Ah, jij zit bij onze blauwe vrienden... tijd dat ze dat beheer ook aan ons overdragenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze ook klant bij ons, grappig als ik naar je beroep kijk.
Die moeten ze verplichten mee te doen aan ethisch niet verantwoorde proevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Seborik het volgende:
Proefpersonen die niet op komen dagen moeten ze bannen.
Ik ben van mening dat praktisch alle jury's van bandjeswedtstrijden per definitie partijdig zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Antubis en we rocken. Maar we hebben het bandjescompetitieding niet gewonnen (corrupte jury he, dan krijg je dat), maar wel goed gespeeld en we hadden veel fans mee en die waren allemaal enthousiast.
Het was iig goed voor een eerste keer optreden, we zijn een ervaring en een leuke avond rijker. Plus dat we nu ook zijn voorzien van een aantal contacten met andere bands/muzikanten. wie weet dat we daar nog iets mee kunnen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat praktisch alle jury's van bandjeswedtstrijden per definitie partijdig zijn.
Ik ruik een MUZmeetquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:17 schreef Vork het volgende:
Maargoed, 9 december mogen we weer, ditmaal in Utrecht (dB's), zonder wedstrijd en met meer ruimte op het podium (het is een wonder dat alles om me heen nog is blijven staan, zo'n 20 minuten later).
Utrecht is uiterst pendelbaarquote:
1 november, aanslag Utrecht?quote:
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertragingquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertraging.
Of Hollandsche Rading... komt dat ook eens in het nieuws.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die aanslag gebaseerd is op het feit dat je er zo makkelijk met het OV kan komen, dan zie ik nog wel een tijdbom ergens bij Houten of De Bilt afgaan vanwege ongeplande vertraging.
Wij smurfen daar anders overquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Anton het volgende:
Ah, jij zit bij onze blauwe vrienden... tijd dat ze dat beheer ook aan ons overdragen
Zijn versie van It's my life (voorheen Bon Jovi) is ook tien keer zo goed als het origineel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Heheh ik hoor nu Paul Anka met Jump (van van halen) hihi best wel wazig
hehe ik ken dat soort toetsenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had een tentamen waarbij veel wel in grote lijnen op te zoeken was. Maar doordat ik niet zoveel tijd had, heb ik lang niet alles opgezocht. Ik heb het idee dat ik me binnenkort maar inschrijf voor het hertentamen. Net als de rest van de klas, als ik ze zo hoor.
Btw, ik zie net in het fotoboek dat je jarig bent. Gefeliciteerd Mark!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Mark het volgende:
10 keer 0 blijft 0
Op de valreepquote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef Jane het volgende:
Btw, ik zie net in het fotoboek dat je jarig bent. Gefeliciteerd Mark!
Al twijfel ik of het geboortejaar klopt
gelukkig zit ik van veilig, ver buiten Zeelandquote:Op donderdag 3 november 2005 11:39 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd, Mark! En Jane, als de vogelgriep in Zeeland gaat heerschen, kom ik zeker bij je logeren!
Nee, je fotoboek-profiel is ook niet geactiveerd, zag ik. Maar er staat een verjaardagslijstje aan de linkerkant en daar staan gewoon alle users in die een geboortedatum in hun normale FOK!profiel hebben ingevuld. Daar zag ik je in staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef Mark het volgende:
wist niet eens dat ik in het fotoboek stond
* Tokus is zeer blij met de extended dvd versie, waar ook nog een cdtje van Stillwater bij zit.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast een filmtip voor a.s. maandag:
Almost Famous
maandag 07 november om 20:30 op Net 5
Drama/Comedy/USA/2000 - 1973: De 15-jarige William wordt door Rolling Stone Magazine gevraagd een stuk te schrijven over de populaire rockgroep Stillwater. Hij gaat enkele dagen met ze op tour en raakt bevriend met een aantal groupies van de band.
Geweldige film met geweldige muziek en een ontzettend leuk verhaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?quote:Omdat blote meiden leuker zijn dan witte laboratoriumratten onderwierp
de universiteit van Santa Barbara in Californie (USA) ooit 33 mannen
aan een experiment in een stripteaseclub...
Eerst kregen de mannen een optreden van een danseres op ruim 1 m
afstand te zien. Daarna een optreden op 15 cm afstand zonder
lichamelijk contact. En tenslotte een optreden op 15 cm afstand met
(kortstondig) lichamelijk contact.
De conclusie? Mannen raken meer opgewonden als de danseres dichterbij
komt en lichamelijk contact maakt.
Ik vind het een vrij 'verrassende' uitkomst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?
Mindmappen is okéquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:05 schreef Seborik het volgende:
En vanavond Resident Evil.
Zometeen een workshop mindmapping. Geen idee wat het is, maar je wordt er beter van. Jeej. En volgende week deel 2 en daarna 2 workshops speedreading.
Inderdaad, het is vet ruig, ook vooral omdat het nu 2 tientjes kostte vanwege de subsidie voor studenten en geen honderden euro's. Heb er in ieder geval veel aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mindmappen is oké![]()
En speedreaden is oké voor luie studenten![]()
Ik zou het dan onderzoeken terwijl ze kutherrie luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat had jij zeker ook wel willen onderzoeken sebbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |