zeker wel handigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef Cynic het volgende:
handig!
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getyptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:40 schreef Nouk het volgende:
Jezus BB, wat is dat voor een achterlijk bedrijf? Dat mens schijft gewoon geinteresseerd met een T!!!!!!
Djezus
Dan nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze al jaren niet meer in het nederlands getypt
achja dan kunnen ze niet zeuren over mijn nederlandsquote:
Goed bezig !!!! * Bosbeetle maakt zach geluiden .. "uuh" "check" "uuuuh:"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef Cynic het volgende:
Bulls on parade!
(jawel, ik zit in een ware RATM revival!)
Dat lijkt me lastig schrijven!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben zowaar aan het proberen een nummer te schrijven met een piano
quote:You have exceeded your monthly data transfer limit of 1024MB. Currently, you have used 342.6923828125 MB of data transfer today.
Any time more than a third of your monthly bandwidth is used in a day or less, downloads will be temporarily suspended.
Meedoet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, zullen we binnenkort maar eens een Groningenmeet houden??
* SuperWeber is jarig geweest...
Moet wel iedereen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ben je er???????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef Cynic het volgende:
En alweer een nieuwe dag...
goed ideequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Opzekers!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Helicopters op een dak, helicopters op een dak, met een vliegtuig een ander vliegtuig achtervolgen, met een jetpack een trein inhalen.
Zwansen, komen er ook nog weer missies met auto's?.
x novemberquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Ok laten we ff datum prikken voor de Groningenmeet.
Hoezo niet? Tegen die tijd heb je GTA wel uitgespeeld en is je Pfeiffer ook wel over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
zet mij maar op de "waarschijnlijk niet aanwezig"-lijst!
Nee hoor, ik ken het ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Die 2e link is ook van mij. Heb ik dat topic gedroomd ofzo.
ik heb 't niet over slechte rappers Nouk, maar de prijs van een kwh!quote:
PP, waarom wil je niet gezellig doen in Grunn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb 't niet over slechte rappers Nouk, maar de prijs van een kwh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |