abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:26:26 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22888873
Gas is hier bijkans niet te betalen en daar komt nog bij dat ze mij voorschotten wilden laten betalen van meer dan 100 euro per maand.. Dit heb ik wel laten verminderen tot de helft.. (voor mij zaten er waarschijnlijk mensen die graag voor de vliegtuigen stookten)

Maar toch is het niet veel en aangezien ik nogal armlstig ben heb ik het idee gekregen om mensen die op bezoek komen kachelgeld te vragen. it omdat ik zelf nooit de kachel aan heb en altijd in een trui en jas zit, maar omdat ik dan speciaal voor de gasten de kachel moet aansteken lijkt me dit niet meer dan redelijk en ik kan van dat geld dan weer hapjes en drankjes kopen om het gezellig te maken. Zo is de circel rond.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22889315
Ik hoop dat dit een grapje is?
pi_22889362
Ja natuurlijk!!
En ik vraag ook gelijk "slijtage" geld voor het verslijten van het houten parket!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_22889371
Lijkt me niet. Ik moet NUON elke maand bijna 80 euro betalen, terwijl ik vrijwel nooit thuis ben, en licht, verwarming, etc.. etc.. dus vrijwel niet gebruik. Eerst volgende keer dat ik ze me een jaaroverzicht sturen, ga ik die zaak dan ook eens haarfijn uitpluizen.
pi_22889379
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef W2O het volgende:
Ik hoop dat dit een grapje is?
Dat je dat nog moet vragen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_22889395
Lekker gastvrij
You love me you hate me, you hate to love me you love to hate me||| De nieuwe wereld komt eraan!
pi_22889426
Maar als er meer mensen in huis zijn, stralen die mensen ook warmte uit, dus je kunt ze niet voor het volle pond laten meebetalen.
Voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed.
pi_22889429
Betalen degenen die vlak bij de verwarming dan meer dan degenen die verder weg zitten? Anders is het natuurlijk niet eerlijk he? En heeft de buitentemperatuur ook invloed?
pi_22889433
  Donald Duck held dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:04:53 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22889437
Uiteraard. En slijtagegeld voor de vloer, meubels.
1e kopje koffie is gratis, daarna 1 euro. 50 cent voor mensen die we aardig vinden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_22889442
Dat vind ik niet meer als normaal. Iedereen vraagt toch ook geld voor het verbruik van wc-papier bijvoorbeeld?
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:05:25 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22889447
Ik ben er niet minder gastvrij om hoor.. maja de mensen weten oo dat ik niet veel geld heb en dat ik normaal de kachel nooit aanheb. Dus dan is een kleine bijdrage wel logisch denk ik. De gasten kunnen ook kiezen voor een bezoek zonder kachel natuurlijk , dan breng ik ze niks extra's in rekening. Trouwens ik geef armlastige kennisen die ik heb ook wel eens een euro voor de koffie enzo, op zich is het niet echt vreemd denk ik. (gewoon een potje bij de deur)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22889451
Nee, doe ik niet aan.
Hier in huis is het altijd:
"Wil je koffie?"
- Ja, lekker...
"Da's dan één euro vijftig"...

Nee, even serieus: als je echt zo krap bij kas zit, vraag je bezoek dan tactisch of ze zelf iets lekkers bij de koffie meenemen ofzo. Komt minder raar over dan 'verwarmingsgeld'...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:06:40 #14
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_22889474
Uit toch enig respect voor BHFH heb ik mijn post gewijzigd.

Maar BHFH, ik vind het kansloos jonge.
In het bos daar zijn de ..........
pi_22889505
Kom je op visite?

Ja is goed!!

Ok dan moet je mij 20 euro betalen!

Zo populair ben je niet
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:07:56 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22889507
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:05 schreef dVTB het volgende:
Nee, doe ik niet aan.
Hier in huis is het altijd:
"Wil je koffie?"
- Ja, lekker...
"Da's dan één euro vijftig"...

Nee, even serieus: als je echt zo krap bij kas zit, vraag je bezoek dan tactisch of ze zelf iets lekkers bij de koffie meenemen ofzo. Komt minder raar over dan 'verwarmingsgeld'...
daarom zet ik dan ook discreet een potje bij de deur. Je hebt wel gelijk dat misschien iets meebrengen voor het huishouden, of een paar koekjes voor bij de koffie misschien iets meer gebruikelijk is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22889511
Bij mij moet het bezoek op een hometrainer om electriciteit te maken voor het koffiezetapparaat en de verlichting. Voordeel daarvan is dat de kachel helemaal niet aan hoeft want van dat fietsen krijgen ze het warm genoeg.
pi_22889565
@De-Boswachter: ik vond het wel hartverwarmend eigenlijk. Ik ben juist een aantal maanden nauwelijks op Fok! geweest, en bij terugkomst dan te zien dat BHFH nog immer zijn tijd vult met het openen van kansloze topics... tsja, dan denk ik: da's toch wel mooi... zulk plichtsbesef.
pi_22889627
Je zit toch niet serieus met een jas aan thuis he, BHFH. Want je kunt mij een hele hoop wijsmaken, maar hier geloof ik geen fuck van.

Als je dit serieus meent ga ik er maar even vanuit dat je helemaal geen gasten hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22889667
Echt in een van je vorige post schrijf je dat je 1200 euro netto per maand verdient en je baas je woning, gemeentelijke belasting en nog iets betaald. Ik ken mensen die van 1200 euro in de maand met z'n tween rondkomen, wat ben jij voor zielig type?
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:16:46 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22889698
ik vind dat je meer dan gelijk heb.
Vraag ook een kleine bijdragen voor het stof en vuil dat ze mee nemen in je huis. Immers jij moet het schoonmaken.

Wat te denken van je water kosten als ze de WC door spoelen. Dat wil je niet weten gek!
En je WC papier.

Moet ik nog even door gaan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:17:27 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22889720
ik zit wel met een jas, moet je eens kijken wat je bespaart!

Gas werd bij mij geraamd op 1200 euro er jaar (dat was het verbruik van het gezin voor mij) Ik weet zeker dat ik misschien maar op 1/5e hiervan zit, dan bespaar je bijna 1000 euro op jaarbasis en dat alleen maar voor die paar maanden (waarvan ik ook nog eens een aantal weken ga overwinteren in een warm land) dat je ff wat minder warm zit.. Verwarming is in Nederland en Belgi:e eigenlijk nauwlijks meer nodig met dit klimaat.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:18:12 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_22889734
Ja doe ik, en er staat een schoteltje bij de WC.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_22889744
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit wel met een jas, moet je eens kijken wat je bespaart!

Gas werd bij mij geraamd op 1200 euro er jaar (dat was het verbruik van het gezin voor mij) Ik weet zeker dat ik misschien maar op 1/5e hiervan zit, dan bespaar je bijna 1000 euro op jaarbasis en dat alleen maar voor die paar maanden (waarvan ik ook nog eens een aantal weken ga overwinteren in een warm land) dat je ff wat minder warm zit.. Verwarming is in Nederland en Belgi:e eigenlijk nauwlijks meer nodig met dit klimaat.

Je zit te klagen dat je bijna geen geld hebt, moeite hebt met rondkomen. En jij gaat een aantal weken in het buitenland zitten
pi_22889756
Ik heb mijn verwarming ook niet altijd aan, maar als ik het koud krijg ga ik echt geen jas aantrekken hoor, en als mijn gasten het koud krijgen ook niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')