Ik moet ^%%#$% 500 euro bijbetalen dit jaar!!
![]()
Goed , het komt omdat ze me geen elek voorschotten hadden gerekend, maar desondanks valt het toch zwaar tegen. ten eerste geloof ik die meterstanden al niet , Ik zou meer dan 4200 Kwh hebben gebruikt!!!! (in enschede 2300 kwh)
En WTF
![]()
!!
de prijs is hier 0,131 euro per KWH dagtarief en 0,07 euro per PHW nachttarief!! Dit kan toch niet klopppen????????????????????????////
Ter vergelijking, bij essent in enschede betaalde ik 0,05 en 0,02 per KWH repectievelijk!!
Verder voor GAS zou ik 650 m³ hebben gebruikt (in Enschede 164 m³) en kost 1 m³ gas hier: 0,22 euro, in enschede 0,23.
Ik heb de kachel misschien 20 dagen aangehad van de winter, dus dat is dus duur stoken.
![]()
Ik moet maar eens die de sleutel vragen van de huisbaas van de meterruimtes, er klopt volgens mij niets van en die oplichters van luminus (het elekbedrijf moet ik meteen opzeggen.. die electriciteitsrpijzen zijn gewoon bizar!!!!) Volgens tapt er iemand stroom af ofzo!!!!
![]()
volgens mij moet er ergens verder een gaslek zitten ,want ik kook niet eens op gas. ik heb alleen een geijser voor de verwarming, maar die staat 90% van het jaar uit!
[ Bericht 10% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 14-10-2005 16:56:05 ]