Ik kan/ga users niet dwingen om persé in een topic te reageren. Gewoon even wachten tot hij online komt en een linkje dropt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef Floripas het volgende:
Ik ben hier behoorlijk boos. Ik wil liever niet dat je het weghaalt, want ik wil graag een antwoord van Cuirlizza, maar ik moet zeggen: het heeft me behoorlijk geraakt.
Ik ben normaal niet zo'n doetje, maar ik vind het nogal een beschuldiging, het aanbidden van een massamoordenaar.
Kan hij niet op de één of andere manier gevraagd wordn om tekst en uitleg te komen geven?
Volgende week woensdag, dan komt namelijk de monteur bij mij langs om me 20Mbit verbinding te installeren. Dan schakel ik de uploader ook weer in. Ik moet het nu met 56k doen en kan zo niet controleren wat er geupload wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef HuHu het volgende:
Terminator, weet je al wanneer je uploader weer online komt ?
Tof.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgende week woensdag, dan komt namelijk de monteur bij mij langs om me 20Mbit verbinding te installeren. Dan schakel ik de uploader ook weer in. Ik moet het nu met 56k doen en kan zo niet controleren wat er geupload wordt
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:39 schreef gelly het volgende:
Wordt er nog wel eens gemod ?
Ik heb toch ook de TT aangepast? En bij die ene post staat een PI hoor. Dat het niet door de beugel kan, dat kloptquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef 455H07E het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet dit ff zeggen. Tha_T, ik vind je hier echt baggerslecht optreden als moderator. Dat mensen willen klagen over hiphop, ok. Dat ze graag het woordje neger(t) willen gebruiken, ok. Maar als het woord "nikker" gebruikt wordt en als er uitspraken gedaan worden als "vuile roetmoppen" moet je als moderator op een publieke forum toch echt ingrijpen. In een keertje kutmarokkaan/kutneger/kutkaaskop roepen zie ik geen kwaad. Meestal wordt dit als grap geroepen, maar dit gaat toch wel een stapje verder ofniet?
Oh sorry, ik wist niet dat je de TT had aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb toch ook de TT aangepast? En bij die ene post staat een PI hoor. Dat het niet door de beugel kan, dat klopt. Wat overigens niet wil zeggen dat er niets gebeurt is
Donequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:48 schreef McCarthy het volgende:
Inhalen op de N34..... als vrachtwagen zijnde!
de helft van de post gaat over taalfouten,
kan je daar wat aan doen. dit is gewoon discussie verneukerij.
Het topic is nu redelijk afgezakt. Als hij nog eens geschopt wordt zal ik die posts wel even edittenquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je de TT had aangepast.. Overheen gelezen. Alleen in het topic wordt diverse malen "nikker" gebruikt, misschien dat je dat ook kan aanpassen.
quote:Ik neem aan dat je met "wat overigens niet wil zeggen dat er niets gebeurt is" bedoelt dat er achter de schermen wat aangedaan wordt, zoals bijvoorbeeld de persoon een mailtje sturen met een waarschuwing oid.
PI staat voor Post-Icon. Dat zijn die dingen boven je bericht in het reageeer-venster. Soms kun je een bericht anders bedoelen dan dat het er staat en dat geef je dan weer aan door middel van een PIquote:Ohja, ik ben ook nogal nieuw hier dus ik weet niet wat "PI' betekent. Wat is dat?
Dank etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef MaxPower het volgende:
Zeikerige collega.
consequent blijven etc.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef Silmarwen het volgende:
Klote allergie
Kan er even wat opgeruimd worden svp?
Done, is verplaatst. Zowel door CartWOman, als door mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef DonVincenzo het volgende:
Hmm, ik had 'm in lifestyle bedoeld?
Bang voor de tandarts
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Done, is verplaatst. Zowel door CartWOman, als door mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |