Haiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
En waar ben ik in die droom? Het vreemde wezentje wat op haar reageert en geen donder van haar snapt evenmin als haar alterego/stalker, maar die haar beschouwd als een magneet![]()
En oeh, Brennies dromen, moge we er ons allemaal aan vergapen cq aan spiegelen![]()
Ik denk dat jij wellicht in haar dromen voorkomt als een kleffe gerbill die ze uit de rectum van 1 of andere perverse patient moet plukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
En waar ben ik in die droom? Het vreemde wezentje wat op haar reageert en geen donder van haar snapt evenmin als haar alterego/stalker, maar die haar beschouwd als een magneet![]()
En oeh, Brennies dromen, moge we er ons allemaal aan vergapen cq aan spiegelen![]()
Maak je weleens gebruik van de metro? Dan lijkt het me logisch dat je gewoon lijn 5 moest hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:![]()
Ok 1:
Tis overdag, ik sta op straat, vraag me niet waarom maar ik sta op straat en kijk uit op metrostation Voorschoterlaan in Rotterdam-noord. Als verstijfd kijk ik naar een slachtpartij voor het metrostation. Iemand, of meerdere mensen worden vermoord door een maniak. Een bloedbad, maar ik blijf stil staan. De man- geheel onder het bloed- kijkt me dan strak aan en richt zijn grote geweer op me. Een knal volgt! En ik sta nog steeds stil....
Alsof ik in de tijd stil heb gestaan vervolgt het ' leven' en loop ik zwaargewond door de straten van Rotterdam-Noord. Met een geweer, nog groter als die van de maniak. Ik ben boos, heel boos.. ik ga hem vermoorden de maniak, hoe dan ook!
Ik stapte vroeger daar altijd uit de metro. Het was de halte vlak bij mijn oude school.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maak je weleens gebruik van de metro? Dan lijkt het me logisch dat je gewoon lijn 5 moest hebben.
En dat weet jij omdat......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wellicht in haar dromen voorkomt als een kleffe gerbill die ze uit de rectum van 1 of andere perverse patient moet plukken.![]()
Omdat ik erover droom dat jij een gerbill bent die ik in mijn rectum steek natuurlijk...quote:
Thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
@Brennie, je bent gewoon een stoer tof wijf![]()
Daar hoefde ik die droom niet voor te lezen, maar eh.............vreemde wezentjes, komen die weleens in je dromen voor![]()
Dus... als het jouw droom was zou je je broek laten zakken en op je knieen gaan liggen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef R_ON het volgende:
Je neemt het heft wel weer in handen, met dat geweer.
Dat geweer staat symbool voor een fallus; je bent gewoon bang voor mannen.
Of juist niet. Ik bleef stil staan, zonder een haar te veroeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef R_ON het volgende:
Je neemt het heft wel weer in handen, met dat geweer.
Dat geweer staat symbool voor een fallus; je bent gewoon bang voor mannen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... als het jouw droom was zou je je broek laten zakken en op je knieen gaan liggen?![]()
We dromen hetzelfde, dit moet liefde zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik erover droom dat jij een gerbill bent die ik in mijn rectum steek natuurlijk...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks![]()
You too
Ik droom vaak over groepen mensen die ' medestander' of 'getuige' zijn in een bepaalde situatie. Niet over specifieke vreemde wezentjes. Gek genoeg is Nick bv nog niet langsgekomen in mijn droom
Liefde... psychopatische waanideeen; wat jij wil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
We dromen hetzelfde, dit moet liefde zijn![]()
Dat is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:04 schreef R_ON het volgende:
Zou bloed symbool staan voor liefde?
Geweer is een piemol.
En je bent boos.
Je gaat met je piemol (nog groter dan die van de maniak) op jacht.
Als ik dat zo lees passen we wel bij elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:![]()
Ok 1:
Tis overdag, ik sta op straat, vraag me niet waarom maar ik sta op straat en kijk uit op metrostation Voorschoterlaan in Rotterdam-noord. Als verstijfd kijk ik naar een slachtpartij voor het metrostation. Iemand, of meerdere mensen worden vermoord door een maniak. Een bloedbad, maar ik blijf stil staan. De man- geheel onder het bloed- kijkt me dan strak aan en richt zijn grote geweer op me. Een knal volgt! En ik sta nog steeds stil....
Alsof ik in de tijd stil heb gestaan vervolgt het ' leven' en loop ik zwaargewond door de straten van Rotterdam-Noord. Met een geweer, nog groter als die van de maniak. Ik ben boos, heel boos.. ik ga hem vermoorden de maniak, hoe dan ook!
Ik heb wel es een nerd gered, door de 2 pestkoppen te verjagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar, eh, dus jij bent er altijd actief deel in? Dan ben je IRL waarschijnlijk ook zo, stoer dus![]()
Maar wat morwen zegt; je bent stoer (net als mannen stoer moeten zijn), dus vandaar je geweer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezochtDroom is trouwens al oud. Ik onthoud sommige dromen.
Neuh, ik ben niet echt stoer. Ik ben bang voor heel veel dingen, alleen niet zo voor mensen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar wat morwen zegt; je bent stoer (net als mannen stoer moeten zijn), dus vandaar je geweer.![]()
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet echt stoer. Ik ben bang voor heel veel dingen, alleen niet zo voor mensen.
Aaah, ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees passen we wel bij elkaarIk zou ook het liefst met een groot pistool achter iedereen die slecht is aangaan
Wespenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.
Nee ik slacht zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aaah, ben ik niet de enigeMaar wordt jij ook altijd bijna afgeslacht?
aaaaah wat schattigquote:
Jij durft geen vlees te snijden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wespen
Grote messen
Bungeejumpen en andere enge attracties
En vast nog meer
Hahaha ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik slacht zelfAlleen dan aan de goede kant van de wet en niet als crimineel
(net als jij dus nadat je achter die moordenaar aangaat
)
Pas opquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hahaha ok.Nu je het zegt.. ik ben ook altijd de goederik in de droom
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hahaha ok.Nu je het zegt.. ik ben ook altijd de goederik in de droom
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas opAnders stuur ik een stel bungee-jumpende wespen met messen op je af.
![]()
Grote messen.. je weet wel, slagersmessen. Op de 1 of andere manier krijg ik er de kriebels van.quote:
Ik wil de andere helft zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas opAnders stuur ik een stel bungee-jumpende wespen met messen op je af.
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Grote messen.. je weet wel, slagersmessen. Op de 1 of andere manier krijg ik er de kriebels van.
Oh ik vergeet een belangrijke.. Bossen!
Ik loop niet door een bos, onder geen voorwaarde. Zodra ik dat doe dan krijg ik een zeer onaangenaam gevoel over me. Ik word zomaar angstig.
Zo ben ik eens op de autoweg gaan lopen S'nachts, omdat ik echt niet over het fietspad tussen de bossen wilde lopen. Ik was met nog 2 mensen
Mwah..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Nooit geweten trouwens dat jij zo wasDacht altijd dat jij zo een lief meisje was
Ik leef nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
Je kunt leuke dingen doen in bossen hoor
En lopen op een autowegjij bent gek
Dealquote:
Dat lijkt me te gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?
quote:
Gelukkig welquote:
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |