Die wilde je toch al niet meenemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef KRIBBET het volgende:
Wel twijfelen ze nog of mijn gehooraparaten niet gaan storen op de zenders maar dat zien we wel![]()
quote:
ja, want je moet het niet opkroppenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
jammer dat ze bijna nooit douched, had ze 'm nu onder de douche verder kunnen opgeilen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
Linda wil echwel neuken nu
Dat denk ik ook ja, en denk ook dat ie dan mooi de verkeerde aanpaktquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
gatverdamme!! alweer overbodige info!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef teun911 het volgende:
[..]
jammer dat ze bijna nooit douched, had ze 'm nu onder de douche verder kunnen opgeilen..![]()
Is hij zijn been nu in de was aan het zetten?quote:
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef muizemeis het volgende:
Dat denk ik ook ja, en denk ook dat ie dan mooi de verkeerde aanpaktDaalt zn status nog verder
waarschijnlijk heel lang, want het was vroeger een gewone onderbroekquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme!! alweer overbodige info!!
en hoelang heeft ze die string al aan??
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de lieve stem en lach van Chantalquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die wilde je toch al niet meenemen.
Hup Joost laat je niet overRoelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.
Ergens ben ik bang dat Joost gaat huilen als Roel tegen hem begint te zeiken.
Bo Concept staat er ook bij. (ook meubels dus)quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef -TDJ- het volgende:
Volgens mij komt grotendeels van de inboedel bij Loods 5 vadaan.
Als je bij "Partnersites" kijken op de bb site staan volgens mij alleen loods 5 als bedrijf die intrieur verzorgd.
http://www.talpa.tv/web/s(...)712/typeofpage=51230
maffia!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
Wat zit Menno zijn haar eng
Je vindt dat kleine beetje van Roel eng?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef linebear het volgende:
Ik vind roel ook wel een klein beetje eng....
ik denk dat dat wel meevalt, ik heb gezien op tv of gelezen in de streamverslagen, wil ik van afwezen, dat Joost buiten het huis flink van zich af kan bijten en houdt van een pittige discussie en tegengas, en hij zei dat hij normaal wel flink boos kan worden maar dat dat hier nog niet nodig is geweest, of iets van die strekking.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe Joost reageert. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens beseft dat hij Roel best kan hebben, maar tot dusver laat hij Roel zo over zich heen lopen.
Ergens ben ik bang dat Joost gaat huilen als Roel tegen hem begint te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |