potpourri achtige bendequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me al tijden af wat er op de rode borden ligt![]()
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurdquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Heb ergens gehoord dat alles bij Leen Bakker vandaan kwam??
Ik zal eens letten op de aftiteling, daar zal de sponsor wel bijstaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Die drinkbekers zijn van de Hema, zag ze daar laatst liggen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
LOL inderdaad, moet wel wat ernstigs aan de hand zijn... vandaar ook dat BB de haan niet laat kraaien, dat zou redelijk gevoelloos zijn als Rob daar dood ligt te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:44 schreef Kinga het volgende:
Rob is dood.
Dit kán gewoon niet......
Edit: doelend op dat ze allemaal nog in hun nest liggen en Rob normaal altijd als eerste wakker is.
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurd.
Mwah, Het debiele broertje dan. Doorgaans steekt de Ikea qua kwaliteit met kop en schouders boven Leen 'Spaanplaat' Bakker uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??
hahaha nou dan heb ik het vast mis, en volgens mij weet ik ook wel wat ik mis heb... ik meen me te herinneren dat die ballen van de afgelopen weekopdracht bij leen bakker vandaan kwamen, denk dat ik me daar mee vergist hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leen Bakker is volgens mijn nog erger dan Ikea...
Oh dear, degene die wordt geselecteerd mag een weekje in het BB-huis logeren...quote:
Hummie vindt Chantal een sterke en positieve vrouw!!quote:Nu minimaal drie serieuze kandidaten
Mannen in de rij voor Chantal
AMSTERDAM - Zowel op het adres van Big Brother als op het speciale liefdesmailadres (Chantal@telegraaf.nl) stroomden na de start van de zoektocht vorige week de reacties voor een man voor de sympathieke officemanager Chantal (40) binnen. BB-hoofdredacteur Hummie van der Tonnenkreek gaat de komende dagen doorpraten met minstens drie van de in totaal zo'n zestig serieuze aanmeldingen. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal", zegt matchmaker Hummie.
"Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft. Want hij kan Chantal natuurlijk de hele dag en nacht volgen. Ook nu ze gewoon loopt te huilen van ellende omdat ze van BB heeft moeten stoppen met roken."
"Hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien. Het is uiteraard afwachten wat Chantal er straks van vindt, maar ik kan wel onthullen dat de drie met wie we praten allen heel goed aan het profiel voldoen. Ze zien er goed uit, zijn langer dan 1.75 m, ze zijn ondernemend en ze zijn jonger dan 40. Het zijn ook allemaal mannen die, zeg maar, in het café geen echt serieuze levenspartner hebben kunnen vinden. En daar wel aan toe zijn. Oh ja, nog meer goed nieuws, er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
Logeren
Hummie onthult dat het drietal hetzelfde strenge Big Brother-traject ingaat als de andere bewoners hebben doorlopen. "Het is de bedoeling dat Chantal straks uit, laten we hopen, zes mannen kan kiezen wie er een weekje bij haar in het BB-huis mag logeren. Het is denkbaar dat we in dat stadium ook de andere bewoners laten meedenken over de ideale partner. Zij kennen Chantal natuurlijk ook. Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan."
Omdat Hummie Chantal wil laten kiezen uit zes mannen blijft inschrijving voor een liefdesontmoeting met Chantal nog mogelijk op de eerder genoemde e-mailadressen. Er moet steeds ook een foto worden gemaild. Want, zo zegt Hummie, het oog wil ook wat. Tussen de mails zaten tot nu toe ook mails uit verre buitenlanden. Hummie vindt dat geen bezwaar: "Als we geloven in zo'n kandidaat is een vliegticket snel gekocht."
Leuk! Charles Manson heeft zich aangemeld zo te lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
FF gekopieerd van de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/prive/article26657161.ece?rss
schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft. Want hij kan Chantal natuurlijk de hele dag en nacht volgen. Ook nu ze gewoon loopt te huilen van ellende omdat ze van BB heeft moeten stoppen met roken."
"Hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien.
[..]
GNA GNA GNA GNA?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Er reageert alleen niemand. Volgens mij moet BB een ander geluid verzinnen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
heb me ook aangemeld.... volgende week selectie gesprekken
Dat was ook het eerste wat ik dacht!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:09 schreef teun911 het volgende:
Leuk! Charles Manson heeft zich aangemeld zo te lezen.![]()
Je bent op Roel zijn euro's uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
heb me ook aangemeld.... volgende week selectie gesprekken
Hummie wil chantal door deze actie langer in het huis houden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
FF gekopieerd van de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/prive/article26657161.ece?rss
[..]
Hummie vindt Chantal een sterke en positieve vrouw!!
En die vent mag een weekje blijven, misschien wel langer?? Kunnen we Chantal niet snel ff wegstemmen ofzo, ik vind een hoop leuk maar het idee dat Chantal daar misschien amoureuze avonturen gaat beleven...
lieskequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
kijk eens wie daar de keueken instrompelt..
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Jumparound het volgende:
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3
no problem!
1 2 3 4 5 | Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'cint' /catalogo/product.asp, line 31 |
*klik*quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Jumparound het volgende:
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3
no problem!
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd, maar als je dat niet zegt kan je eindeloos 'proberen'quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef linebear het volgende:
nee zekers niet.... ben dol op babies maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |