Om dwerg te feliciteren kruipt MuziekOpa wel eventjes uit z'n schulp!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:58 schreef Anton het volgende:
Moeten we nu, bij (semi-)afwezigheid van de Mad Mailman, jou als fok!opa gaan beschouwen?
Ik had het gezien, net als de posts van Mike en TheGrandWazoo (quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
Zal ik stiekem doen alsof ik je niet in het vorige topic al gefeliciteerd heb en het nog een keer doen, bij wijze van tvp?
Gefeliciteerd, dwerg!![]()
welk concert ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Dat was trouwens even een schandalig gave avond in de HMH gisteren. Vanavond alweer. Ik moet echt vaker naar concerten!
instrumentenrukkers....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Mark het volgende:
Ik denk Dream theater, voor iedereen die graag een muziekwedstrijd wil zien. Vind er niks aan eerlijk gezegd
haha wederom een band waarvan ik de zanger niet trek .. daar heb ik er nogal veel vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Mark het volgende:
Ik denk Dream theater, voor iedereen die graag een muziekwedstrijd wil zien. Vind er niks aan eerlijk gezegd
Ik vind James LaBrie juist een erg toffe zanger. Zijn solo-cd, Elements of Persuasion, kan ik ook erg waarderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha wederom een band waarvan ik de zanger niet trek .. daar heb ik er nogal veel vanmaar idd ik vind maar 1 dream theatre nummer echt intressant en dat is dat nummer over genetische manipulatie ... hehe beroeps deformatie
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind James LaBrie juist een erg toffe zanger. Zijn solo-cd, Elements of Persuasion, kan ik ook erg waarderen.
Zeur.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer wel![]()
iddquote:
Ik ben ook niet zo'n fan van LaBrie en thuis luister ik eigenlijk nooit naar Dream Theater. Heb ze ook een keer live gezien, en dat was dan wel weer goed te pruimen. Geddy Lee vind ik wel okee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer wel![]()
Da's een erg mooie foto, Liejannuh.quote:
Dan begin ik te vertellen "Nou Frits... Ik weet nog heel goed!.. Ik zat in 2MAVO toen de muziekleraar Sgt. Pepper aan de klas introduceerde!" enz.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik stem voor Shine on. Welke anekdote is dat dan, Webfreak?
Oh, waarschijnlijk niet. Dat is jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wordt je bijdrage nog wel een andere keer uitgezonden dwerg?
Radio 2 wil voorkomen dat de lijst elk jaar gevuld is met 1999 oude platen en Clocks van Coldplay. Daarom is er voor gekozen om zo vaak mogelijk te roepen dat er ook op nieuwe(re) platen gestemd mag worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef webfreak het volgende:
Het valt me op dat alle Radio2-DJ's enkel moderne nummers (van het afgelopen jaar) aanprijzen voor de top2000.![]()
Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:39 schreef webfreak het volgende:
Gheh, of gewoon Clocks eruitgooien (dat nummer mag van mij sowieso een verbod op komen)
Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Da's een erg mooie foto, Liejannuh.
Nou is het uiteraard volkomen verklaarbaar dat dat nummer heftige emoties oproept.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:34 schreef webfreak het volgende:
"Ik moet nog telkens huilen als ik Ticket to the Tropics hoor"
Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...
Coldplay, ik blijf het echt helemaal niks vinden.
Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.
En inderdaad, het is een mooie foto.
Het is zoiezo schande dat nota bene dat nummer van Coldplay zo belachelijk hoog erin staat... Yellow is goed te pruimen, maar Clocks vind ik typisch een vlees noch vis nummer. Niet vreselijk lelijk, maar ook niet mooi. Bovendien echt 1 van de slechtste liedjes van de 2e plaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).
Anyway, ik denk niet dat dat album van Coldplay 30 jaar leuk blijft voor zoveel mensen
Ah, het leek er even op. Maar ja, het is ook alweer ruim 5 jaar geleden dat ik in Praag was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.
Ze worden in ieder geval steeds beter betaalbaar. Ik houd het bij een kleine digitale camera, erg handig formaat. De spiegelreflex camera's zijn ook niet overdreven groot, maar stop je toch niet zo makkelijk in je broekzak. Het resultaat is natuurlijk wel stukken beter.quote:Als ik zin heb zal ik nog eens wat foto's inscannen ook. Ja, ik ben zo'n figuur die met spiegelreflex en digitale camera loopt.De digitale spiegelrefles komt er nog wel eens.
Je woont ook zo lekker dichtbij, sebbo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
En zeker langsgaan voor een biertje wanneer je in de buurt bent.
En dr staat op "thanks for letting me fuck your dad"quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een computer nodig, Bosbeetle?
What a bad ass you would be if you had this on your desk!! Imagine what your friends would say!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een computer nodig, Bosbeetle?
Je kan ook een willekeurig simpel toetsenbord kopen (¤ 5,-) en daar de lettertjes vanaf schuren. Net zo nerderig, maar wel goedkoop.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:54 schreef dwerg het volgende:
Mijn toetsenbord is kapot, en nu moet ik ergens een nieuwe zien te vinden. Ik zag deze http://www.daskeyboard.com maar die is wel een beetje prijzig. En nerderig ook.
da's inderdaad een gaaf festival, volgend jaar maar eens kijken of het in te plannen valt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ligt het aan mij of is dit een heel gaaf festival
http://www.atpfestival.com/events/line_up.php?event=19
3 dagen inclusief chalet
Nerderig, grenzend aan ziek, zou ik dat willen noemen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Anton het volgende:
[..]
Je kan ook een willekeurig simpel toetsenbord kopen (¤ 5,-) en daar de lettertjes vanaf schuren. Net zo nerderig, maar wel goedkoop.
Ik weet niet hoor, misschien ben ik te simpel van geest, maar dit klinkt mij als complete bullshit in de oren.quote:Since there is no key to look at when typing, your brain will quickly adapt and memorize the key positions and you will find yourself typing a lot faster with more accuracy in no time.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Killing Joke staat op fabchannel. Dat ga ik maar eens kijken.
Duh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:01 schreef Seborik het volgende:
eigenlijk vind ik meer dan een tientje uitgeven aan een toetsenbord onzin.
Het was inderdaad een toffe show. Jij was toch afgelopen vrijdag heen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
bedankt voor de tipDat ziet er uit alsof het een goede show was (verbaast me niks
)
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:54 schreef dwerg het volgende:
Mijn toetsenbord is kapot, en nu moet ik ergens een nieuwe zien te vinden. Ik zag deze http://www.daskeyboard.com maar die is wel een beetje prijzig. En nerderig ook.
wel bijna .. maar t-shirt en een jas voldoenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
Nou, een winterjas en sjaal vind ik wel overdreven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
Hmmmm....quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef dwerg het volgende:
Maar je zult mij in ieder geval niet in een rokje of korte broek buiten zien.
Goh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het zo koud
Wat handig dat ik maandag vrij ben!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Laat. 12 uur prime time ('s nachts dus
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
Nouja, nostalgie vind ik een beetje denigrerend klinken. Bovendien was ik in 1994 dertien. Dus eigenlijk had ik moet zeggen: 'Ik kan me haast voorstellen hoe het gevoeld moet hebben in 1994, toen elektronische dansmuziek nog helemaal spannend en nieuw was'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
met andere woorden ... nostalgie ten top
Nog even als herinnering!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
Ja, mooi was het he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef dwerg het volgende:
De lantaarnpalen zien er inderdaad mooi schoon uit, Jane.
De laatste keer dat ik een topic omhoog schop om Man_in_a_Shed's werk te promoten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium .
Ik heb een afspraak voor deze weekquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nog appeltaart gaan eten met het meisje dat je interviewde?
Held!quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak voor deze week. Hihi.
Ik kan wel niet naar iedere tentoonstelling komen waar je exposeert, maar mijn tv aanzetten is niet zo heel erg moeilijk natuurlijk!quote:Het viel me ook wel redelijk mee moet ik zeggen, maar ik had ook voor de zekerheid maar flink wat wijntjes gedronken. Dat hielp ook wel. Maar wel cool dat jullie gekeken hebben.
Ik zag het ook staan!quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:13 schreef Z het volgende:
Zag ik het goed in het fotoboek en is PaRoDiUzZ jarig?
Die appeltaart is geen date of zo hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Held!
[..]
Ik kan wel niet naar iedere tentoonstelling komen waar je exposeert, maar mijn tv aanzetten is niet zo heel erg moeilijk natuurlijk!En ik vond het ook echt heel stoer! Je werd ook de hele tijd aangekondigd als veelbelovend kunstenaar enzo!
Dus nu kan ik tegen iedereen gaan vertellen dat ik een veelbelovend kunstenaar ken!
Dan vind jij dat vast interessant klinken of niet? Of wellicht is het oud nieuws ...quote:At its most chaotic, Hypermagic Mountain could tear open a wormhole into Comets on Fire's Blue Cathedral.
Ah ok! Kwam me al bekend voor. Ben er ook wel eens geweest , maar het gaat zeer binnenkort al gesloopt worden geloof ik. Wel jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:28 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het industrieterrein is vlakbij de Ikea in Groningen. Ze zei dat we net buiten Groningen zaten, maar da's eigenlijk niet helemaal waar. Net buiten het centrum achter het Damsterdiep. Ik weet niet of je de Krinloop winkel bij Nas&Mazzel kent? Daar achter is het ergens. Er zit ook een praxis vlakbij. Wel een mooie plek, maar helaas gaan ze de fabriek slopen. Komen allemaal dure panden...
Unholiest of mothers of Gods, dit is heftige shite zeg! Alsof je getuige bent van het ontstaan van het universum... dank voor de tip Z, deze krijgt prioriteitspositie op De Lijst.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Z het volgende:
Ey Summoner, als je dit leest:
Dan vind jij dat vast interessant klinken of niet? Of wellicht is het oud nieuws ...
Lightning Bolt Hypermagic Mountain
http://www.metacritic.com(...)t/hypermagicmountain
Ik ken al zoveel mensen die bloed geven, ze hebben mijn bloed echt niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Maar vertel, wat is jullie reden om geen bloed te doneren?
* Mark is al jaren donor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Goed nieuws!
Ik heb vandaag een gouden speldje gekregen van de bloedbank want ik heb voor de 20e keer bloed gedoneerd!
Ik ben nu zo ontzettend gelukkig!
Als alles mee zit ga ik er vanaf januari een half jaartje heenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed vertrekt morgenochtend naar New York voor een dikke week. Druk aan het pakken en bang dat ik weer allerlei belangrijke dingen vergeet. Moet m'n strafblad nog even checken en voldoende drop inslaan. No sleep till brooklyn!
Stage lopen .. mn huidige begeleider kwam daar mee aan .. dr is een instituut ongeveer een uur van NY city afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Cool! Wat ga je er doen?
Dan heb ik een probleemquote:
De bloedbank is een klant van mijn bedrijf. We verdienen al genoeg aan ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nee allesbehalve. We gaan met mijn studie en studenten van kunstgeschiedenis, dus ik denk dat we alle galeries, musea en kunstacademies gaan aflopen. Ik moet zelfs nog een presentatie over mijn werk geven op een van de scholenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat ga jij er doen, Man_in_a_Shed? Vakantie?
Ik hoef er geen duizenden in kwijt hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:25 schreef Z het volgende:
In de VN en de NRC staat vaak een advertentie van, wat mij betreft, 'de' CD kast, ik heb net de VN even doorgebladerd, maar daar stond niks in. Morgen wellicht in de NRC, ik zal even voor je kijken. Meubelboulevardcdkasten zijn vaak te klein, en erg lelijk.
Ik zag het op je site staan ja. Ook niet verkeerd natuurlijk. Veel plezier en succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Nee allesbehalve. We gaan met mijn studie en studenten van kunstgeschiedenis, dus ik denk dat we alle galeries, musea en kunstacademies gaan aflopen. Ik moet zelfs nog een presentatie over mijn werk geven op een van de scholen. Misschien moet ik mijn nachtpodium optreden maar ondertitelen en dat afspelen
.
De kast is er in twee maten, is heel praktisch en ziet er ook nog aardig uit! Ik kom er nog op terug. En welterusten dwerg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:42 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik hoef er geen duizenden in kwijt hoorMaar ik hou me aanbevolen voor suggesties.
Waarom ga je het zelf niet lekker in elkaar knutselen op die vrije zondagmiddag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Anton het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe, degelijke, mooie opbergruimte voor mijn cd's.
succs iig .. hoe heten jullie en wat spelen jullie ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:47 schreef Vork het volgende:
Zo, goedemorgen muziek. Daar zit ik dan, in het immer idyllische Almere Buiten, aangezien we (band) hier ergens vanavond moeten optreden. Voor het eerst overigens, dus de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen.
ben ik weer te laat om je nog even toe te voegen hoe leuk ik het filmpje vondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed vertrekt morgenochtend naar New York voor een dikke week. Druk aan het pakken en bang dat ik weer allerlei belangrijke dingen vergeet. Moet m'n strafblad nog even checken en voldoende drop inslaan. No sleep till brooklyn!
Toevallig zijn ze ook klant bij ons, grappig als ik naar je beroep kijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Anton het volgende:
De bloedbank is een klant van mijn bedrijf.
Antubis en we rocken. Maar we hebben het bandjescompetitieding niet gewonnen (corrupte jury he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
succs iig .. hoe heten jullie en wat spelen jullie ?
Ah, jij zit bij onze blauwe vrienden... tijd dat ze dat beheer ook aan ons overdragenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze ook klant bij ons, grappig als ik naar je beroep kijk.
Die moeten ze verplichten mee te doen aan ethisch niet verantwoorde proevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Seborik het volgende:
Proefpersonen die niet op komen dagen moeten ze bannen.
Ik ben van mening dat praktisch alle jury's van bandjeswedtstrijden per definitie partijdig zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Antubis en we rocken. Maar we hebben het bandjescompetitieding niet gewonnen (corrupte jury he, dan krijg je dat), maar wel goed gespeeld en we hadden veel fans mee en die waren allemaal enthousiast.
Het was iig goed voor een eerste keer optreden, we zijn een ervaring en een leuke avond rijker. Plus dat we nu ook zijn voorzien van een aantal contacten met andere bands/muzikanten. wie weet dat we daar nog iets mee kunnen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat praktisch alle jury's van bandjeswedtstrijden per definitie partijdig zijn.
Ik ruik een MUZmeetquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:17 schreef Vork het volgende:
Maargoed, 9 december mogen we weer, ditmaal in Utrecht (dB's), zonder wedstrijd en met meer ruimte op het podium (het is een wonder dat alles om me heen nog is blijven staan, zo'n 20 minuten later).
Utrecht is uiterst pendelbaarquote:
1 november, aanslag Utrecht?quote:
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertragingquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertraging.
Of Hollandsche Rading... komt dat ook eens in het nieuws.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertraging.
Wij smurfen daar anders overquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Anton het volgende:
Ah, jij zit bij onze blauwe vrienden... tijd dat ze dat beheer ook aan ons overdragen
Zijn versie van It's my life (voorheen Bon Jovi) is ook tien keer zo goed als het origineel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Heheh ik hoor nu Paul Anka met Jump (van van halen) hihi best wel wazig
hehe ik ken dat soort toetsenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had een tentamen waarbij veel wel in grote lijnen op te zoeken was. Maar doordat ik niet zoveel tijd had, heb ik lang niet alles opgezocht. Ik heb het idee dat ik me binnenkort maar inschrijf voor het hertentamen. Net als de rest van de klas, als ik ze zo hoor.
Btw, ik zie net in het fotoboek dat je jarig bent. Gefeliciteerd Mark!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Mark het volgende:
10 keer 0 blijft 0
Op de valreepquote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef Jane het volgende:
Btw, ik zie net in het fotoboek dat je jarig bent. Gefeliciteerd Mark!
Al twijfel ik of het geboortejaar klopt
gelukkig zit ik van veilig, ver buiten Zeelandquote:Op donderdag 3 november 2005 11:39 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd, Mark! En Jane, als de vogelgriep in Zeeland gaat heerschen, kom ik zeker bij je logeren!
Nee, je fotoboek-profiel is ook niet geactiveerd, zag ik. Maar er staat een verjaardagslijstje aan de linkerkant en daar staan gewoon alle users in die een geboortedatum in hun normale FOK!profiel hebben ingevuld. Daar zag ik je in staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef Mark het volgende:
wist niet eens dat ik in het fotoboek stond
* Tokus is zeer blij met de extended dvd versie, waar ook nog een cdtje van Stillwater bij zit.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast een filmtip voor a.s. maandag:
Almost Famous
maandag 07 november om 20:30 op Net 5
Drama/Comedy/USA/2000 - 1973: De 15-jarige William wordt door Rolling Stone Magazine gevraagd een stuk te schrijven over de populaire rockgroep Stillwater. Hij gaat enkele dagen met ze op tour en raakt bevriend met een aantal groupies van de band.
Geweldige film met geweldige muziek en een ontzettend leuk verhaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?quote:Omdat blote meiden leuker zijn dan witte laboratoriumratten onderwierp
de universiteit van Santa Barbara in Californie (USA) ooit 33 mannen
aan een experiment in een stripteaseclub...
Eerst kregen de mannen een optreden van een danseres op ruim 1 m
afstand te zien. Daarna een optreden op 15 cm afstand zonder
lichamelijk contact. En tenslotte een optreden op 15 cm afstand met
(kortstondig) lichamelijk contact.
De conclusie? Mannen raken meer opgewonden als de danseres dichterbij
komt en lichamelijk contact maakt.
Ik vind het een vrij 'verrassende' uitkomst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?
Mindmappen is okéquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:05 schreef Seborik het volgende:
En vanavond Resident Evil.
Zometeen een workshop mindmapping. Geen idee wat het is, maar je wordt er beter van. Jeej. En volgende week deel 2 en daarna 2 workshops speedreading.
Inderdaad, het is vet ruig, ook vooral omdat het nu 2 tientjes kostte vanwege de subsidie voor studenten en geen honderden euro's. Heb er in ieder geval veel aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mindmappen is oké![]()
En speedreaden is oké voor luie studenten![]()
Ik zou het dan onderzoeken terwijl ze kutherrie luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?
Dus jij gaat nu voortaan ook al je lijntjes-opschrijfblokken vervangen door blanco a4tjes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vet ruig, ook vooral omdat het nu 2 tientjes kostte vanwege de subsidie voor studenten en geen honderden euro's. Heb er in ieder geval veel aan.
Lijntjes dwingen tot opgelegde structuurquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
Wat ik ga doen is m'n nieuwe eigenontdekte geheugeneffect mooi opschrijven, en als dat makkelijker gaat zonder lijntjes, is dat prima.
quote:
Als dat maar niet tegelijkertijd is met je ijshockey-training.quote:
Dat moet ik nog even uitzoeken!quote:Op zondag 6 november 2005 11:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als dat maar niet tegelijkertijd is met je ijshockey-training.
Erg mooi, Mark!quote:Op maandag 7 november 2005 10:29 schreef Mark het volgende:
Na lange tijd dan toch gelukt, een foto van mijn vakantie in Jordanie:
Petra
[afbeelding]
Gave film iddquote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast een filmtip voor a.s. maandag:
Almost Famous
maandag 07 november om 20:30 op Net 5
Drama/Comedy/USA/2000 - 1973: De 15-jarige William wordt door Rolling Stone Magazine gevraagd een stuk te schrijven over de populaire rockgroep Stillwater. Hij gaat enkele dagen met ze op tour en raakt bevriend met een aantal groupies van de band.
Geweldige film met geweldige muziek en een ontzettend leuk verhaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit mijn blote hoofd dacht ik een metertje of 35. En het is zeker een aanrader!quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat geloof ik graag!!
Dat is echt groot man!
Hoe hoog is dat wel niet?? 50 meter ofzo? Of nog hoger??
* Liejannuh wil ook naar Jordanie!
Valt best mee. Hooguit luister je naar de verkeerde "we hebben de jaren 80 overleefd en brengen nu nog steeds tof werk uit"-bandquote:Op woensdag 9 november 2005 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ken alle liedjes niet Litpho!Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Ter compensatie staat de nieuwe Depeche Mode wel erg hard aan nu!
Vond het vooral grappig te lezen dat mensen vaker door hun moeder beïnvloed blijken te zijn. Bij mij is dat iig wel zo.quote:Muzieksmaak blijft een leven lang
Amsterdam - Mensen veranderen zelden van muzieksmaak. Zelfs pubers zijn trouw aan hun voorkeuren. Dat blijkt uit onderzoek van onder meer MTV en de Universiteit van Amsterdam.
Uit het meerjarige onderzoek blijkt ook dat volkse muziek en smartlappen steeds populairder worden. Dat komt doordat de 'elite' deze muziek weet te waarderen, al is het soms met een knipoog.
Opvallend is ook dat kinderen zich in hun smaak vaker laten beïnvloeden door hun moeder dan door hun vader. Verder blijken jongens steeds meer interesse te hebben in dansmuziek, terwijl meisjes rock, vooral gothic, meer gaan waarderen.
Precies, dan zijn zowel vader als moeder fulltime aan de slag en krijgen de kids hun muziekeducatie van TMF, MTV en ringtones.quote:Misschien is dat verschil er over een aantal jaren wel helemaal niet meer.
Da's minderquote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Jane het volgende:
Ik heb vandaag mijn lieve kat Whiskey moeten laten inslapen.
Gelukkig is dat bij jou nogal gevarieerde muziek, ik ken mensen die dag in dag uit alleen maar Queen draaien en dat al hun hele leven lang. Bestaat er hulp of therapie voor deze groep?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef Zanderrr het volgende:
Ik luister nog steeds naar dezelfde muziek als tien jaar terug
Mama Mark draaide elke dag een portie Black Sabbath voor haar kleine spruitquote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Seborik het volgende:
Van die moeder was ik ook erg verbaasd. Dat kan natuurlijk ook gewoon zijn, omdat moeders vaak thuis is met de kids en lekker plaatjes draait, terwijl pa aan het werk is.
De actualiteit achterhaalt me weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:52 schreef Mark het volgende:
Uit mijn blote hoofd dacht ik een metertje of 35. En het is zeker een aanrader!
hmmm dan zou ik nu vol in de bach en koormuziek moeten zittenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Jane het volgende:
Opvallend is ook dat kinderen zich in hun smaak vaker laten beïnvloeden door hun moeder dan door hun vader.
Ah, tofquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor The music in my head dit weekend.
Welke bandjes moet ik gaan kijken?? Ik ken er bijzonder weinig van!
Owja, nog liefhebbers om mee te gaan? Ik heb nl. 2 kaartjes!
zZz is ook wel tof hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus ik kan beter naar the music in my head gaan dan naar zZz?
Want daar zou ik eigenlijk naar toe gaan zaterdag!
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Jane het volgende:
Ik heb vandaag mijn lieve kat Whiskey moeten laten inslapen. Ze is 15 en een half geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |