arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
Nee joh, er is genoeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteelquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat tanja uit ziet alsof ze elk moment kan knappen trouwens....
Bij allemaal??quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
Rob zit bij zijn vrienden?
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteel
Ik heb gegokt op donderdag!!
Het was erg leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommend
dus hij zit in zijn eentje !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Bij allemaal??
Lekker rustig zal dat zijn...
ow gezellig, naar Rob en ál zn vriendenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik was in alle rust naar de keuken aan het luisteren. Komt dat mens van een Chantal binnen
Hop, naar de tuin dan maar
quote:
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen brekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef linebear het volgende:
[..]
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen breken
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
Ik snap mensen niet die nu al kunnen nadenken over wat ze vanavond willen eten..... Ik ben al blij als ik voor 5 uur bedacht heb wat ik die dag wil eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |