quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.![]()
Ik begin alvast met het script.![]()
Prima tochquote:
Als je goed terug leest is hij de slechterikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef R_ON het volgende:
Nick? Wil jij haar compagnon zijn?
Absoluutquote:
Ik zou geen geloofwaardige agent zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef R_ON het volgende:
Nick? Wil jij haar compagnon zijn?
Truste Morwenquote:
Ook niet als een soort Bond, James Bond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou geen geloofwaardige agent zijn.![]()
Niks daarvan.. IK schrijf het scriptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.![]()
Ik begin alvast met het script.![]()
We moeten wel 2 in love zijnde coppers zijn hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Niks daarvan.. IK schrijf het script![]()
Ik schrijf ook wel een rolletje voor jou: 'arrestant op homo-ontmoetingsplaats No. 4.'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:26 schreef R_ON het volgende:
Wat verrassend; Nick wil de badguy spelen.![]()
Je hebt wel graag de touwtjes in handen, Brennie, net als in je dromen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij ken nie eens sgrijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik schrijf het script.. hmmm wel beter voor de kijkcijfers jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
We moeten wel 2 in love zijnde coppers zijn he
Die kerel neukt me te weinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ook niet als een soort Bond, James Bond?
Ahuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je hebt wel graag de touwtjes in handen, Brennie, net als in je dromen.![]()
En jij niet meer rukken als je niet oppast.quote:
Je wilt geneukt worden door Bond, James Bond?quote:
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik schrijf het script.. hmmm wel beter voor de kijkcijfers ja
You're fuckin' with the wrong Bull retejong. Ga anders even je eigen droomtopic in het 'who cares'- subforum openen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je wilt geneukt worden door Bond, James Bond?![]()
Dan schrijf ik het script wel zo dat je constant met politieuniform loopt. Vrouwen vallen daarvoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersMij (als held) zien ze naast jou niet eens staan
Ik voel plotseling diarree opkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersMij (als held) zien ze naast jou niet eens staan
Ik heb nog wel een ontstopper..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik voel plotseling diarree opkomen.![]()
Wat? Hoe je een vrouw moet laten kokhalzen? (Je boft dat je een sterke maag hebt).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ontstopper..
Steek er anders ff wat van op![]()
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat? Hoe je een vrouw moet laten kokhalzen? (Je boft dat je een sterke maag hebt).![]()
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem typequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan schrijf ik het script wel zo dat je constant met politieuniform loopt. Vrouwen vallen daarvoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademing![]()
Haha..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem type![]()
Ach gut... zal ik even gekleed in een piratenshirt een liedje voor je spelen op m'n akoustische gitaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademing![]()
Om aan te geven dat je zo ontzettend dom bent, dat je er niet eens rekening mee houdt dat je je eigen ballen er wel eens af zou kunnen knallen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem type![]()
Kijk je Cobra 11 weleens ? Dat is vetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haha..
* Ziet direct een visioen van een grote herdershond voor zich die zijn baas helpt boeven te vangen.
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach gut... zal ik even gekleed in een piratenshirt een liedje voor je spelen op m'n akoustische gitaar?![]()
Op mijn rug achter de riemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je zo ontzettend dom bent, dat je er niet eens rekening mee houdt dat je je eigen ballen er wel eens af zou kunnen knallen?![]()
Wel eens gezien jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk je Cobra 11 weleens ? Dat is vet
Als Dago of nikky nou eindelijk eens doet wat ik wil had ik hem verplaatstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef R_ON het volgende:
Het topic heeft niet echt bestaansrecht in TTK gekregen. Meer ONZ.
R_ON heeft ook wel iets wat hij achter je riem zou willen steken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn rug achter de riemen daarnaast hebben de meeste pistolen een veiligheidspal om te voorkomen dat je je eigen ballen eraf knalt
Zo zie ik ons welquote:
Dat weet Nick nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn rug achter de riemen daarnaast hebben de meeste pistolen een veiligheidspal om te voorkomen dat je je eigen ballen eraf knalt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
R_ON heeft ook wel iets wat hij achter je riem zou willen steken.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet Nick nietDie denkt nml iedere dag nog steeds- badend in egoslijm- een badguy te zijn
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo zie ik ons welVeel actie en alleen jij af en toe gewond door rondvliegende kogels
(Waarna ik je natuurlijk liefdevol behandel
) en uiteraard een dikke bmw om in rond te crossen
*Note to self: vergeet geen anale scene met Brennie in het script te zetten waarbij je enkel gebruik maakt van een metalen honkbalknuppel en een accu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet Nick nietDie denkt nml iedere dag nog steeds- badend in egoslijm- een badguy te zijn
![]()
Truste R_ONquote:
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]Laat hem in de waan dat bad guys goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |