De baby krijgt niksquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
[blontmodus]quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Dat hebben die vroedvrouwen haar wijsgemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:
[blontmodus]
Er zit toch een filter aan die sigaret
[/blontmodus]
ooooowwww nu snap ik hetquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermen
Echt waar
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, bij mij doet ie het wel
ga anders even naar:
http://www.luceplan.it
klik op prodotti -> catalogi
klik op cera, en dan staat hij op 1/3 aan de rechter kant!
Kinderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Loedertje het volgende:
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijd
dat heeft ie wel beloofd, rob zei dat ie niets meer zou doen deze week, ze zijn niet dankbaar genoeg want de boefjes hebben hem ondanks ál zn talloze kwaliteiten op de bak gezet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Rob zijn ochtendritueel plichten een beetje verzaakt
Dan moet ze die maar goed bewaren. Kan ze 'm drogen en oproken als ze weer eens geen sigaretten heeft tijdens rantsoenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Loedertje het volgende:
Haar placenta is de filter volgens hen.
Ondanks alle veelbeloivende ingredienten (drank, geen sigaretten, goed gezelschap) is er verdomd weinig gebeurtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
enorme obstipatie danquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Persbericht:
Zoals BB vandaag bekend heeft gemaakt is Tanja niet zwanger, maar zoekt de stichting Strijd tegen Overgewicht op een ludieke wijze aandacht voor een levensbedreigend probleem.
arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
Nee joh, er is genoeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
arm kind die krijgt afkick verschijnselen als ze door tanja is geworpen.
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteelquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat tanja uit ziet alsof ze elk moment kan knappen trouwens....
Bij allemaal??quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
Rob zit bij zijn vrienden?
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou niet alleen ziet, ze gedraagt zich ook zo, enorme nesteldrang momenteel
Ik heb gegokt op donderdag!!
Het was erg leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op Lieske, vannacht tussen 23 uur en een uurtje of 3. Tenenkrommend
dus hij zit in zijn eentje !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Bij allemaal??
Lekker rustig zal dat zijn...
ow gezellig, naar Rob en ál zn vriendenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik was in alle rust naar de keuken aan het luisteren. Komt dat mens van een Chantal binnen
Hop, naar de tuin dan maar
quote:
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen brekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zou woensdag beter vinden hoor.... kan ze donderdag met kind en kinderkamer vertrekken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef linebear het volgende:
[..]
of dat tijdens de bekendmaking haar vliezen breken
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee ze wordt er toch niet uitgestemd, Rob gaat vertrekken, Lang Leve de Loser!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
Ik snap mensen niet die nu al kunnen nadenken over wat ze vanavond willen eten..... Ik ben al blij als ik voor 5 uur bedacht heb wat ik die dag wil eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |