Maar toen had ie vast ook een snotneusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Herald het volgende:
[..]
die was niet verkouden maar had een geperforeerde long vanwege een driveby shooting.
Ik kan dan niet goed slikken, met zo'n boor en een hand in m'n bek. Dus dan loopt het vol speeksel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef MouseOver het volgende:
Gewoon door je mond ademen.. hoe dik denk je dat zo'n boor is
Als het goed is, zuigt die assistente wel een beetje goed af, zodat niet je hele bek vol met speeksel zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Ik kan dan niet goed slikken, met zo'n boor en een hand in m'n bek. Dus dan loopt het vol speeksel.
Laatst was ik er weer maar deze assistente hoefde dat toch echt niet te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef Lidia het volgende:
[..]
Als het goed is, zuigt die assistente wel een beetje goed af, zodat niet je hele bek vol met speeksel zit
Die van mij gilde dat ook 4 jaar. Totdat ze twee weken terug zei dat het toch niet hoefde. Verdomme, ieder half jaar met angst en beven naar de tandarts geweest daardoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef erikh het volgende:
En ik mag fijn volgende week terwijl die al 4 jaar tegen me zegt dat mijn verstandskiezen eruit moeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |