abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31402806
Wordt je bijdrage nog wel een andere keer uitgezonden dwerg?
  Moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 10:30:17 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_31403610
ligt het aan mij of is dit een heel gaaf festival

http://www.atpfestival.com/events/line_up.php?event=19

3 dagen inclusief chalet

[ Bericht 19% gewijzigd door Bosbeetle op 13-10-2005 10:37:37 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_31403707
Ik heb In My Life (Beatles) ingestuurd voor de Tip2000

Achteraf had ik misschien beter "A Day In The Life" kunnen insturen, aangezien ik daar wel een vertederende anekdote bij heb. En als Frits Spits érgens happig op is, dan zijn 't wel semi-nostalgische anekdotes (en natuurlijk lekker zwaarwichtige uitspraken als "Dit nummer veranderde mijn leven!" of "Ik moet nog telkens huilen als ik Ticket to the Tropics hoor" )
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2005 @ 10:40:15 #54
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_31403849
Ik stem voor Shine on. Welke anekdote is dat dan, Webfreak?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_31404266
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik stem voor Shine on. Welke anekdote is dat dan, Webfreak?
Dan begin ik te vertellen "Nou Frits... Ik weet nog heel goed!.. Ik zat in 2MAVO toen de muziekleraar Sgt. Pepper aan de klas introduceerde!" enz.
Ja, A Day In The Life was het nummer dat mij (her)introduceerde met The Beatles. De muziekleraar draaide het complete nummer (incl. het allerlaatste stukje) in de klas. Mijn medeleerlingen waren natuurlijk verontwaardigd door het strijkers-gedeelte ("wat een herrie"), maar ik was helemaal in shock, ondersteboven e.d.. Veel meer dan 'Love Me Do' en 'Hard Day's Night' kende ik niet, dus de psychedelica van Sgt. Pepper sloeg in als een bom. Heb alle Beatle-CD's uit de school-mediatheek mee naar huis genomen die week, en sindsdien was ik een instant fan.

Ja, dat zijn toch die verhalen waar Radio2 het van moet hebben
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2005 @ 11:28:26 #56
95179 TheGrandWazoo
pi_31404971
Ha! Met zulke verhalen won ik wel ooit een goudklompje. Dat was bij Stefan Stasse als ik me niet vergis. Prima DJ is dat overigens.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_31405323
Yeah, alle cliches in vijf zinnen.
pi_31405437
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Seborik het volgende:
Yeah, alle cliches in vijf zinnen.
Dat is wel de bedoeling ja
pi_31405756
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wordt je bijdrage nog wel een andere keer uitgezonden dwerg?
Oh, waarschijnlijk niet. Dat is jammer, maar ik zal er geen minuut minder om slapen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31406694
Het valt me op dat alle Radio2-DJ's louter nieuwe nummers (van het afgelopen jaar) aanprijzen voor de top2000. Hoop niet dat dat al teveel invloed krijgt. Stel je voor, ineens de top10 vol met eendagsvliegen als Jamie Cullum en Daniel Powter
pi_31406758
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef webfreak het volgende:
Het valt me op dat alle Radio2-DJ's enkel moderne nummers (van het afgelopen jaar) aanprijzen voor de top2000.
Radio 2 wil voorkomen dat de lijst elk jaar gevuld is met 1999 oude platen en Clocks van Coldplay. Daarom is er voor gekozen om zo vaak mogelijk te roepen dat er ook op nieuwe(re) platen gestemd mag worden.
pi_31406792
Gheh, of gewoon Clocks eruitgooien (dat nummer mag van mij sowieso een verbod op komen )
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:12:38 #63
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_31410727
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:39 schreef webfreak het volgende:
Gheh, of gewoon Clocks eruitgooien (dat nummer mag van mij sowieso een verbod op komen )
Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...

Coldplay, ik blijf het echt helemaal niks vinden.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:51:00 #64
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31411661
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef dwerg het volgende:

[..]

Da's een erg mooie foto, Liejannuh.
Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.

En inderdaad, het is een mooie foto.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2005 @ 21:25:54 #65
95179 TheGrandWazoo
pi_31420419
McCartney op de cover van de OOR...wie had dat gedacht.
(Superworm)
pi_31426288
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:34 schreef webfreak het volgende:
"Ik moet nog telkens huilen als ik Ticket to the Tropics hoor"
Nou is het uiteraard volkomen verklaarbaar dat dat nummer heftige emoties oproept.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_31429671
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat dat een nieuwe 'Hotel California' of 'Paradise by the dashboard light" wordt, waar we nog 30 jaar lang mee doodgegooid kunnen worden...

Coldplay, ik blijf het echt helemaal niks vinden.
Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).
Anyway, ik denk niet dat dat album van Coldplay 30 jaar leuk blijft voor zoveel mensen
pi_31429950
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als die vanaf de brug genomen is, zou linksonder best een de kroeg kunnen zijn waar we met werkweek geweest zijn. Ik moet nodig eens terug naar Praag, al jaren, het beviel me er zeer goed.

En inderdaad, het is een mooie foto.
Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.
Als ik zin heb zal ik nog eens wat foto's inscannen ook. Ja, ik ben zo'n figuur die met spiegelreflex en digitale camera loopt. De digitale spiegelrefles komt er nog wel eens.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:28:15 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_31429955
Zal straks eens kijken of ik wat plaatjes in TRV kan zetten van onze Jordanie trip. Overbekende plaatjes, maar goed.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_31429965
Tof! Hoe was Jordanie Mark?
En de plaatjes mogen ook hier hoor!

let niet op de tiepfouten vandaag, mn vingers werken niet echt mee ofzo.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:06:52 #71
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31430404
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:41 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor, maar ik heb ook goede hoop dat dat niet zo wordt. Hotel California en Bat Out of Hell zijn toch ijzersterke albums, die nog steeds gedraaid worden (als sla ik zelf áls ik ze draai de genoemde nummers meestal over).
Anyway, ik denk niet dat dat album van Coldplay 30 jaar leuk blijft voor zoveel mensen
Het is zoiezo schande dat nota bene dat nummer van Coldplay zo belachelijk hoog erin staat... Yellow is goed te pruimen, maar Clocks vind ik typisch een vlees noch vis nummer. Niet vreselijk lelijk, maar ook niet mooi. Bovendien echt 1 van de slechtste liedjes van de 2e plaat.
(ze zouden de nummers van de 3e plaat toch hoop ik niet gelijk al in de top 10 zetten he? want die cd is wel heel triest)
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:04:22 #72
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31436987
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik weet waar je bedoelt, maar de foto is niet vanaf de brug genomen.
Ah, het leek er even op. Maar ja, het is ook alweer ruim 5 jaar geleden dat ik in Praag was.
quote:
Als ik zin heb zal ik nog eens wat foto's inscannen ook. Ja, ik ben zo'n figuur die met spiegelreflex en digitale camera loopt. De digitale spiegelrefles komt er nog wel eens.
Ze worden in ieder geval steeds beter betaalbaar. Ik houd het bij een kleine digitale camera, erg handig formaat. De spiegelreflex camera's zijn ook niet overdreven groot, maar stop je toch niet zo makkelijk in je broekzak. Het resultaat is natuurlijk wel stukken beter.

Ik wil overigens nog even kwijt dat nlstore tof is. Ik zou mijn Joy Division box terugsturen. Dit heb ik gisteren ook gedaan. Ze hebben niet gewacht tot ik terugstuurde om te kijken of 'ie wel echt kapot was, ze hebben gewoon zo snel mogelijk een nieuwe gestuurd. Dus vandaag lag de nieuwe alweer op me te wachten.

En Killing Joke staat op fabchannel. Dat ga ik maar eens kijken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_31438718
Beste top 2000

Geen inspiratie voor wat anders vanwege het drukke werk.
pi_31438965
Oh, en hier staat denk ik wel een foto op van m'n zusje: http://www.eetcafethesixties.nl/

En zeker langsgaan voor een biertje wanneer je in de buurt bent.
pi_31441573
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
En zeker langsgaan voor een biertje wanneer je in de buurt bent.
Je woont ook zo lekker dichtbij, sebbo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')