Zou jij die tekst zelf ook hebben weggehaald of doe je dit alleen maar om Jump te verdedigen?quote:
Dat mag je zelf uitmakenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou jij die tekst zelf ook hebben weggehaald of doe je dit alleen maar om Jump te verdedigen?
Staat niks meer in als het goed isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kan geen pr0n downloaden
Hoe leuk de thread is, wat met de illegale links?
De reacties dat ik weg geedit had, brachten totaal niks op in het topic. Maar dat is hierboven al besproken. En he tslotje had ik niet gezetquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het slotje vond ik ook raar hoor. En over later ingrijpen: Dat kan ja en had misschien ook gekund. Jump besloot echter anders
er stonden er weer eenpaar, topic is dicht nu.quote:
Je zit in het verkeerde topic schatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Squeek
Ik weet niet hoor... maar niemand die tekenfilm gezien?
Ik denk nog; dat past alleen in onzin / humor.
Maar moet dat nou echt gelijk gelocked als je het niet snapt?
Zie hierbovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Type Failure in bij Google
Dan moet je comments verwijderen en niet de zaak op slot gooien omdat een paar lui slotje roepen.
Het topic staat in ONZ, daar heb ik niks te zeggen. Kan ik toch niets aan doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:25 schreef Kuuke2k5 het volgende:
, laat maar vaag beleid hier af en toe
Ah okéquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ja foutje hoor snapte je niet gelijk
Volgens mij hebben we al een paar topics over mensen die je lastivallen op straat met onderzoekjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mensen die vragen mee te doen aan 'onderzoekjes'
Deze gaat niet over klagen over Fok! Maar over mensen die denken, och laat ik ze maar eens even online ergens neerplempen, dan is er vast wel iemand zo gek om ze in te vullen.
Laat die mensen lekker hun eigen netwerk opbouwen ipv. het op fok (of ieder ander willekeurig) forum neer te knallen....
Er komt 1x het woordje Fok in de OP voor. Maak daar dan even 'algemeen forum' van ofzo en gooi hem weer open.
Alstuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja op straat, maar die ontwijk ik altijd.
Met online heb ik er al op geklikt.
Als we nu al zo gaan selecteren.......
Hoeveel topics zijn er al over de NS? Maak dan 1 centraal NS-afzeiktopic ofzo OF kom niet met dit argument aan..
Dan kan hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Manneke_Pils het volgende:Dank.
Alleen jammer dat het voorbeeld er uit is.
Als ik er nu een buiten Fok opzoek, kan het dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |