Wat voor AT heb jij dat je 24 uur aan topics daar ziet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Onvermoede humor in de Active Topics list (Deel 13)
Tevens TVP hehe
Ja, dat is de MyAT maar dat telt niet, de onvermoede humor zit hem in de normale AT, de knop ernaast.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Mijn AT is gewoon de lijst van topics waar ik in heb gepost? En ik heb deze link hier geplaatst omdat ik daar een post over Snakey in heb staan...
En ja, eigenlijk heb je helemaal gelijk, het is de bedoeling dat je alleen uit de "gewone" AT twee leuke opeenvolgende topics post..![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wagguseffe!
Snakey? Mod? Is dit een of andere drugs geïnduceerde flashback?
Thanks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou ja, succes met de tweede ronde Snakey.
Ze horen inderdaad niet in FB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef Xlarge het volgende:
Fijn al die hypno cirkels , mijn baas zit zich nu weer af te vragen waarom ik als een opgesloten beer met mijn hoofd naar voor en achter zit te wiegen
Alsof dit niet hét ultieme überkliekjes SC voor toffe mensen is.quote:
Hij doet het weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn avatar schijnt stuk te zijn in de OP.
Bedankt.
SC van ultieme überkliekjes behoeft geen plaatjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dit niet hét ultieme überkliekjes SC voor toffe mensen is.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels.
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |