vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:52 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
quote:The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh!
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always
A day
A way!
gelukkig maar anders was het saaiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Cynic het volgende:
Nounou, het is weer druk...
dat verklaart dat ik maar geen bericht kreeg uit NYquote:beste *****,
***** heeft je email niet ontvangen. Zou je het naar mij kunnen sturen, zodat ik het dan doorstuur (aangezien er iets mankeert aan de connectie met zijn email adres)? Leuk dat je nog geinteresseert bent!
groetjes,
zeker wel handigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef Cynic het volgende:
handig!
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getyptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:40 schreef Nouk het volgende:
Jezus BB, wat is dat voor een achterlijk bedrijf? Dat mens schijft gewoon geinteresseerd met een T!!!!!!
Djezus
Dan nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getypt
achja dan kunnen ze niet zeuren over mijn nederlandsquote:
Goed bezig !!!! * Bosbeetle maakt zach geluiden .. "uuh" "check" "uuuuh:"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef Cynic het volgende:
Bulls on parade!
(jawel, ik zit in een ware RATM revival!)
Dat lijkt me lastig schrijven!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben zowaar aan het proberen een nummer te schrijven met een piano
quote:You have exceeded your monthly data transfer limit of 1024MB. Currently, you have used 342.6923828125 MB of data transfer today.
Any time more than a third of your monthly bandwidth is used in a day or less, downloads will be temporarily suspended.
Meedoet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, zullen we binnenkort maar eens een Groningenmeet houden??
* SuperWeber is jarig geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |