Het is:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Al zijn dat waardetransport vrachtwagens van De Nederlandse Bank en niet van de politie.
Voorbeeld!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En niet zo'n mongolische zinsconstructie zoals alleen Brabanders (of andere boeren) die maken.
Lig je der wakker van dan? ikke nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef GoLLeM het volgende:
volgens mij is die zin gewoon goed hoor
Niet. Ik kijk even in het profiel van de user waar ik de quote vandaan heb, en ja hoor:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef GoLLeM het volgende:
volgens mij is die zin gewoon goed hoor
Volgens mij heb je niet door wat er met de zin bedoeld wordt. 'Al' kan je in dit geval omwisselen met 'Ookal'.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet. Ik kijk even in het profiel van de user waar ik de quote vandaan heb, en ja hoor:
De tering.
Als in: 'al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel'quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:59 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet door wat er met de zin bedoeld wordt. 'Al' kan je in dit geval omwisselen met 'Ookal'.
Dat is idd wel fout.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je naar huis gaat, neem mij even mee.
Al ga je naar huis, neem mij even mee..
Die komma is er voordat mongolen zoals jij een adempauze kunnen nemen tijdens het lezen van zo'n lange zin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:01 schreef rthls het volgende:
Voor "en" wordt geen komma gebruikt.
Ja, dát bedoel ik. Misschien is het voorbeeld in de OP dan niet helemaal goed, ik moest daardoor wel denken aan m'n werkelijke klachtquote:
Ik maak me er niet druk om, het stoort me alleen. Ook is het feit dat de mensen die m'n aardappels enzo oogsten geen normale zinnen kunnen maken verontrustendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
waar je je al niet druk over kunt gaan maken zeg
Fout, dommequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die komma is er voordat mongolen zoals jij een adempauze kunnen nemen tijdens het lezen van zo'n lange zin.
Onzin, kijk maar op: http://www.onzetaal.nl/advies/kommaen.htmlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:01 schreef rthls het volgende:
Voor "en" wordt geen komma gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |