Ja godverredomme!
![]()
Kom ik gister thuis van een lange dag niksen en profiteren van mijn vaders gevulde koelkast, valt mijn oog op een vreemd object op het balkon! Ik kijk nog eens goed, en het blijkt een spiegeltje te zijn met een lijntje cocaïne erop.
Dus ik kijk zo naar beneden de tuin van mijn onderbuurman in... krijg ik goddomme ook nog eens een spiegel tegen mijn hoofd! Wat blijkt, die vent staat daat gewoon spiegeltjes met elk een lijntje coke erop mijn balkon op te gooien.
Dat pikte ik natuurlijk niet, dus ik vraag hem wat hij aan het doen is. "Bemoei je met je eigen zaken!" was zijn antwoord. Dus ik dacht dan vraag ik het wat subtieler. "Meneer de onderbuurman" begon ik, "wat doen die spiegeltjes met lijntjes coke erop op mijn balkon?"
"Bemoei je met je eigen zaken!" was wederom zijn antwoord. Wel heb je ooit! "Ja wiens balkon is dit? Mijne! Dus ook mijn zaken!". Daar had de goede man niet van terug. Hij dacht even na, en antwoordde toen dat hij die lijntjes toch ergens kwijt moest. Hij was bang geworden voor de politie, en hoopte dus dat ze op mijn balkon in veilige handen waren.
De maat was voor mij meer dan vol, dus ik heb maar gewoon een paar lijntjes naar binnen gesnoven, van het balkon gesprongen, en de man eens een flink pak rammel gegeven!
Nu jullie weer