wel bijna .. maar t-shirt en een jas voldoenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
Nou, een winterjas en sjaal vind ik wel overdreven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
Hmmmm....quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef dwerg het volgende:
Maar je zult mij in ieder geval niet in een rokje of korte broek buiten zien.
Goh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het zo koud
Wat handig dat ik maandag vrij ben!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Laat. 12 uur prime time ('s nachts dus
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
Nouja, nostalgie vind ik een beetje denigrerend klinken. Bovendien was ik in 1994 dertien. Dus eigenlijk had ik moet zeggen: 'Ik kan me haast voorstellen hoe het gevoeld moet hebben in 1994, toen elektronische dansmuziek nog helemaal spannend en nieuw was'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
met andere woorden ... nostalgie ten top
Nog even als herinnering!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
Ja, mooi was het he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef dwerg het volgende:
De lantaarnpalen zien er inderdaad mooi schoon uit, Jane.
De laatste keer dat ik een topic omhoog schop om Man_in_a_Shed's werk te promoten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
).
Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium .
Ik heb een afspraak voor deze weekquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nog appeltaart gaan eten met het meisje dat je interviewde?
Held!quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak voor deze week. Hihi.
Ik kan wel niet naar iedere tentoonstelling komen waar je exposeert, maar mijn tv aanzetten is niet zo heel erg moeilijk natuurlijk!quote:Het viel me ook wel redelijk mee moet ik zeggen, maar ik had ook voor de zekerheid maar flink wat wijntjes gedronken. Dat hielp ook wel. Maar wel cool dat jullie gekeken hebben.
Ik zag het ook staan!quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:13 schreef Z het volgende:
Zag ik het goed in het fotoboek en is PaRoDiUzZ jarig?
Die appeltaart is geen date of zo hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Held!
[..]
Ik kan wel niet naar iedere tentoonstelling komen waar je exposeert, maar mijn tv aanzetten is niet zo heel erg moeilijk natuurlijk!En ik vond het ook echt heel stoer! Je werd ook de hele tijd aangekondigd als veelbelovend kunstenaar enzo!
Dus nu kan ik tegen iedereen gaan vertellen dat ik een veelbelovend kunstenaar ken!
Dan vind jij dat vast interessant klinken of niet? Of wellicht is het oud nieuws ...quote:At its most chaotic, Hypermagic Mountain could tear open a wormhole into Comets on Fire's Blue Cathedral.
Ah ok! Kwam me al bekend voor. Ben er ook wel eens geweest , maar het gaat zeer binnenkort al gesloopt worden geloof ik. Wel jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:28 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het industrieterrein is vlakbij de Ikea in Groningen. Ze zei dat we net buiten Groningen zaten, maar da's eigenlijk niet helemaal waar. Net buiten het centrum achter het Damsterdiep. Ik weet niet of je de Krinloop winkel bij Nas&Mazzel kent? Daar achter is het ergens. Er zit ook een praxis vlakbij. Wel een mooie plek, maar helaas gaan ze de fabriek slopen. Komen allemaal dure panden...
Unholiest of mothers of Gods, dit is heftige shite zeg! Alsof je getuige bent van het ontstaan van het universum... dank voor de tip Z, deze krijgt prioriteitspositie op De Lijst.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Z het volgende:
Ey Summoner, als je dit leest:
Dan vind jij dat vast interessant klinken of niet? Of wellicht is het oud nieuws ...
Lightning Bolt Hypermagic Mountain
http://www.metacritic.com(...)t/hypermagicmountain
Ik ken al zoveel mensen die bloed geven, ze hebben mijn bloed echt niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Maar vertel, wat is jullie reden om geen bloed te doneren?
* Mark is al jaren donor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Goed nieuws!
Ik heb vandaag een gouden speldje gekregen van de bloedbank want ik heb voor de 20e keer bloed gedoneerd!
Ik ben nu zo ontzettend gelukkig!
Als alles mee zit ga ik er vanaf januari een half jaartje heenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed vertrekt morgenochtend naar New York voor een dikke week. Druk aan het pakken en bang dat ik weer allerlei belangrijke dingen vergeet. Moet m'n strafblad nog even checken en voldoende drop inslaan. No sleep till brooklyn!
Stage lopen .. mn huidige begeleider kwam daar mee aan .. dr is een instituut ongeveer een uur van NY city afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Cool! Wat ga je er doen?
Dan heb ik een probleemquote:
De bloedbank is een klant van mijn bedrijf. We verdienen al genoeg aan ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nee allesbehalve. We gaan met mijn studie en studenten van kunstgeschiedenis, dus ik denk dat we alle galeries, musea en kunstacademies gaan aflopen. Ik moet zelfs nog een presentatie over mijn werk geven op een van de scholenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat ga jij er doen, Man_in_a_Shed? Vakantie?
Ik hoef er geen duizenden in kwijt hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:25 schreef Z het volgende:
In de VN en de NRC staat vaak een advertentie van, wat mij betreft, 'de' CD kast, ik heb net de VN even doorgebladerd, maar daar stond niks in. Morgen wellicht in de NRC, ik zal even voor je kijken. Meubelboulevardcdkasten zijn vaak te klein, en erg lelijk.
Ik zag het op je site staan ja. Ook niet verkeerd natuurlijk. Veel plezier en succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Nee allesbehalve. We gaan met mijn studie en studenten van kunstgeschiedenis, dus ik denk dat we alle galeries, musea en kunstacademies gaan aflopen. Ik moet zelfs nog een presentatie over mijn werk geven op een van de scholen. Misschien moet ik mijn nachtpodium optreden maar ondertitelen en dat afspelen
.
De kast is er in twee maten, is heel praktisch en ziet er ook nog aardig uit! Ik kom er nog op terug. En welterusten dwerg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:42 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik hoef er geen duizenden in kwijt hoorMaar ik hou me aanbevolen voor suggesties.
Waarom ga je het zelf niet lekker in elkaar knutselen op die vrije zondagmiddag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Anton het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe, degelijke, mooie opbergruimte voor mijn cd's.
succs iig .. hoe heten jullie en wat spelen jullie ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:47 schreef Vork het volgende:
Zo, goedemorgen muziek. Daar zit ik dan, in het immer idyllische Almere Buiten, aangezien we (band) hier ergens vanavond moeten optreden. Voor het eerst overigens, dus de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen.
ben ik weer te laat om je nog even toe te voegen hoe leuk ik het filmpje vondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed vertrekt morgenochtend naar New York voor een dikke week. Druk aan het pakken en bang dat ik weer allerlei belangrijke dingen vergeet. Moet m'n strafblad nog even checken en voldoende drop inslaan. No sleep till brooklyn!
Toevallig zijn ze ook klant bij ons, grappig als ik naar je beroep kijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Anton het volgende:
De bloedbank is een klant van mijn bedrijf.
Antubis en we rocken. Maar we hebben het bandjescompetitieding niet gewonnen (corrupte jury he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
succs iig .. hoe heten jullie en wat spelen jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |