quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dat de bijnaam die jij je vriendin gegeven hebt ofzo BB?
Nee niet !quote:
Echt niet!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Het topic refereert natuurlijk naar het plaatje in de Oppo![]()
quickPI en quickQuote zijn handig!
welquote:
altijd nog beter dan 'pissen over de gordijnen is okay'quote:
Rot op man .. ga pfeifferen !quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, zo zou ik m'n vriendin ook niet snel noemen, maarja.
Nee IE is lelijk, net als Pfeifferquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij gebruikt zeker ook nog IE?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee IE is lelijk, net als Pfeiffer
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
altijd nog beter dan 'pissen over de gordijnen is okay'
Mag ik het ook hebben PPquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pfeiffer is eig best lief om te zien!
Jij hebt idd de lieve versie, kijk maar eens naar deze...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pfeiffer is eig best lief om te zien!
Neen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens PP is jou vriendin al eens onder de digitale burka vandaan ?
dudequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij hebt idd de lieve versie, kijk maar eens naar deze...
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij hebt idd de lieve versie, kijk maar eens naar deze...
[afbeelding]
Regel dat dan eens ! t begint zo langzamerhand ongeloofwaardig te worden !quote:
hij staat nog ik de quotesquote:
Dat geeft niks, maar ik wilde er zelf ook niet elke keer tegenaan kijkenquote:
whehehequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat geeft niks, maar ik wilde er zelf ook niet elke keer tegenaan kijken
Ze bestaat toch wel PP?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Regel dat dan eens ! t begint zo langzamerhand ongeloofwaardig te worden !
tis toch niet je nichtje ofzo !
Wat is iddqd ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
da's toch wel een ultiem fout shirt!
Da's lullig voor je, ik heb daar geen last van...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Nouk het volgende:
Kan je dat plaatje ff skippen PP. Elke keer als ik F5 krijg ik een aanmeld schermpje van m'n VU account, als ik dat invul mag k m pas bekijken..
welk plaatje? dat T-shirt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Nouk het volgende:
Kan je dat plaatje ff skippen PP. Elke keer als ik F5 krijg ik een aanmeld schermpje van m'n VU account, als ik dat invul mag k m pas bekijken..
achja ik ben niet zo in de first person shootersquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude. de meest bekende cheat code ooit zo ongeveer.
dnkrozquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude. de meest bekende cheat code ooit zo ongeveer.
DOOM is geen First Person Shooter, DOOM is een way of life.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja ik ben niet zo in de first person shooters
duke nukemquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja ik ben niet zo in de first person shooters
dude, make up your mind!quote:
Vroegâh !quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
dude, make up your mind!
Ik ben er bij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit deel gaat nu al sneller dan het vorige
Ja toch ... net als duke nukem foreverquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, DOOM is vorig jaar uitgekomen
Ja, goed hè?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Q! Ik las dat je weer uit A'foort weg wil. Wat ben je toch wispelturig!
Ah okequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, goed hè?
Het is hier gewoon dodelijk saai. En ik moet sowieso uit dit huis, dus dan is de keuze snel gemaakt: Utrecht.
Nee, ik ben op zoek. Amsterdam is me net iets te ver weg van Amersfoort, (waar ik toch werk), en nog onmogelijker en duurder dan Utrecht. Maar ik ben druk op zoek, ik kom er wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ah okeAmersfoort lijkt me niet echt saai. Maar meer leuk als gezin dan in je eentje inderdaad
. Utrecht is wel leuk, of kom gezellig naar A'dam!
Maar je hebt nog geen nieuw huis gevonden dus in Utreg?
Ik ga d'r toch regelmatig stappen en ik verveel me nooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
Amersfoort is leuk tot je 18e en leuk vanaf je 35e mits je getrouwd bent. Daartussen is het echt dodelijk saai.
Voor de rest weinig te melden. Behalve dat ik nu ga slapen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga d'r toch regelmatig stappen en ik verveel me nooit. Maar goed, ik hoop dat je snel een huis vind natuurlijk! Voor de rest nog leuk nieuws?
Legendarische avond/nacht!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
altijd nog beter dan 'pissen over de gordijnen is okay'
In de Boogie Bar?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb verdomme vannacht nog ruzie gehad!
gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en misschien gaan ik en Nouk wel naar de BB toe over 2 weken...
Oh, toch wel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Cynic het volgende:
Ja, dat lijkt me wel een goed idee...
Ik wil ook wel ff langs BB hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de Bosbeetle overigens.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, jij denkt nog steeds dat Emmen en Ommen gelijk zijn ofniet?
Ja daarom juist!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef Nouk het volgende:
[..]. Heus niet. Ik heb zelf in die trein gezeten ja!
dûh !quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de Bosbeetle overigens.
vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:52 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
quote:The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh!
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always
A day
A way!
gelukkig maar anders was het saaiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Cynic het volgende:
Nounou, het is weer druk...
dat verklaart dat ik maar geen bericht kreeg uit NYquote:beste *****,
***** heeft je email niet ontvangen. Zou je het naar mij kunnen sturen, zodat ik het dan doorstuur (aangezien er iets mankeert aan de connectie met zijn email adres)? Leuk dat je nog geinteresseert bent!
groetjes,
zeker wel handigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef Cynic het volgende:
handig!
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getyptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:40 schreef Nouk het volgende:
Jezus BB, wat is dat voor een achterlijk bedrijf? Dat mens schijft gewoon geinteresseerd met een T!!!!!!
Djezus
Dan nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getypt
achja dan kunnen ze niet zeuren over mijn nederlandsquote:
Goed bezig !!!! * Bosbeetle maakt zach geluiden .. "uuh" "check" "uuuuh:"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef Cynic het volgende:
Bulls on parade!
(jawel, ik zit in een ware RATM revival!)
Dat lijkt me lastig schrijven!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben zowaar aan het proberen een nummer te schrijven met een piano
quote:You have exceeded your monthly data transfer limit of 1024MB. Currently, you have used 342.6923828125 MB of data transfer today.
Any time more than a third of your monthly bandwidth is used in a day or less, downloads will be temporarily suspended.
Meedoet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, zullen we binnenkort maar eens een Groningenmeet houden??
* SuperWeber is jarig geweest...
Moet wel iedereen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ben je er???????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef Cynic het volgende:
En alweer een nieuwe dag...
goed ideequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Opzekers!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Helicopters op een dak, helicopters op een dak, met een vliegtuig een ander vliegtuig achtervolgen, met een jetpack een trein inhalen.
Zwansen, komen er ook nog weer missies met auto's?.
x novemberquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Ok laten we ff datum prikken voor de Groningenmeet.
Hoezo niet? Tegen die tijd heb je GTA wel uitgespeeld en is je Pfeiffer ook wel over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
zet mij maar op de "waarschijnlijk niet aanwezig"-lijst!
Nee hoor, ik ken het ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Die 2e link is ook van mij. Heb ik dat topic gedroomd ofzo.
ik heb 't niet over slechte rappers Nouk, maar de prijs van een kwh!quote:
PP, waarom wil je niet gezellig doen in Grunn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb 't niet over slechte rappers Nouk, maar de prijs van een kwh!
dr komt nog een ommen pre NY meet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik opteer voor een Ommen-*a year after*-meet in Groningen!
exactquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:32 schreef Nouk het volgende:
Ooh ja! Wanneer ongeveer BB? Geen idee zeker nog..
is dat alweer een jaar geleden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik opteer voor een Ommen-*a year after*-meet in Groningen!
Tommiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef Nouk het volgende:
Poehee.
PP heeft vast wel bevriende bewoners in de berggeitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is dat alweer een jaar geleden?
maar waar moet iedereen pitten dan, heeft SW daar wel ruimte voor?
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik moet nu toch echt eens een nieuwe tv kopen!
Ik heb daar geen geld voorquote:
Ja, je moest ook nodig op dieet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zo, m'n eerste biertje in 6 weken!
en .. extra effect ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zo, m'n eerste biertje in 6 weken!
Ik wil graag een tv geen te groot designmeubelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=940|610|602|601|4|1
[afbeelding]
gaat toch vlot, de eerste keer dat ik 'm spamde in 't GPD lag de adviesprijs nog 600 euro hoger.
ik moet toch ergens m'n centerspeaker en spelcomputer(s) kwijt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wil graag een tv geen te groot designmeubel
tja ik neem aan dat je minder fit bent door die pfeiffer of ben je je de hele tijd aan het aanstellenquote:
Ja op de grond of naast de tv met een nostaligische kluwen snoerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik moet toch ergens m'n centerspeaker en spelcomputer(s) kwijt?
6 weken vakantie mên!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik neem aan dat je minder fit bent door die pfeiffer of ben je je de hele tijd aan het aanstellen!
Dan wil ik ook pfeifferquote:
nou nee maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wil je wel een keer in de mond spugen!
hihi ik heb op het werk nog wel een humane cellijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
ach, gewoon in een bakje ook wel, je kan 't vast wel ergens opkweken en jezelf besmetten.
quote:ik trap de fietse deur 't buulzand hen
op 'n zandpad tussen Slien en Erm
en as ik dadlijk even in Diphoorn ben
dan fiets ik deur
langs Ermerzand goa'k op Veenoord an
Neij Amsterdam en dan langs 't Dommersknaal
en as ik dan de kassen zie dan fiets ik deur
want ik wul aal wieder ik wul alles zien
de leste mooie dag van 't joar misschien
alhoewel 't met de winterdag ok donders mooi kan wezen
ik wul aal wieder deur noar Weiteveen
want achter op 't veld doar mag 'k graag wezen
a'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
dan giet 't haost vanzelf
(chorus)
wie dot mij wat,
wie dot mij wat
wie dot mij wat vandage
'k heb de banden vol met wind
nee ik heb ja niks te klagen
wie dot mij wat,
wie dot mij wat
wie dot mij wat vandage
'k zol haost zeggen ja het mag wel zo
ik trap de fietse deur 't buulzand hen
op 'n zandpad langs de Duutse grens
ik denk da'k dalijk even kieken goa in't buutenland
de gruppe over, op noar Scheningsdorf
ik sta even te kieken bij'n iemenkorf
en ik stao hier even te denken wat za'k nou doen links of recht deur
want ik wul aal wieder nog naor Hebelmeer
'n kaorte he'k nie neudig want ik ken 't hier
want a'k daor dalijk over 'n slootie gao
dan ben'k weer terug in Nederland
ik wul aal weer wieder nog naor Barger-Compas
naor Klazienaveen-Noord en 't Oostersebos
a'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
dan giet 't haost vanzelf
(chorus)
ik gao nou over Barger-Oosterveld
over 't schoelpattie kort daor bij de Honeywell
en dan recht deur tot de brugge van Oranjedorp
'n stukkie Bladderswieke en dan de Herendiek
en a'k pastoorse bos en de toren zie
dan fiets ik deur want 't weijt nie slim
't giet vandaag vanzelf
(chorus x2)
ik ook wel eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
PP. Vet tof he. Ik ben echt daar in de buurt geweest waar t nummer over gaat. Dat bord gezien enzo
.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de befaamde betonpoaltiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
PP. Vet tof he. Ik ben echt daar in de buurt geweest waar t nummer over gaat. Dat bord gezien enzo
.
Die nacht in emmer-compascuüm dat deed ut umquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef Cynic het volgende:
Die idioot is gewoon vergeten Emmer-Compascuum aan te doen tijdens z'n fietstocht....Zal wel niet goed gerijmd hebben...
Heyquote:
Die papzak fietst wel achter mijn ouderlijk huis langs...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef Cynic het volgende:
Die idioot is gewoon vergeten Emmer-Compascuum aan te doen tijdens z'n fietstocht....Zal wel niet goed gerijmd hebben...
Als ie dat nou eens wel zou doen, zou ie een stuk lichter zijn...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij fietst-ie niet zo heel veel meer
Watte? Ik heb heel veel gekregen! Allemaal echt mooi, maar alleen nog van mn ouders, zusje en oma, de rest komt morgen want dan vier k t pas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
'efeliciteerd noek ! ... he'j al een ei 'ehad ?
iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:51 schreef BosFrollie het volgende:
inderdaad
hihi, hou oudquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.daskeyboard.com/
hihi hoe nerderig
ja idd een oudje maar wel grappigquote:
Hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:04 schreef Querk het volgende:
hallo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
Bored.
quote:
Ik heb tot eind november nog geen internet doordeweeks, vandaar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[dode reeks]
Jammer zeg, dan spreken we elkaar nooit meer dus...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb tot eind november nog geen internet doordeweeks, vandaar!
Nee inderdaad. Misschien af en toe een smsje kan wel. Maar niet te vaak natuurlijk, moet ook aan m'n telrekening denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jammer zeg, dan spreken we elkaar nooit meer dus...
toch knap dan dat je dit op een doordeweekse dag post, aangezien je geen internet hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb tot eind november nog geen internet doordeweeks, vandaar!
Vrijdag hoort al bij het weekend PPquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
toch knap dan dat je dit op een doordeweekse dag post, aangezien je geen internet hebt.
weekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vrijdag hoort al bij het weekend PP.
quote:
Dat is de nieuwe radio zender van stenders .. met het geweldige format (heel vernieuwend) dat de dj's gewoon mogen draaien wat ze leuk vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Nouk het volgende:
Was dat nou weer BB.
je spreekt het uit kicksradioquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Nouk het volgende:
Ah okay. Wel een gare naam.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Nouk het volgende:
Jaja, de tijd voor je betoog is nu om.
Ik heb dr nog niet gehoord ook geen zininquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
Gatver dat Chrissie mens. Was ook al bij Jensen.
jensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
Gatver dat Chrissie mens. Was ook al bij Jensen.
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !quote:
Je kijjkt elke dag een half uur tv, hoe weet je dan of het zo erg is? Of keek je dan ook nog Jensen dat ene half uur? Dan ben je pas dom! Iets kijken wat je niet eens leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !
Gister was best wel boeiend toen Rebecca over haar ervaringen met Beckham ging vertellen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !
Haha nee ik lees op internet dat het elke dag is en ik weet nog van vroeger dat ik het kut vindquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kijjkt elke dag een half uur tv, hoe weet je dan of het zo erg is? Of keek je dan ook nog Jensen dat ene half uur? Dan ben je pas dom! Iets kijken wat je niet eens leuk vindt.
nee hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef Nouk het volgende:
BB, wat wil je toch graag weer anti alles zijn.
Jaaaaajaaaaaja. Zap er ff op, op rtl 5!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor! ik vind jensen gewoon niet leuk .. nooit leuk gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |