6,5 seconden naar de 100, oma op rollator doet dat beter manquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb vanmiddag even getelt.. zal niet echt precies wezen, maar volgens mij zit ik in 6,5 seconden op de 100. Wegrijden ging niet supervlot want ik zat meer na te denken of ik wel goed telde
Nee, maar opzich snap ik het wel, op de dijken in onze rit voelde ik de kontquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnook niet echt slim om door zulke bagger te rijden
RF900R RS2 zoals boven zijn icoonquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[afbeelding]
Motor toen hij nog schoon was (en álle ledjes werkten)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img141.imageshack.us/img141/6584/thunderace5hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wow, zo een Thunderace ziet er toch echt rete cool uit
Veel "dikker" dan een R1/R6 etc...
Omdat ik tegenwoordig min of meer elke dag vrij ben overdag, daarom is het ook door de weeks goedquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
18-24 graden vandaagwaarom nou niet gisteren
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ohja, hallo, ik ben TR Roadkill, kom uit het 'bosche bollen topic' op MF, vandaag meegereden, erg gave rit, iedereen bedankt!
Mijn motor mag ook in het rijtje op pagina 1(of moet ik zeggen, mag mijn motor ook in het rijtje)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan?
Aaah, mag ik nu ook bij het lijstje, aah?![]()
[afbeelding]
Motor toen hij nog schoon was (en álle ledjes werkten)
Rit was leuk; bwt bedankt voor het voorrijden!
Moet ik nu nóg een forum in de gaten gaan houden...
Gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan?
Aaah, mag ik nu ook bij het lijstje, aah?![]()
[afbeelding]
Motor toen hij nog schoon was (en álle ledjes werkten)
Rit was leuk; bwt bedankt voor het voorrijden!
Moet ik nu nóg een forum in de gaten gaan houden...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:44 schreef hicham het volgende:
Ik mis pepijnRegel je tandartsafspraken voortaan in het weekend [afbeelding]
zeiden Raus en ik ook al vanmorgen tegen elkaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
18-24 graden vandaagwaarom nou niet gisteren
heb je jouw mail al gechecked ? is nog een aanmelding voor de OPquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Nog meer Suzuki's in de lijst
![]()
![]()
Bij Roadkill heb ik de bovenste foto gekozen, daar zie je de motor meer. Alleen jammer dat je daar die reuzachtige knipperlichten er nog op hebtJullie staan in de lijst, eerstvolgend topic is het te zien
(hier gaan topics op slot bij 300 reacties, niet bij 2500
)
Ik weet alleen niet het bouwjaar van Roadkill's bike, dus als je dat nog even wilt zeggen
Zo vanaf donderdag wordt je een depressie aangepraat met al die slechte weersvoorspellingen en op maandag proberen ze je weer te motiveren met de hele week mooi weer (tot donderdag).quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zeiden Raus en ik ook al vanmorgen tegen elkaar![]()
waarom nou ?![]()
Wie wil er nou een Suzuki? of een kawa trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Nog meer Suzuki's in de lijst
![]()
![]()
Bij Roadkill heb ik de bovenste foto gekozen, daar zie je de motor meer. Alleen jammer dat je daar die reuzachtige knipperlichten er nog op hebtJullie staan in de lijst, eerstvolgend topic is het te zien
(hier gaan topics op slot bij 300 reacties, niet bij 2500
)
Ik weet alleen niet het bouwjaar van Roadkill's bike, dus als je dat nog even wilt zeggen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wie wil er nou een Suzuki? of een kawa trouwens![]()
Er zijn er zo veel van![]()
![]()
RF900quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nee, maar opzich snap ik het wel, op de dijken in onze rit voelde ik de kont
ook vaak uitbreken, met uitaccelereren in bochten enzo. Toch wel link al
die bagger; Bij ons gelukkig iedereen heel gebleven (maar wel vies).
[..]
RF900R RS2 zoals boven zijn icoon![]()
Je zou maar op de fiets naar je werk moeten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Zo vanaf donderdag wordt je een depressie aangepraat met al die slechte weersvoorspellingen.
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwam nog een spoedafspraak voor.
Meneer zat gewoon normaal in de wachtkamer <enG> en hij staat op terwijl ik aan de beurt ben.![]()
Ik heb geen nieuwe mailtjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je jouw mail al gechecked ? is nog een aanmelding voor de OP
Pimpfactor is belangrijker dan je eigen veiligheid toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Hicham, met donker vizier lijkt me 's ochtends niet zo'n pretje nee. Maar ja het is ook weer lastig met een licht vizier wanneer de zon op komt. Nu schijnt de zon best fel. Gistermiddag rond 14.30 ging de zon ook ineens flink schijnen. Echt veel zie je dan niet meer.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
zijn allemaal van die 300 in een dozijn dingen![]()
Ja joh, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zou maar op de fiets naar je werk moeten.![]()
![]()
je word er mee dood gegooid op M-Fquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
RF900
Heb ik overwogen als opvolger van de gsxf, maar is moeilijk te krijgen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
RF900
Heb ik overwogen als opvolger van de gsxf, maar is moeilijk te krijgen
We gaan zitten in de wachtkamer en zien de vroege vogel: hmm vreemd, maar ik heb een afspraak om 8 uur dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofd
Jij komt binnen ...
Jij: MogguhIk had toch een afspraak, ben ik te vroeg? te laat? verkeerde datum?
Hij: mogguhZal ik het tegen hem vertellen, of doet de tandarts het ...
Gevaar op de weg ben jij zeg, dat je met zulke slechte ogen op een motor mag rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef yup het volgende:
[..]
Altijd als ik zo een ding zie denk ik aan een GS500 challenge (kuipversie dus) die opgevoerd is![]()
![]()
gisteren hadden we beide een licht vizier op de helm, en het was alleen een probleem toen we op het laatste stukje weg richting snelweg redenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofd
Jij komt binnen ...
Jij: MogguhIk had toch een afspraak, ben ik te vroeg? te laat? verkeerde datum?
Hij: mogguhZal ik het tegen hem vertellen, of doet de tandarts het ...
hmpf, even geen zin om een langer verhaal te verzinnen. Doe dat zelf maar
[..]
Ik heb geen nieuwe mailtjes![]()
[..]
Pimpfactor is belangrijker dan je eigen veiligheid toch?![]()
Doe jij soms alleen een getint vizier als het zonnetje schijnt? Want gister had je volgens mij het normale vizier erop ofnie
nepposer
Hmpf, uitgerekend ik die over pimpen en posen begin terwijl m'n motor onder de bagger zit [afbeelding]
[..]
[oudekoeienuitdesloot]
[afbeelding]
[/oudekoeitenuitdesloot]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
RF900
Heb ik overwogen als opvolger van de gsxf, maar is moeilijk te krijgen
En toch staat ook een RF niet bekend als echt licht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
Dat was met een GSXF, de 1100 wel te verstaan. Die RF is een heeeeeel verschil (positief) met zo'n bakbeest
Is vooral de 600 die je tegenkomt. Zeker bij dealers ben ik de 900 nog nooit tegen gekomenquote:
ff een rekensommetje...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img141.imageshack.us/img141/6584/thunderace5hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wow, zo een Thunderace ziet er toch echt rete cool uit
Veel "dikker" dan een R1/R6 etc...
Jammer dat ie maar 5 versnellingen heeft(maar wel 145 pk
)
Oh ja ik weet waar ik over praat verder over die versnellingen, niet dat het echt toe doet als je zoveel vermogen hebt, maar met 6 versnellingen kan je het vermogen dus wat beter spreiden waardoor de motor best wat sneller word... Je top kan omhoog zonder dat je acceleratie benadeelt...
Is volgens mij nooit echt een hele populaire motor geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
Is vooral de 600 die je tegenkomt. Zeker bij dealers ben ik de 900 nog nooit tegen gekomen
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar. Er zijn er nooit veel van verkocht volgens mij omdat men de looks niets vond, en of een GSXF ging rijden of een GSXR, deze viel een beetje ertussen, niet ech toerder (maar kan makkelijk) en niet echt racer (kan ook, met wat minieme aanpassingen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit echt een hele populaire motor geweest.
Was in zijn tijd net even te zwaar en onderpowered tegenover de andere 3 merken uit Nippon.
Suzuki deed niet echt mee met de hyper sports, aleen de eveneens zware GSX-R750 liep enigzins mee.![]()
They were in another league.![]()
Ik was wel altijd voor Suzuki.![]()
Zat toen meer in de motoren uit de generatie van 5 jaar daarvoor.![]()
Of het echt de verklaring is.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar. Er zijn er nooit veel van verkocht volgens mij omdat men de looks niets vond, en of een GSXF ging rijden of een GSXR, deze viel een beetje ertussen, niet ech toerder (maar kan makkelijk) en niet echt racer (kan ook, met wat minieme aanpassingen)
Ik sprak op Spa, tijdens de suzuki dag, een duitser die vroeger met een RF900 racete, hij zag de mijne en kwam effe een praatje maken. Hij vond hem een stuk fijner zitten dan de GSXR750 waar ie nu mee racete, maar ja, van de RF is de productie gestopt.......
Not really.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar.
quote:Op zondag 09 oktober 2005 23:39 schreef mogas het volgende:
Kreeg dit weekend een brief binnen dat Motoport Den Haag er mee uit scheid
As. vrijdag hebben ze een leeg verkoop in hun pand in Den Haag
ik ook welquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Not really.
Dat wilden ze misschien wel......
Ik weet niet wat jij toen deed, maar ik weet van alle kritieken in de pers dat'ie alleen maar tegenviel.
Een regelrechte marketingblunder.(marketing is niet alleen reclame, maar ook onderzoek van de markt)
Suzuki is vooral goed in oude meuk in nieuwe jasjes te stoppen, budgetmotoren.
Maar ik vind het goed geslaagd, en zo'n RF vind ik in 2005 nog erg goed meekomen in design.
Was toen niet zo idd.
Ik zou er best 1 willen hebben.Koopjesalarm>>>>>
[..]
Ik heb het dan over FireBlades van TOEN, een recente zal niet lukken denk ik iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Paul dacht ook dat hij wel ff een Fireblade kon killen nadat ie dit verhaal van jou gehoord had
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ff een rekensommetje...
145PK : 1,36 = 106,6KW
106,6KW - 25KW = 81.6KW
81,6KW x 1,36 = 111 PK wachttijd
111PK : 728(dagen) = 0,152 PK per nacht waarover je mag dromen de komende 2 jaar als je je RBW hebt gehaald!
![]()
Killen in rijdbaarheid wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik heb het dan over FireBlades van TOEN, een recente zal niet lukken denk ik idd
Ach koop gewoon een divje ofzo, en trek de 25kw begrener eruit, dan heb jequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef yup het volgende:
Ach ik ben ook blij met een gare knaak motor. Zelfs een GS500 op 25 kw is 80x zo snel als die knaak bimmer
Over 2 jaar kopen we wel iets serieuzers
Anders post je even alweer door een slotje heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie komt morgen niet. Ze hadden geen asmoeren. Komen dinsdag binnen
Een CR500quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef yup het volgende:
Ach ik ben ook blij met een gare knaak motor. Zelfs een GS500 op 25 kw is 80x zo snel als die knaak bimmer
Over 2 jaar kopen we wel iets serieuzers
Niet echt legaal maar idd wel het overwegen waard, volgens mij is het verschil tussen 25kw en 45kw niet zo bizar grootquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach koop gewoon een divje ofzo, en trek de 25kw begrener eruit, dan heb je
A) een betrouwbare en betaalbare fiets, en
B) een motor die toch nog 45kw levert en toch op kenteken 25 kw heeft.
*kuch* 145 pkquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders post je even alweer door een slotje heen.
Red-dot was dus de goede ts.
(kon post van Stinky even niet vinden die het daar over had)
[..]
Een CR500heeft zelfs nog een iets betere PK/gewichtsverhouding dan een Yamaha Thunderace met zijn +135 pk's. Daar staat niemand bij stil. Klein rijbewijs is mogelijk.
![]()
* Herr.Flick mompelt iets van bijna de helft....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef yup het volgende:
[..]
Niet echt legaal maar idd wel het overwegen waard, volgens mij is het verschil tussen 25kw en 45kw niet zo bizar groot
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders post je even alweer door een slotje heen.
Ik bedoel dat de 92/93 RF een Blade in rijdbaarheid zal verslaan op de openbare weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb jij wel eens op een Blade gereden ?![]()
Pssst.... we hebben het hier over motoren, niet over een gemotoriseerde BMX....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een CR500heeft zelfs nog een iets betere PK/gewichtsverhouding dan een Yamaha Thunderace met zijn +135 pk's. Daar staat niemand bij stil. Klein rijbewijs is mogelijk.
![]()
Ik had een paar ervaringen over de Diversion gelezen en het is een zeer vergevingszinde en ongevaarlijke motorquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
* Herr.Flick mompelt iets van bijna de helft....
Er staat ook niet voor niets bijv.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:30 schreef yup het volgende:
[..]
Ik had een paar ervaringen over de Diversion gelezen en het is een zeer vergevingszinde en ongevaarlijke motor
Je kan zeer hard accelereren juist omdat de voorwiel bijna niet de lucht in wil![]()
die verhalen over de onhandelbaarheid van de Fireblade zijn beetje overdreven hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de 92/93 RF een Blade in rijdbaarheid zal verslaan op de openbare weg.![]()
Gewoon eenvoudiger te hanteren voor de gemiddelde niet getalenteerde en getrainde asfaltcoureur.
Door meer vertrouwen in de eigen motor harder rond te sturen.
Zoiets dus.![]()
Staat erin!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja @ Bashing
plaatje geeft het niveau van de gemiddelde Bandit rijder aan![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Paul dacht ook dat hij wel ff een Fireblade kon killen nadat ie dit verhaal van jou gehoord had
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:15 schreef T.R. Roadkill het volgende:
[...]
Is een verschil tussen wat de motor kan en wat de berijder met de motor kan,
Vaker komenquote:
Die post was mij niet eens opgevallenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders post je even alweer door een slotje heen.
Meervoudquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die verhalen over de onhandelbaarheid van de Fireblade zijn beetje overdreven hooris door 23.7 KW rijders verzonnen omdat ze ergens tegenop willen kijken
![]()
Bedoel wel een Blade uit dezelfde bouwjaren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
die verhalen over de onhandelbaarheid van de Fireblade zijn beetje overdreven hooris door 23.7 KW rijders verzonnen omdat ze ergens tegenop willen kijken
![]()
Een zuiger en een momentsleutel past wel in je rugzak hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
Pssst.... we hebben het hier over motoren, niet over een gemotoriseerde BMX....
ik zie me nu niet op een CR naar spanje rijden...
R45!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een zuiger en een momentsleutel past wel in je rugzak hoor.![]()
![]()
En Yup zal meer Amsterdam en omstreken onveilig maken dan Spanje denk ik.![]()
Anders kan'ie beter een R45 kopen.![]()
Kun je net zo goed een Busa kopen dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach koop gewoon een divje ofzo, en trek de 25kw begrener eruit, dan heb je
A) een betrouwbare en betaalbare fiets, en
B) een motor die toch nog 45kw levert en toch op kenteken 25 kw heeft.
Volgens mij is het antwoord neequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de 92/93 RF een Blade in rijdbaarheid zal verslaan op de openbare weg.![]()
Gewoon eenvoudiger te hanteren voor de gemiddelde niet getalenteerde en getrainde asfaltcoureur.
Door meer vertrouwen in de eigen motor harder rond te sturen.
Zoiets dus.![]()
Ja klopt, alleen dan weet je zeker dat je meteen door de mand valt bij de 1e aanhouding.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een Busa kopen dus![]()
1992 Bladequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedoel wel een Blade uit dezelfde bouwjaren.
En beide wel standaard machines.
Ik denk dat iedere supersport in handling vooruit gaat met een verhoogt superbikestuur.![]()
Op de openbare weg is niet super-supersport houding nou niet echt ideaal voor de controle.![]()
Bij jou draait het om aanhouding/boete ja, maar bij mij om verzekeringskwesties. Vind die toch net iets belangrijkerquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen dan weet je zeker dat je meteen door de mand valt bij de 1e aanhouding.
Ga jij maar eens proefrijden op een CBR met 5 centimeter verhoogt stuur, dan praten we wel verder.quote:
Motorrijden is passie, en geen koele vergelijking op papier.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
1992 Blade
120HP (89.5KW) @ 10500RPM
88NM (64.9 ft. lbs) @ 8500 RPM
1998 Blade
130HP (96.9KW) @ 10500RPM
92NM (67.9 ft. lbs) @ 8500RPM
zoveel verschil zit er nu ook weer niet tussen hooren okee er zal aan het rijwiel gedeelte best flink gesleuteld zijn in die tussentijd
Jep, dus ook nooit KD's maken of te hard rijden, dat mag ook niet!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bij jou draait het om aanhouding/boete ja, maar bij mij om verzekeringskwesties. Vind die toch net iets belangrijker![]()
Krijg je weer die discussie natuurlijk.. maar goed, dat is iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid![]()
ssssstquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, dus ook nooit KD's maken of te hard rijden, dat mag ook niet!
En hoe kan een beginnende motorrijder nu "voelen" of een motor 25KW heeft of hij heeft er bijv. 35KW, zonder een spat ervaring is dat moeilijk aan te tonen aangezien het vermogen niet gemeten word.
ja, 120quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe hard kan zo'n 25 Kw ding eigenlijk? Is er een maximum snelheid verbonden aan leeftijd als je motor rijdt?
150-175 kilometer afhankelijk van type en wind tegen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef R2-D2 het volgende:
hallo allemaal
![]()
Hoe hard kan zo'n 25 Kw ding eigenlijk?
Nope.quote:Is er een maximum snelheid verbonden aan leeftijd als je motor rijdt?
Dat vonden we ook al niet erg.quote:Ja ik ben blond![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Belgische presentator ontslagen.![]()
Waar gebeurt, al denk je dat die Belgen een spelletje spelen.. ze praten nou eenmaal zo.![]()
Ja, nou moet ik ineens werkenquote:
in 1992 was het misschien een brute motorquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens proefrijden op een CBR met 5 centimeter verhoogt stuur, dan praten we wel verder.![]()
Ik denk dat je de motor in handelbaarheid niet meer terugkent.![]()
[..]
Motorrijden is passie, en geen koele vergelijking op papier.![]()
Algemeen bekend is dat die eerste Blades nogal vaak verongelukten en hun berijder verrasten op een wat al te speels motor en stuurkarakter.![]()
Vandaar een RF900 wat eerder vertrouwen geeft, en veel asfaltridders veel natuurlijker over de klaverbladen zou laten gaan.
Al blijft die Blade wel sportiever aanvoelen, op de openbare weg heb je gewoon minder aan een high sport.
Vergelijk het maar met een Bandit rijder die gelijk al stepjes aan de grond rijdt.
Vertrouwen.![]()
Idd, waarom denk je dat ik voor een TransAlp gekeken hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of iets extreem is ligt meer aan je beleving en ervaring op dat momentwat de 1 extreem vind is voor de ander normaal
![]()
Ja Mercy, kijk in de FAQ als je niet weet hoe je een plaatje kleiner moet maken!!!! (je zit heir niet op mf, geen layout verneuking:))quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan maar even mooi plaatje posten[afbeelding]
Euh, ik vergelijk de Blade van toen met de RF900 van toen, niets meer, en niets minder.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
in 1992 was het misschien een brute motormaar in de loop der tijd zijn er veel brutere machine's gebouwd die ook zo'n naam kregen bijvoorbeeld de 1998 R1
![]()
en nu rijd bijna iedere 23 jarige op zo'n dingen is de nieuwe kawa 1400 weer een heftige bike
![]()
dus over 10 jaar roepen alle 22.9KW gastjes dat zo'n ding echt heftig is![]()
of iets extreem is ligt meer aan je beleving en ervaring op dat momentwat de 1 extreem vind is voor de ander normaal
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo nieuwe versie voor de dubbel posters,
MF-FOK applicatie
NIEUWE VERSIE, is een .exe, simpel formpje met 2 browsers, de functionaliteiten worden nog uitgebreid (topic nummer invoeren etc), maar das voor de late uurtjes
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef hicham het volgende:
Vaker komenZelfs dat hoeft niet eens, als je in het weekend maar even kijkt of er gemeet wordt
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ja Mercy, kijk in de FAQ als je niet weet hoe je een plaatje kleiner moet maken!!!! (je zit heir niet op mf, geen layout verneuking:))
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef Makster het volgende:
Bla bla bla bla bla......
Kut motoren ook altijd![]()
![]()
Middag![]()
![]()
Die braking remt idd als een kokosnootquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
U is juist best wel blij met een remmende Braking.![]()
Net de naven ingepakt, en die gaan vandaag naar Haan.![]()
Verzendkosten op de zaak, ze zijn hier goed voor het personeel zeg maar.![]()
Morgen ga ik de hele dag dat pakketje tracken op internet.![]()
Had je de foto nog gezien van de XT? En die gepoetste velgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
U is juist best wel blij met een remmende Braking.![]()
Net de naven ingepakt, en die gaan vandaag naar Haan.![]()
Verzendkosten op de zaak, ze zijn hier goed voor het personeel zeg maar.![]()
Morgen ga ik de hele dag dat pakketje tracken op internet.![]()
Die foto deed het niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:12 schreef R2-D2 het volgende:
Had je de foto nog gezien van de XT? En die gepoetste velgen.
De TL1000 heeft overigens geloof ik wel de meeste ongelukken op zijn naam de laatste 15 jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
in 1992 was het misschien een brute motormaar in de loop der tijd zijn er veel brutere machine's gebouwd die ook zo'n naam kregen bijvoorbeeld de 1998 R1
![]()
en nu rijd bijna iedere 23 jarige op zo'n dingen is de nieuwe kawa 1400 weer een heftige bike
![]()
dus over 10 jaar roepen alle 22.9KW gastjes dat zo'n ding echt heftig is![]()
of iets extreem is ligt meer aan je beleving en ervaring op dat momentwat de 1 extreem vind is voor de ander normaal
![]()
Hallo iedereen,quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij de Fok!MC!
Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!
We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht
Overzichtje van Fok!'ers met motoren:BMW K1200S '05 - (Herr.Flick) Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer) Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol) Honda CR500 '86 - (Makster) Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281) Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster) Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R) Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus) Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber) Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey) Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172) Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz) Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X) Suzuki GSF600N '96 - (hicham) Suzuki GSX600F '91 - (stinkie) Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius) Suzuki SV1000S '05 - (RB) Suzuki SV650S '00 - (bwt) Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
FAQ (Frequently Asked Questions):
[afbeelding] Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
[afbeelding] Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.
[afbeelding] Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
[afbeelding] Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
[afbeelding] Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.
[afbeelding] Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
[afbeelding] Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
[afbeelding] Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Laatste topics:
Fok Motorclub [SC Deel 321] Minibikes op kenteken
Fok Motorclub [SC Deel 322] Slapen is heeeeerlijk
Fok Motorclub [SC Deel 323] Winterse perikelen
Fok Motorclub [SC Deel 324] Vmax fantopic :')
Motorclub [SC Deel 325] Meeting in Neerijnen
![]()
![]()
Nog een keertje dan. Ik had de foto expres verwijderd en dat doe ik straks weerquote:
Ja, mooi tochquote:De velgen heb ik nog wel gezien met die trommelrem.![]()
![]()
Niet te technisch, het is een rood met witte fiets en er staat heel groot XT opquote:En wat voor andere voorvork moet er dan inzitten.![]()
![]()
Daar had de verkoper mij op gewezen. Was niet duur en het was geen slechte.quote:Ow ja, Pentax had ik helemaal niet genoemd als merk.![]()
Hoiquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:31 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Hallo iedereen,
Bij deze de motor van VinnyTheDuke.
Misschien wel leuk om in het lijstje te plaatsen van Fokkers met een motor.
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/5258/r0011299a0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Groetjes,
Vincent
Meeten lijkt me erg leuk, als het maar niet elke week is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoi
is het de bedoeling dat je ook actief gaat meeten e.d ? of wil je alleen maar in het lijstje erbij ?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:31 schreef VinnyTheDuke het volgende:
Hallo iedereen,
Bij deze de motor van VinnyTheDuke.
Misschien wel leuk om in het lijstje te plaatsen van Fokkers met een motor.
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/5258/r0011299a0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Groetjes,
Vincent
Soms wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:44 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Meeten lijkt me erg leuk, als het maar niet elke week is.![]()
Dank je Patrick,quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Merk en type komen we wel uit, maar bouwjaar.
![]()
Welkom.
![]()
[..]
Soms wel.![]()
hell noquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef R2-D2 het volgende:
Sommige FOK!-ers zouden graag dit beesie willen zijn[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |