De baby krijgt niksquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
hup..nicotine voor de baby.
[blontmodus]quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben weliswaar gesteriliseerd
Dat hebben die vroedvrouwen haar wijsgemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
De baby krijgt niks
Tanja heeft een ingebouwde filter
[afbeelding]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:
[blontmodus]
Er zit toch een filter aan die sigaret
[/blontmodus]
ooooowwww nu snap ik hetquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is om de roker te beschermen. Maar Tanja heeft er nog één (ingebouwd) om de baby te beschermen
Echt waar
http://www.luceplan.it/catalogo/product.asp?id=40&f=28&t=3quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, bij mij doet ie het wel
ga anders even naar:
http://www.luceplan.it
klik op prodotti -> catalogi
klik op cera, en dan staat hij op 1/3 aan de rechter kant!
Kinderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Loedertje het volgende:
Da's vrij uniek voor een man van jou leeftijd
dat heeft ie wel beloofd, rob zei dat ie niets meer zou doen deze week, ze zijn niet dankbaar genoeg want de boefjes hebben hem ondanks ál zn talloze kwaliteiten op de bak gezet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Rob zijn ochtendritueel plichten een beetje verzaakt
Dan moet ze die maar goed bewaren. Kan ze 'm drogen en oproken als ze weer eens geen sigaretten heeft tijdens rantsoenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Loedertje het volgende:
Haar placenta is de filter volgens hen.
Ondanks alle veelbeloivende ingredienten (drank, geen sigaretten, goed gezelschap) is er verdomd weinig gebeurtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Ik ben nog druk bezig met bijlezen sinds zaterdag... ZIjn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
enorme obstipatie danquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:42 schreef linebear het volgende:
wanneer wordt er door BB bekend gemaakt dat Tanja een geheime missie heeft en ze helemaal niet zwanger is ?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |