een knuffel/zoenmaatje had.. en zij keek hem niet aan. Geeft continue tegenstrijdige signalen. Wij begrijpen die hier iets beter omdat wij ook gesprekken van Dido kunnen volgen, maar voor Roel is het allemaam een mysterie..
Ik praat zijn gedrag niet goed, het is een beetje een Hurk.. weet alles van Psychologie.. maar weinig van tolerantie..
enfin..:
- Dido.. speelt té hard , hard to get.. en dat breekt nu op
- Roel.. Tja. kan slecht tegen drank, en dingen die hij niet begrijpt.. en van beide krijgt hij daar teveel
Ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan de ergernis van Dido WEL begrijpen
Volgens mij laat ze ex-vriendjes een contract tekenen dat ze tot een jaar of 5 na het verbreken van de relatie niet met een andere vrouw mogen omgaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze wil hem niet, ze hoeft hem niet, maar hij moet eigenlijk toch wel als een schoothondje klaarzitten, en vooral niet bij andere vrouwen in de buurt komen.
En ze is er helemaal klaar mee hoor. Wel tientallen keren per dag
.
Gewoon een verwende troela die het niet kan hebben als ze haar zin niet krijgt, en niet de volledige aandacht kan opeisen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
- "Ik wil dat je me weer leuk gaat vinden"
- "Misschien mag ik je masseren" etc.
Maar aan de andere kant haar proberen te kakken te zetten in de groep, en bij Linda in bed duiken. Dat is tegenstrijdig.
En om de meute voor te zijn: Ja, dat mag Roel zelf weten. En nee, ze hebben geen relatie.
Maar daarom hoeft Dido dat nog niet léuk te vinden.
Als ik Dido was, zou ik Roel ook een klootzak vinden.
In het dagelijks leven zou ze Roel gewoon niet meer aankijken.
Maar ja, dat kan niet nu. Dit is het Big Brother-huis. Whehehehe.![]()
Het leuke was dat lieske gisterenavond roel redelijk de baas bleef.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef area51 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik ken ook een paar van die pseudo-macho die heel vervelend worden als ze gedronken hebben
Ik hoop zo dat er een van waarheid inzitquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef guzzie het volgende:
Quote ;
Don. 13 okt Politieagenten zijn een uur bezig geweest om een agressieve man uit het BB huis te halen. Hij wilde met een kunstbeen de agenten te lijf.
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man een beetje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef Cherryman het volgende:
Ik praat zijn gedrag niet goed, het is een beetje een Hurk.. weet alles van Psychologie.. maar weinig van tolerantie..
Dan snap jij niet wat er allemaal door hem heengaatquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan er niet goed tegen dat Roel niet compleet instort. Dat hij gewoon weer verder gaat(lees: naast Linda gaat liggen) kan ze niet hebben. Ze had gehoopt dat hij minimaal een maand van slag zou zijn.
bovendien heeft ze toen geen enkel "ik-ken-iemand-verhaaltje" verteld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leuke was dat lieske gisterenavond roel redelijk de baas bleef.
Zonder dat hij echt boos en agressief werd.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert
exact zoals ik het zie, jij snap het vrouwelijk brein
![]()
Ja, mooi was dat!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:04 schreef PID61 het volgende:
Chantal:
Doe een zonnebril op Roel als je gaat gluren....... Hier
GNAGNAGNA![]()
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
bovendien heeft ze toen geen enkel "ik-ken-iemand-verhaaltje" verteld.
Ik vond haar ook erg mooi uitzien.
Een heel ander persoon.
Theorie en praktijk zijn 2 verschillende dingen. Iets weten is één, maar het toepassen is een heel andere zaak.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.
Misschien omdat neuropsychologie minder op sociale interaktie is toegespitst.
En zichzelf compleet 100% belachelijk gemaakt. De rest zat het met plaatsvervangende schaamte aan te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.
Terecht. Denk je nou echt dat Dido voor haar lol met Joost zit te knuffelen e.d.? Reken er maar op dat ijskoningin Dido wel degelijk dat doet met het oog Roel jaloers te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Roel zei net tegen Chantal dat hij Linda een 10x warmere persoonlijkheid vindt hebben dan Dido.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
hoewel het vanuit m'n pik geschreven was.
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft gisteren van een uur of 1 tot een uur of 4 's nachts vrijwel alleen maar zitten vuilbekken.
Nee, joh! Ze heeft écht lol met Joost.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Terecht. Denk je nou echt dat Dido voor haar lol met Joost zit te knuffelen e.d.? Reken er maar op dat ijskoningin Dido wel degelijk dat doet met het oog Roel jaloers te maken.
Joost is de lachende derde.
precies....daar word ik nou zo moe van...alsof psychologen zelf allemaal perse stabiel in t leven moeten staan en alles snappen van sociale interactie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij kent de theorie, maar heeft niet geleerd naar zichzelf te kijken.
Misschien omdat neuropsychologie minder op sociale interaktie is toegespitst.
En Dido niet zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef riri het volgende:
[..]
Dan snap jij niet wat er allemaal door hem heengaat
Die is jaloersssssssss
knap dat je er mee kan typen... blind ?!?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
hoewel het vanuit m'n pik geschreven was.
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:16 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, joh! Ze heeft écht lol met Joost.
Eigenlijk heeft ze het met Joost leuker dan met Roel.
O jeej...quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:15 schreef cuall het volgende:
Oh Roel lust wel een biertje
He ja precies, met d'r natte droom.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, toen was ze weer helemaal in haar kleine meisjes rol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |