nee momenteel daalt hij af in de grotten van Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ligt het nu aan mij, of daalt roel zijn status?
Ik mag ook komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef linebear het volgende:
heb me ook aangemeld.... volgende week selectie gesprekken
Nou, al een weekje of anderhalf?? Vrijwel direct nadat BB in de groep gooide het gerucht homo, ging het hard omlaag met Roelquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat gaat roel echt niet doen.. na het neuken moet je roken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
Linda wil echwel neuken nu
ja.. wist je dat niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef linebear het volgende:
is Roel homo dan !?
Dat had ze vannacht moeten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
En daarvoor moed indrinkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat gaat roel echt niet doen.. na het neuken moet je roken...
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hij daar niet blij mee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ah maakt niet uit, ze lopen nu al drie dagen om elkaar heen te draaien, zou het dan vanavond toch nog wat worden?? Als Linda maar eens gaat drinken..quote:
Die wilde je toch al niet meenemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef KRIBBET het volgende:
Wel twijfelen ze nog of mijn gehooraparaten niet gaan storen op de zenders maar dat zien we wel![]()
quote:
ja, want je moet het niet opkroppenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
jammer dat ze bijna nooit douched, had ze 'm nu onder de douche verder kunnen opgeilen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:03 schreef Kinga het volgende:
Dat denk ik ook ja, en denk ook dat ie dan mooi de verkeerde aanpaktquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook, en is hji daar niet blij mee.
En dat gaat hij binnenkort afreageren op Joost denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |