Dan begin ik te vertellen "Nou Frits... Ik weet nog heel goed!.. Ik zat in 2MAVO toen de muziekleraar Sgt. Pepper aan de klas introduceerde!" enz.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik stem voor Shine on. Welke anekdote is dat dan, Webfreak?
Oh, waarschijnlijk niet. Dat is jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wordt je bijdrage nog wel een andere keer uitgezonden dwerg?
Radio 2 wil voorkomen dat de lijst elk jaar gevuld is met 1999 oude platen en Clocks van Coldplay. Daarom is er voor gekozen om zo vaak mogelijk te roepen dat er ook op nieuwe(re) platen gestemd mag worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef webfreak het volgende:
Het valt me op dat alle Radio2-DJ's enkel moderne nummers (van het afgelopen jaar) aanprijzen voor de top2000.![]()
Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:39 schreef webfreak het volgende:
Gheh, of gewoon Clocks eruitgooien (dat nummer mag van mij sowieso een verbod op komen)
Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Da's een erg mooie foto, Liejannuh.
Nou is het uiteraard volkomen verklaarbaar dat dat nummer heftige emoties oproept.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:34 schreef webfreak het volgende:
"Ik moet nog telkens huilen als ik Ticket to the Tropics hoor"
Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...
Coldplay, ik blijf het echt helemaal niks vinden.
Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.
En inderdaad, het is een mooie foto.
Het is zoiezo schande dat nota bene dat nummer van Coldplay zo belachelijk hoog erin staat... Yellow is goed te pruimen, maar Clocks vind ik typisch een vlees noch vis nummer. Niet vreselijk lelijk, maar ook niet mooi. Bovendien echt 1 van de slechtste liedjes van de 2e plaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).
Anyway, ik denk niet dat dat album van Coldplay 30 jaar leuk blijft voor zoveel mensen
Ah, het leek er even op. Maar ja, het is ook alweer ruim 5 jaar geleden dat ik in Praag was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.
Ze worden in ieder geval steeds beter betaalbaar. Ik houd het bij een kleine digitale camera, erg handig formaat. De spiegelreflex camera's zijn ook niet overdreven groot, maar stop je toch niet zo makkelijk in je broekzak. Het resultaat is natuurlijk wel stukken beter.quote:Als ik zin heb zal ik nog eens wat foto's inscannen ook. Ja, ik ben zo'n figuur die met spiegelreflex en digitale camera loopt.De digitale spiegelrefles komt er nog wel eens.
Je woont ook zo lekker dichtbij, sebbo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
En zeker langsgaan voor een biertje wanneer je in de buurt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |