Had je toevallig ook een passende PI gebruikt? Vooral de kotssmilie aan het einde van de zin laat niet echt blijken dat het om een grap gaat...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef TC03 het volgende:
Warm!
Ik had voor bij wijze van grap neer gezet 'Die Turken ook altijd.'. Dit is weggehaald. Waar slaat dit op? Was gewoon een grapje.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:42 schreef The_Terminator het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Had je toevallig ook een passende PI gebruikt? Vooral de kotssmilie aan het einde van de zin laat niet echt blijken dat het om een grap gaat...
Heb je gezien wat er allemaal weg is gehaald? zo'n simpel grapje verneukt een compleet topicquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:
Ja tuurlijk, zonder PI denken mensen serieus dat ik Turken de schuld geef van het warme weer!
Sjongejonge zeg, wat modereren jullie soms stom en onbegrijpelijk.
Zeker Turken als mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet van het warme weer nee, maar meer Turken in het algemeen belachelijk maken. Maargoed, je maakt zelf al duidelijk dat Turken niets met het warme weer te maken hebben en je reactie dus niet nodig was in dat topic.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:
Ja tuurlijk, zonder PI denken mensen serieus dat ik Turken de schuld geef van het warme weer!
Sjongejonge zeg, wat modereren jullie soms stom en onbegrijpelijk.
Zeker Turken als mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET WAS EEN GRAPJE.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet van het warme weer nee, maar meer Turken in het algemeen belachelijk maken. Maargoed, je maakt zelf al duidelijk dat Turken niets met het warme weer te maken hebben en je reactie dus niet nodig was in dat topic.
Je kunt het ook zien dat er drie meningen tegen een zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:56 schreef TC03 het volgende:
En wat is het nou? Die drie reacties of het feit dat ik geen PI heb gebruikt? Elke keer komt er weer een nieuw argument tevoorschijn, zegt al genoeg over de consequentie en het op één lijn zitten van de mods.
Drie meningen die nergens op slaan. Maargoed, gaan we nog even inhoudelijk vertellen hoe het zit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien dat er drie meningen tegen een zijn
Ik zal mijn standpunt maar uitleggen dan. De rest weet ik verder niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Drie meningen die nergens op slaan. Maargoed, gaan we nog even inhoudelijk vertellen hoe het zit?
- Geen PI gebruikt: slaat nergens op, iedereen kan zien dat het een grap is;
- Brengt reacties teweeg: ja, dus? Het zijn toch geen reacties die de policiy overtreden?
- Ik zou Turken belachelijk maken. Ja dat doe ik ook, BIJ WIJZE VAN GRAP. Dat kan iedereen wel inzien.
Ik vertrouw erop dat jullie inzien dat je fout zaten en dat mijn topic weer open gaat zoals ik het oorspronkelijk bedoeld had. Zo niet, dan graag een beetje uitleg waarom jullie zo kinderachtig doen.
Groetjes,
veldmuis
Dat is iets heel anders. Dit was gewoon een opmerking waar 3 reacties uit kwamen, maar het ging niet ineens over Turken in plaats van de warmte. Later ging het gewoon weer over de warmte. Dus we waren gewoon on-topic.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zal mijn standpunt maar uitleggen dan. De rest weet ik verder niet.
- Brengt reacties teweeg: ja, dus? Het zijn toch geen reacties die de policiy overtreden?
Ach, weet je wat. Ik open een topic over olie en dan gaan we het over noorwegen hebben. Het overtreedt in geen enkele zin de policy maar als je het over Noorwegen wilde hebben staat het topic verkeerd. En daarnaast zoeken mensen gewoon de makkelijkste weg en krijg je alleen maar posts over mensen uit Noorwegen. En dáár ging het topic niet over.
Ben eens eerlijk. Hoe vaak kijk je verder als de eerste 3 reacties? Je weet zelf ook wel dat de meeste mensen het punt in de OP waar ze het minste over na hoeven denken. In dit geval jouw grapje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Dit was gewoon een opmerking waar 3 reacties uit kwamen, maar het ging niet ineens over Turken in plaats van de warmte. Later ging het gewoon weer over de warmte. Dus we waren gewoon on-topic.![]()
Helemaal nietquote:Tenzij elke post perse on-topic moet zijn...
Moet daarom het topic dicht en mijn opmerking verwijderd worden?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ben eens eerlijk. Hoe vaak kijk je verder als de eerste 3 reacties? Je weet zelf ook wel dat de meeste mensen het punt in de OP waar ze het minste over na hoeven denken. In dit geval jouw grapje.
Het slotje vond ik ook raar hoor. En over later ingrijpen: Dat kan ja en had misschien ook gekund. Jump besloot echter andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet daarom het topic dicht en mijn opmerking verwijderd worden?Wel een erg drastische onnodige maatregel. Als het echt uit de hand loopt kan je daarom later toch ingrijpen. Nu was er gewoon niks aan de hand, behalve dat een modje kennelijk achterliep op z'n ingrijp-quotum.
Hij besloot fout.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hat slotje vond ik ook raar hoor. En over later ingrijpen: Dat kan ja en had misschien ook gekund. Jump besloot echter anders
Hij is weer open. Verkeerd opgevat, kan altijd gebeuren. Overigens blijf ik wél bij mijn meningquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij besloot fout.Wat is er mis met wat off-topic reacties? Net alsof het hele topic meteen verziekt was. Ik snap het nog steeds niet. Misschien moet Jump hier zelf even reageren.
![]()
Mag mijn opmerking ook weer terug?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij is weer open. Verkeerd opgevat, kan altijd gebeuren. Overigens blijf ik wél bij mijn mening
Ow, dus als er eerst 5 ontopic reacties zijn en daarna die offtopic reacties kwamen was het wel goed geweest?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ben eens eerlijk. Hoe vaak kijk je verder als de eerste 3 reacties? Je weet zelf ook wel dat de meeste mensen het punt in de OP waar ze het minste over na hoeven denken. In dit geval jouw grapje.
[..]
Helemaal niet
iets met beste stuurlui en zoquote:
Ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ow, dus als er eerst 5 ontopic reacties zijn en daarna die offtopic reacties kwamen was het wel goed geweest?
Zou jij die tekst zelf ook hebben weggehaald of doe je dit alleen maar om Jump te verdedigen?quote:
Dat mag je zelf uitmakenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou jij die tekst zelf ook hebben weggehaald of doe je dit alleen maar om Jump te verdedigen?
Staat niks meer in als het goed isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kan geen pr0n downloaden
Hoe leuk de thread is, wat met de illegale links?
De reacties dat ik weg geedit had, brachten totaal niks op in het topic. Maar dat is hierboven al besproken. En he tslotje had ik niet gezetquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het slotje vond ik ook raar hoor. En over later ingrijpen: Dat kan ja en had misschien ook gekund. Jump besloot echter anders
er stonden er weer eenpaar, topic is dicht nu.quote:
Je zit in het verkeerde topic schatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Squeek
Ik weet niet hoor... maar niemand die tekenfilm gezien?
Ik denk nog; dat past alleen in onzin / humor.
Maar moet dat nou echt gelijk gelocked als je het niet snapt?
Zie hierbovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Type Failure in bij Google
Dan moet je comments verwijderen en niet de zaak op slot gooien omdat een paar lui slotje roepen.
Het topic staat in ONZ, daar heb ik niks te zeggen. Kan ik toch niets aan doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:25 schreef Kuuke2k5 het volgende:
, laat maar vaag beleid hier af en toe
Ah okéquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ja foutje hoor snapte je niet gelijk
Volgens mij hebben we al een paar topics over mensen die je lastivallen op straat met onderzoekjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mensen die vragen mee te doen aan 'onderzoekjes'
Deze gaat niet over klagen over Fok! Maar over mensen die denken, och laat ik ze maar eens even online ergens neerplempen, dan is er vast wel iemand zo gek om ze in te vullen.
Laat die mensen lekker hun eigen netwerk opbouwen ipv. het op fok (of ieder ander willekeurig) forum neer te knallen....
Er komt 1x het woordje Fok in de OP voor. Maak daar dan even 'algemeen forum' van ofzo en gooi hem weer open.
Alstuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja op straat, maar die ontwijk ik altijd.
Met online heb ik er al op geklikt.
Als we nu al zo gaan selecteren.......
Hoeveel topics zijn er al over de NS? Maak dan 1 centraal NS-afzeiktopic ofzo OF kom niet met dit argument aan..
Dan kan hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Manneke_Pils het volgende:Dank.
Alleen jammer dat het voorbeeld er uit is.
Als ik er nu een buiten Fok opzoek, kan het dan wel?
Ik sta achter mijn slotje. Nee je hoeft het niet altijd eens te zijn maar ik vind dat je dat soort dingen ook wel ergens anders kan uitvechten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef XiChico het volgende:
Waarom moet zulks een mooi topic op slot:
Mensen die 'al' verkeerd gebruiken.
Users hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en die woorden kan iedereen via internet ook wel aan mongool e.d.) Bovendien die Inso ofzo scheldde ook altijd hele topics vol.
Zet de popcorn weer terug op tafel aub.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef XiChico het volgende:
Waarom moet zulks een mooi topic op slot:
Mensen die 'al' verkeerd gebruiken.
Users hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en die woorden kan iedereen via internet ook wel aan mongool e.d.) Bovendien die Inso ofzo scheldde ook altijd hele topics vol.
Zet de popcorn weer terug op tafel aub.
Dom en provocerend je. De TT is al niet om naar huis te schrijven. Je OP bevat is ook alleen maar gehuil en gejank met als dramatisch dieptepunt:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:27 schreef kikoooooo het volgende:
Beste Samir A. en al die andere geiteneukers
Waarom dicht? Dom provocerd topic? Waarom? wat weer een totale onzin om dat topic dicht te gooien.
Omdat ik mijn mening geef over, helaas weer, een actueel onderwerp is dat gelijk provocerend? Ik geef je wel gelijk dat sommige reply's (bijvoorbeeld die met die plaatjes) iets te ver gaan, maar het topic zelf vind ik niet provocerend
Hoezo is dat provocerend dan als dat een mening is? Kijk hoeveel reply's er waren, misschien is dat wel de mening van meerderen. Ik heb t toch niet tegen de hele moslimgemeenschap? Heb het alleen maar tegen die infantiele terroristen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dom en provocerend je. De TT is al niet om naar huis te schrijven. Je OP bevat is ook alleen maar gehuil en gejank met als dramatisch dieptepunt:
Opkankeren met dat soort tuig, en zo kost het de samenleving nog geen geld ook.
Zoals jij ook al zei: "Ik geef je wel gelijk dat sommige reply's (bijvoorbeeld die met die plaatjes)" . En dat soort posts stonden er alleen maar op het end.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo is dat provocerend dan als dat een mening is? Kijk hoeveel reply's er waren, misschien is dat wel de mening van meerderen. Ik heb t toch niet tegen de hele moslimgemeenschap? Heb het alleen maar tegen die infantiele terroristen.
Beetje jammer om het topic zo dicht te gooien.
Mij nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:
waarom moest mijn kooi topic dichtik miste hem zo. Hij maakte me zo aan het lachen
haha, respectquote:
Ik heb het druk met andere dingenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
haha, respect![]()
Nee ff serieus, ik vroeg me gewoon even af waarom het redelijk lang duurde voordat hij pleitte ging. Voor de rest doe je top werk
![]()
Onzin topics horen hier sowieso niet thuisquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef GoLLeM het volgende:
Lekker voor je. Kooitopics zijn alleen voor mij.
En Boomlaars topics alleen voor boomlaars
Hoi Dagoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb het Asterix=suck topic gemerged met Nieuwe Asterix: Het Geheime Wapen in TTK, beide topics hadden precies dezelfde strekking en type posts.
Ah okquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:33 schreef Dagonet het volgende:
Geen MSN op het werk.
Ik ga even kijken.
En irc ? Ook niet zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:57 schreef Dagonet het volgende:
Eerst wel, maar ik moet zeggen dat ik het ook niet mis eigenlijk
Laten we dat maar niet doen. Het topic is één en al bagger, zowel de OP als de reacties. Het lijkt mij beter dat hij gesloten blijft. Als je het niet eens bent met je ban in ONZ dan hoef je daar niet in Klaagbaak over te gaan klagen. Ook het gebruik van een kloon, als je een ban hebt is sowieso al niet toegestaan.quote:
Ik kan/ga users niet dwingen om persé in een topic te reageren. Gewoon even wachten tot hij online komt en een linkje dropt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef Floripas het volgende:
Ik ben hier behoorlijk boos. Ik wil liever niet dat je het weghaalt, want ik wil graag een antwoord van Cuirlizza, maar ik moet zeggen: het heeft me behoorlijk geraakt.
Ik ben normaal niet zo'n doetje, maar ik vind het nogal een beschuldiging, het aanbidden van een massamoordenaar.
Kan hij niet op de één of andere manier gevraagd wordn om tekst en uitleg te komen geven?
Volgende week woensdag, dan komt namelijk de monteur bij mij langs om me 20Mbit verbinding te installeren. Dan schakel ik de uploader ook weer in. Ik moet het nu met 56k doen en kan zo niet controleren wat er geupload wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef HuHu het volgende:
Terminator, weet je al wanneer je uploader weer online komt ?
Tof.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgende week woensdag, dan komt namelijk de monteur bij mij langs om me 20Mbit verbinding te installeren. Dan schakel ik de uploader ook weer in. Ik moet het nu met 56k doen en kan zo niet controleren wat er geupload wordt
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:39 schreef gelly het volgende:
Wordt er nog wel eens gemod ?
Ik heb toch ook de TT aangepast? En bij die ene post staat een PI hoor. Dat het niet door de beugel kan, dat kloptquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef 455H07E het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet dit ff zeggen. Tha_T, ik vind je hier echt baggerslecht optreden als moderator. Dat mensen willen klagen over hiphop, ok. Dat ze graag het woordje neger(t) willen gebruiken, ok. Maar als het woord "nikker" gebruikt wordt en als er uitspraken gedaan worden als "vuile roetmoppen" moet je als moderator op een publieke forum toch echt ingrijpen. In een keertje kutmarokkaan/kutneger/kutkaaskop roepen zie ik geen kwaad. Meestal wordt dit als grap geroepen, maar dit gaat toch wel een stapje verder ofniet?
Oh sorry, ik wist niet dat je de TT had aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb toch ook de TT aangepast? En bij die ene post staat een PI hoor. Dat het niet door de beugel kan, dat klopt. Wat overigens niet wil zeggen dat er niets gebeurt is
Donequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:48 schreef McCarthy het volgende:
Inhalen op de N34..... als vrachtwagen zijnde!
de helft van de post gaat over taalfouten,
kan je daar wat aan doen. dit is gewoon discussie verneukerij.
Het topic is nu redelijk afgezakt. Als hij nog eens geschopt wordt zal ik die posts wel even edittenquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je de TT had aangepast.. Overheen gelezen. Alleen in het topic wordt diverse malen "nikker" gebruikt, misschien dat je dat ook kan aanpassen.
quote:Ik neem aan dat je met "wat overigens niet wil zeggen dat er niets gebeurt is" bedoelt dat er achter de schermen wat aangedaan wordt, zoals bijvoorbeeld de persoon een mailtje sturen met een waarschuwing oid.
PI staat voor Post-Icon. Dat zijn die dingen boven je bericht in het reageeer-venster. Soms kun je een bericht anders bedoelen dan dat het er staat en dat geef je dan weer aan door middel van een PIquote:Ohja, ik ben ook nogal nieuw hier dus ik weet niet wat "PI' betekent. Wat is dat?
Dank etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef MaxPower het volgende:
Zeikerige collega.
consequent blijven etc.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef Silmarwen het volgende:
Klote allergie
Kan er even wat opgeruimd worden svp?
Done, is verplaatst. Zowel door CartWOman, als door mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef DonVincenzo het volgende:
Hmm, ik had 'm in lifestyle bedoeld?
Bang voor de tandarts
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Done, is verplaatst. Zowel door CartWOman, als door mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |