abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31787280
Binnenkort moet ik weer naar de tandarts. Normaal gesproken nooit een probleem geweest, maar nu ben ik opeens een beetje bang geworden.

Ben een beetje verkoude geworden, vooral snotterige neus. Nu kreeg ik opeens visioenen dat ik daar in die stoel lig, en ik opeens geen lucht meer krijg. M'n neus zit dicht en die boor zit in m'n bek.

Zijn jullie wel eens naar de tandarts geweest terwijl je verkouden was? Hoe ging dat?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_31787360
Oeps, mag deze naar lifestyle?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_31787371
Die leeft dus niet meer he! .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:07:31 #4
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31787513
Gewoon door je mond ademen.. hoe dik denk je dat zo'n boor is
Vampire Romance O+
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:07:58 #5
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31787527
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Herald het volgende:

[..]

die was niet verkouden maar had een geperforeerde long vanwege een driveby shooting.
Maar toen had ie vast ook een snotneus
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31787815
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef MouseOver het volgende:
Gewoon door je mond ademen.. hoe dik denk je dat zo'n boor is
Ik kan dan niet goed slikken, met zo'n boor en een hand in m'n bek. Dus dan loopt het vol speeksel.
"Who are you?"
pi_31788002
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Ik kan dan niet goed slikken, met zo'n boor en een hand in m'n bek. Dus dan loopt het vol speeksel.
Als het goed is, zuigt die assistente wel een beetje goed af, zodat niet je hele bek vol met speeksel zit
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:35:49 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31788484
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef Lidia het volgende:

[..]

Als het goed is, zuigt die assistente wel een beetje goed af, zodat niet je hele bek vol met speeksel zit
Laatst was ik er weer maar deze assistente hoefde dat toch echt niet te doen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31790292
Ben zo vaak verkouden bij de tandarts geweest, hij let er echt wel op hoor, maar voor de zekerheid kun je even aangeven dat je niet door je neus kunt ademen.
pi_31790894
Inderdaad gewoon ff aangeven. Stikken zal je echt niet
Maar als je er zo mee zit, dan kan je de afspraak toch gewoon verzetten?
I'm only happy when it rains
pi_31792759
Afspraak verzetten.
pi_31816049
Ja ik zal het van te voren maar ff aangeven, hij zal er wel rekening mee houden dan.
"Who are you?"
pi_31841687
Ging goed.
"Who are you?"
pi_31842077
Wat ging goed? Het afzuigen? Het boren? Wat?
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:41:01 #15
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_31842757
ik heb vanochtend 2 kleine gaatjes laten vullen, dus gelukkig met dat witte spul en geen verdoving maar ik heb wel regelmatig gaatjes
al jaren lang, volgens mij zijn mn kiezen echt gatenkaas
pi_31846805
Na boren en een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving ben ik ook bang voor de tandarts. Arrrgh, het doet zo'n pijn!
Maar goed, nu hebben we een nieuwe en die is tof!
pi_31848201
En ik mag fijn volgende week terwijl die al 4 jaar tegen me zegt dat mijn verstandskiezen eruit moeten
pi_32310209
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef erikh het volgende:
En ik mag fijn volgende week terwijl die al 4 jaar tegen me zegt dat mijn verstandskiezen eruit moeten
Die van mij gilde dat ook 4 jaar. Totdat ze twee weken terug zei dat het toch niet hoefde. Verdomme, ieder half jaar met angst en beven naar de tandarts geweest daardoor.

Ze hoeven er neit uit. Maar wel zat er een gaatje in een van de verstandskiezen. En dat gaat ze vanmiddag voelen. Ik verheug me al op die boor die ik 3 dagen later nog kan voelen resoneren. Ben ik dan werkelijk de enige die zelfs met verdoving de pijn van het boren voelt?
pi_32310499
Ik stik ook altijd half als ik in die stoel zit, maar meestal heeft de tandarts het op tijd in de gaten en stopt ie die zuiger in me strot om al het kwijl weg te zuigen

En afgelopen 6x heb ik nooit een verdoving genomen eigenlijk Ik heb meer angst voor die prik dan de boor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')